J-Bone
Ny medlem
Ser najs ut psycho! ska bli spännande att se slutresultatet!
20SK skrev:Har ett par IXIL slipons till salu om någon är intresserad, Passar en TL1000S
Vill ha 4500 för dom, om någon handlar dom före jul kan vi komma överens om ett julklappspris
Om inte bilden jag försökte lägga in här fungerar så finns bilden på
ftp://20sk.u-a.se Login Temp och Password Temp, lägger in lite TL filmer där när jag ändå är i farten Min mail är: 20sk@u-a.se
1LiterDuckEater skrev:Hej allihopa
*snipp*
VART LIGGER SCHWEITZ OCH VARFÖR??
*snipp*
CU
J-Bone skrev:Wow! DuckEater, vilken debut i tråden! Najsa länkar där!
Davo har bänkat sin med Micronpipor, K&N filter och remap. Han fick 124rwhp om jag minns rätt.
Tror ni jag är överoptimistisk om jag tror på 130 på min med Akra helrör, K&N filter, Moddad luftburk, öppnare ramair intag, och en remap såklart?
hayabusaking skrev:halloj undrar om det finns nån som äger eller vet var min gamla hoj finns
det är en TL1000R -98 uttagen - 99 g/s som var marklund kittad med helsystem samt portad planad och omtajmade kammtider samt moddad luftburk mappat sprut bmc filter och en massa godis ombyggd bakdel och stålomspunna slangar och guldelox gaffel extra klar lack och svarta lackade fälgar o.s.v. denna hoj e den enda hoj som jag riktigt saknar av alla som jag ägt jag sålde den till en kille på gotland men vet att han nåt år senare skulle sälja den till nån i stockholm bara undrar om den fortfarande lever föresten den gav 143,8 HK på bakhjulet corrected power SAE = som ett spjut testade då att köra mot flera polares R1 o.s.v. som man hängde av sig aha hah ha ha
Fan va kul det kan ju inte finnas ¨så många jag brukar snacka med marklund då och då och så vit ja vet så har inte gjort nån mer än den i samma utsräckning och resultat med effekt.DaGaz skrev:Har sett en gul marklundtrimmad 98'a i vetlanda på hojfirma i sommras som kan stämma in på den beskrivningen
hayabusaking skrev:Fan va kul det kan ju inte finnas ¨så många jag brukar snacka med marklund då och då och så vit ja vet så har inte gjort nån mer än den i samma utsräckning och resultat med effekt.
Jag skall skicka upp några foton på den den va ju så grym så grym måste dela med mig av den ha ha haha
J-Bone skrev:
Vilken skönhet, förstår att du saknar henne. Respektingivande siffror, nu vet TLRR vad han har att sikta på med sin trimning.
Synd på den låååångsamma färgen bara, den hade gett över 150rwhp om den varit blåvit
J-Bone skrev:
Vilken skönhet, förstår att du saknar henne. Respektingivande siffror, nu vet TLRR vad han har att sikta på med sin trimning.
Synd på den låååångsamma färgen bara, den hade gett över 150rwhp om den varit blåvit
hayabusaking skrev:Här kommer dom underbar eller.
J-Bone skrev:
TLRR skrev:Lite OT kanske,men skall kolla på en volvo T5 i morrn och beställa OZ HLO2 fälgar nästa vecka samt en PVM radialbromscylinder och AXIS bromsskivor från Brake Tech.Det blir min julklapp till mig själv. :kocko
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |