TL-tråden !

Status
Ej öppen för fler svar.

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
JMV Concept TailGuard

Nu är det färdigfunderat dags att handla, någon som har pejl på vart man kan inhandla JMV Concepts tailguard till TLR'en? :confused:

Provade att ringa EuroBikes i USA men de skeppade inte till europa. :huvet

Kollade på JMVC's hemsida som bara var på franska fanns ju några som sålde i europa men ingen i sverige och ingen med web-shop samtliga på inhemska språk.
:gnissla

Går ju att ringa runt på måndag och fråga vem som kan leverera till en stackars sate i sverige men någon här kanske vet vart det blir smidigast Davo hade väl handlat en dyl innan i år? :Bugar

:banana
 

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
TLRR skrev:
Köpte min hos Rencullen i England.

Fint, då vet man att det fungerar :tummenupp

Vad skall man ha för blinkers bak månne? (Jag har orginal gaffeltrucksvariant nu) :rolleyes:

Är glaset till bakljuset integrerat i plasten eller är det orginal som är monterat i 90° ? :va
 

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
J-Bone skrev:
Vi tar en till va? :D

Hur pass synligt blir det där bakifrån btw? :va

Man kanske skulle göra piffigt med LED'ar :rolleyes:

Mm, nåväl känner att det får bli något provisoriskt till att börja med och finlir sedan. sliter med indikatorn just nu på den lilla lediga tid jag har vill inte tappa fokus med fler projekt. Det har svällt "något" men det blir nog rätt ballt :hihi
 

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
DaGaz skrev:
Hur pass synligt blir det där bakifrån btw? :va

Man kanske skulle göra piffigt med LED'ar :rolleyes:

Mm, nåväl känner att det får bli något provisoriskt till att börja med och finlir sedan. sliter med indikatorn just nu på den lilla lediga tid jag har vill inte tappa fokus med fler projekt. Det har svällt "något" men det blir nog rätt ballt :hihi


Jag har likadana, och de syns precis inte alls bakifrån. :)
M4 burkarna är precis där de inte ska vara, om man är en stackars blinkers... :hihi

DaGaz, projekten sväller alltid...
Jag är i samma sits, skulle bara fixa baklyse, nu bygger jag om hela hojen... :hihi :rofl
 

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Kom ju på att J-Bone har "low mount" Yoshi på sin hoj så de kanske syns bättre då :hihi ;)

M4 Hel rör rockar :rock :yoparty
 

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
PutteLiten skrev:
Jag har likadana, och de syns precis inte alls bakifrån. :)
M4 burkarna är precis där de inte ska vara, om man är en stackars blinkers... :hihi

DaGaz, projekten sväller alltid...
Jag är i samma sits, skulle bara fixa baklyse, nu bygger jag om hela hojen... :hihi :rofl

:lol Mm, jag har ju micron pipor de är lite smalare och mer diskreta.. Jag får gå ut och titta.. Samma fundering framifrån -- man vill ju gärna synas när man skall svänga :banana

Jo tack projekten sväller, tiden krymper och man är aldeles för optmistisk men så länge det är skojjigt så har det liksom inte så stor betydelse.. själva arbetet kan ju vara ett mål i sig :tummenupp
 

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Söder om söder
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
PutteLiten skrev:
Kom ju på att J-Bone har "low mount" Yoshi på sin hoj så de kanske syns bättre då :hihi ;)

M4 Hel rör rockar :rock :yoparty

Low mount? :kicknuts :lol
Vänta bara tills Akrat är ditskruvat! :devious

De syns inte alls bakifrån (tror jag) men mina bakljus LED´ar agerar också blinkers så jag tror det syns när man ska svänga.
 

hocke

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2003
Ort
I en svamp
Hoj
Honda SP1 (TL1000S - Såld)
Nya leksaker till Julen

Har precis avslutat en affär ang ett full yosh, och väntar på att få det levererat, ungefär samtidigt som det kommer komma så bör min nya undertail komma, och jag har redan fått hem mitt clearglass med diodlampor ist för vanliga glöd. postar 3 bilder på godsakerna, undertailen är röd på bild men den jag beställt e svart som min mc e :yoparty
 

Bifogat

  • glassandbulbs1.jpg
    glassandbulbs1.jpg
    113.3 KB · Visningar: 72
  • M1000TLSpdr.jpg
    M1000TLSpdr.jpg
    18.9 KB · Visningar: 53
  • YOSH6.jpg
    YOSH6.jpg
    95.3 KB · Visningar: 84

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Söder om söder
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
20SK skrev:
Har precis avslutat en affär ang ett full yosh, och väntar på att få det levererat, ungefär samtidigt som det kommer komma så bör min nya undertail komma, och jag har redan fått hem mitt clearglass med diodlampor ist för vanliga glöd. postar 3 bilder på godsakerna, undertailen är röd på bild men den jag beställt e svart som min mc e :yoparty

:bow :bow :bow

Det kommer att bli grymt! :tummenupp
 

Majk

Guest
Hallå alla..long time no seen.
J-bone och TLRR vi ska snacka moddar , jag har fått tänka om vad gäller pc 2,kommer senare (pga ekonomiskt fall :( ) .
Har beställt kn-filter ska göra luftburks modden , vill ha lite info vad gäller
TRE-modden , switchable = ? knapp stänga av, sätta på ?? Klippa kabel ?
Har en polare som gör egna Tre- modds till Gsx-r men ingen knapp (eller är jag ute å cyklar).
Vart beställer man snygga undertails ? kraschpuckar ?(finns ej på s-racing till TLR)

Tack på förhand Majk.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top