DaGaz
Snygg
J-Bone skrev:Chicks dig them too...
Vad kan man säga, En fröjd att titta på alla läckerheter.. vart har du fått alla bilder ifrån?
Keep it up!
J-Bone skrev:Chicks dig them too...
DaGaz skrev:
Vad kan man säga, En fröjd att titta på alla läckerheter.. vart har du fått alla bilder ifrån?
Keep it up!
TLRR skrev:God kväll mullerbröder En till racer...
TLRR skrev:Det kan vi nog göra,bara det inte blir årets värsta regnstorm som sist
TLRR skrev:Är nyfiken vad TLrMan har i sin motor som har 140 starka på gummit. Vet du ??
J-Bone skrev:Vet inte med säkerhet men tror att det är ungefär samma som du har på gång. (helrör, filter, pc2, vee-two kammar, kolvar, stakar, portat... )
J-Bone skrev:asså... 140 ska inte va svårt me den här spisen. Min är helt original förutom burkar, filter och moddad luftburk. Jag räknar iskallt me 125. (Vet att Davo´s gav 124 me burkar och filter bara, inte ens ommappad! )
med kammar, stakar, kolvar och portning så ska man fan va uppe i 140.
Dock så beror det ju på bänken rätt mycket....
Edit: Om den inte är gul förståss!! Då är det minus 15 hp direkt!
Vet flera på tlplanet som nosar på 130 me helrör, filter, luftburksmod och mappning. TL motorn rockar fortfarande!
TLRR skrev:Ja jag räknar med det,riktiga kusar.
Ca priser: Helsystem M4 14 000
kammar 9000
kolvar 5000 med kolvbultar
kolvringar 1900
portnig och competision slipade ventiler,flödestestad 5000
packningar 2300
PCII 4700
TLRR skrev:Ja jag räknar med det,riktiga kusar.
Ca priser: Helsystem M4 14 000
kammar 9000
kolvar 5000 med kolvbultar
kolvringar 1900
portnig och competision slipade ventiler,flödestestad 5000
packningar 2300
PCII 4700
DaGaz skrev:Hur mycket gör luftburksmodden? Funderar på göra någon av dem men känns som om det gör marginell skillnad och så är det ju lite synd att kapa sönder orginalburken. Jag antar att en ny inte går att lösa för pengar.
Nehe nu ska jag fortsätta leta tantaler.. urk jag har för jä*la rörigt i verkstan nu..
DaGaz skrev:Jisses
Med risk för idiotförklaring: det är inte billigare med en stressfläkt eller lustgas?
J-Bone skrev:koolare me hederligt bonntrim
ronnys hoj handlar inte bara om hästar, den blir riktigt fin i såväl chassi som motor som looks. en WSBK-replika helt enkelt.
J-Bone skrev:koolare me hederligt bonntrim
ronnys hoj handlar inte bara om hästar, den blir riktigt fin i såväl chassi som motor som looks. en WSBK-replika helt enkelt.
DaGaz skrev:I-C och jag tror er
Har du tips på en bra luftburksmodd och var man hittar dit.. Det finns ju så många skolor och mycket information man hittar är ju helt motstridig..
TLRR skrev:Äga vet jag inte,men en pojkdröm går i uppfyllelse i alla fall.Ett projekt som jag aldrig kommer att sälja.Jag vet suzuki bullitprof
j&j skrev:Fan pojkar ni har satt "galler" i huvet på mig nu vart jag ju sugen på att beställa plasten!!!
FANNN
TLRR skrev:Håller med till fullo.TLR-en kommer att bli ett samlarobjekt.
Det finns bara två hojar som framkallar filingen i en. Det är RC30 (saknar den ibland) och nuvarande som jag uppdaterar.
TLRR skrev:HeHe kommer ihåg när första bilderna på 851:an kom i tidningarna,man vart ju sjuk ju och räknade på alla möjliga sätt för att ha råd.Men gillade inte 16 tumsfälgarna.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|