Cantona
Ny medlem
Tja!
Mappade på MC express våren -05 o han kirrade en effektökning på 5%. Från 114,09 till 116,27 hk plus lite i vridet. Alla siffror på bakhjulet. Men jag tycker den känns slö. Skulle vilja att den hade lite mer klipp ändå. Gillar inte när det går fort men jag gillar när det går fort till fort.....
Mappade på MC express våren -05 o han kirrade en effektökning på 5%. Från 114,09 till 116,27 hk plus lite i vridet. Alla siffror på bakhjulet. Men jag tycker den känns slö. Skulle vilja att den hade lite mer klipp ändå. Gillar inte när det går fort men jag gillar när det går fort till fort.....
Octofinger skrev:2462768Det är väl väldigt få som lyckats få så många pållar i sin TL-motor? Dock är det ett antal som kör med ca 140 hästar och lyckas få dem att hålla. Min uppfattning är att 140 är lite av en övre gräns om man ska kunna köra den som vanligt utan att behöva renovera motorn varannan månad typ.
Min lilla tillis är väl på 110 hästar nu eller nåt. Måste se till å bänka å mappa för att få den att gå som den ska. Vad finns i närheten av Uppsala?