... säger Stååkkhåållmms-RINGO 25 år!!!
... lilla vän... jag kör ifrån dig varsomhelst, närsomhelst... (helst på en bana nära dig
)
Puss på dig...
japp, 25 år stark och sexig,jag ska tuta på dig när jag kör om dig på utsidan.
______________________________________________________________________________________
Putte:
Ronnys TL kommer bli TLOTY lätt som en plätt.
I alla fall om de som röstar fattar något om hojar, och inte röstar på den med mest kråm...
[/QUOTE]
Nu tar ni väl ändå i så ni får pungbråck,Det är flera som har nåt liknade som min TLR men "kanske" inte i det här landet ?
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Rickar: ville se bilder men det har ni väl sett er trötta på i denna tråd från mig,så en liten resume så kan du ju läsa om lite vad jag sysslar med.
JE-pistons 12,6:1--Vee-two cams--ported heads and flow tested--Valve race work--Carrillo rods--M4 full system tuct in--Sebimoto bodywork--ISR radial race MC--Wilbers racing suspenion front and rear-- Rims OZ HL02--PC bodywork race airbox and ducts--PCII--Nissin 6-pot. calipers--Ferodo pads--Pyramid C/F hugger--goodridge braided lines--Double bubble windscreen--Pair valve mod.--Barnett springs --TRE--Dealer mod cabel--Factory Shift EVO-kit--Sato "black"rearsets--Graves faringstay--Harris GP Clip-on --Brake Tech Axis Ductile Iron Rotors--Blue Samco hoses--Aviacompositi mirrors--Vandrivers billet plate design 2,spring retainers,sprocket cover,clear clutch cover,rear brake master cylinder spring kit,swingarm pivot +1mm--TWM black Fuel Cap--lighten/balansed crackshaft--squish set 0.95mm--lightend stator rotor 400g-- Titanium bults and some more bits,bla bla.
ANSKAFFAS : Hyger pro RSC active styrdämpare svart.
Framskärm i kåååfajber
Bakok ISR eller GSXR1000 01-02
Slangklämmor rosfria släta innuti "Kuntze"
Supersprox drev bak
kill-switch röd
Evili shiftlight
Dynatek Metric varvtalsregulator
Accel coil kit "en för båda cylindrar"
Ca:177-179 kg torr och ca:170 hk (140 bhp)