Toalettsitsen

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Reflektion…

Varit på toaletten precis och kom på en grej…

Mitt ollon tar i toalettsitsens framkant från tid till annan. Då är frågan, ”Gör den det för flera?” och i så fall hur fräsch är det…

Kan det anses som att ”docka med en annan kille”?

Undrar vad man kan få för sjukdomar….

:va

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag har mer problemet att jag doppar tjurpungen i toalettvattnet så fort det är är varmare än 18 grader medeltemperatur i lokalen. :(

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Med den rubriken trodde jag att någon äntligen skulle ta tag i många tjejers ofog att inte fälla upp ringen efter sig och sedan kom istället detta... :gnissla

Tips: Stå upp och kissa på offentlig toalett och improvocera om du behöver göra större "saker"... samt bjud bara hem tjejer till egna lyan så är du safe. :tummenupp

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Jag har mer problemet att jag doppar tjurpungen i toalettvattnet så fort det är är varmare än 18 grader medeltemperatur i lokalen. :(

När hängpungen är så mycket större än övriga delar av paketet kan det vara bråck. Gå till docktorn och kolla upp! :fakta :mattias

Själv ogillar jag känslan när ollonet bryter vattenytan så numera står jag på sittringen.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Med den rubriken trodde jag att någon äntligen skulle ta tag i många tjejers ofog att inte fälla upp ringen efter sig och sedan kom istället detta... :gnissla

Tips: Stå upp och kissa på offentlig toalett och improvocera om du behöver göra större "saker"... samt bjud bara hem tjejer till egna lyan så är du safe. :tummenupp

Har en polare som byggde en pryl (typ fjäder och nån form av bromsning) så att toaringen automatiskt reste sig upp. :) Var rätt skoj, speciellt när han hade fest och det kom nya töser.

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Jag föredrar asiatiska toaletter (som bara är typ ett hål i marken) istället för våra vattenstolar. Då är det inga problem längre.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Nyporlad vattenkloasette är troligen en gynnsammare miljö än en underlivssvettig herrkalsong.

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Nyporlad vattenkloasette är troligen en gynnsammare miljö än en underlivssvettig herrkalsong.

Det har ju gjorts vattenprover på både vatten från toalettstolar vs isbitarna till drickan från McD-donalds, och gissa vilket som innehåller mest onyttiga bakterier...

Svar: Isbitarna på McD.

frezon

Vem fan är Gudrun Karlsson?!
Gick med
24 Sep 2007
Hoj
HRC Duchunter
Hmmm, hur gör man på MC-Donalds i Östersund. blir det Koka Cola då? :va

För övrigt har vi väldigt grunda toaletter på jobbet vilket gör att Herrman tar i porslinet i botten om man inte är försiktig. Inte direkt ett förstahandsval att doppa i.

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Hmmm, hur gör man på MC-Donalds i Östersund. blir det Koka Cola då? :va

För övrigt har vi väldigt grunda toaletter på jobbet vilket gör att Herrman tar i porslinet i botten om man inte är försiktig. Inte direkt ett förstahandsval att doppa i.

Dom serverade burk-dricka :tummenupp

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..

Jag trodde att han menade att han stog upp och kissade.. hur skulle annars ollonet ta i sitsen? :va

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Haha inget slår den känslan när man råkar glömma att hålla undan snorren från toan när man väl sitter ner. Först: sätter sig ner; :stopKALL RING!:stop :eek:.. Inte okej, sen råkar man ta i den kalla toan med "han som inte får nämnas vid namn" : :skrämd --> :6surkart --> :5sure

Sen går man därifrån och är lite bitter över att det var en offentlig skitmugg... :pangihuve

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år