Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är morsans felica som det som vanligt är något vajs på. Båda spindelederna är bytt. Dom satt med nitar orginal sitter med m8 nu. Det är efter som det börjat slita däck, ratten pekar inte rakt vid körning rakt heller. Ena stötdämparfjädern var av så den var 1cm lägre på den sidan, gör ju lite på cambern iofs. Av principskäl så vägrar jag lämna in skiten på framvagnsinst. Så köp aldrig en skoda, ta inte ens emot skiten om ni skulle få en gratis. Den kommer garanterat stjäla tid och pengar av er.
Byter man spindelleder måste man göra en framvagnsinställning efteråt, det gäller väl i princip alla bilar.Det är morsans felica som det som vanligt är något vajs på. Båda spindelederna är bytt. Dom satt med nitar orginal sitter med m8 nu. Det är efter som det börjat slita däck, ratten pekar inte rakt vid körning rakt heller. Ena stötdämparfjädern var av så den var 1cm lägre på den sidan, gör ju lite på cambern iofs. Av principskäl så vägrar jag lämna in skiten på framvagnsinst. Så köp aldrig en skoda, ta inte ens emot skiten om ni skulle få en gratis. Den kommer garanterat stjäla tid och pengar av er.
Nja...inte alla. Jag har bytt spindelled på en handfull olika bilmärken där man absolut inte behöver byta. Klart att det är bra att göra det för att vara helt 100% men jag har bytt många utan att göra hjulinställning efter utan att det har påverkat däckslitaget alls.
Camber (på en vanlig personbil ej 18år-edition) påverkar sällan däckslitaget nämnvärt, punkt
Denna skitbil har inga spår där man justera läget på spindeleden. Bara hål för å bulta fast.
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning