benkar
Krokvägar svänger mer..
Stockel skrev:Det har varit lite enkla bilder ett tag nu... sug på den här!!! Stor respekt till den som har rätt svar!
Fi fan.... Är den i Stockholms Län?
/B
Stockel skrev:Det har varit lite enkla bilder ett tag nu... sug på den här!!! Stor respekt till den som har rätt svar!
benkar skrev:Fi fan.... Är den i Stockholms Län?
/B
Jag vet! Det är den där bergochdalbaniga vägen där mannen med ZX12-an kraschade 2004. Öster om Gimo, ni vet. Vägen går söderut. vafan.Stockel skrev:Det kan jag inte säga då blir det för lätt he he...
Tror inte att det är Sthlm län men ett angränsande iallafall. Du har varit där.
Dan The Man var mitt tips, man ser ju alltid Roller och DTM slappandes på sina Yammor i den T-korsningen, ibland undrar man om de verkligen kör? Tur att de har videobevisbenkar skrev:Hade just en privat vadslagning med mig själv om vem som skulle hinna först, du eller Mattias...
/B
Mattias skrev:Jag vet! Det är den där bergochdalbaniga vägen där mannen med ZX12-an kraschade 2004.
Vägen mellan Hargshamn och Hallstavik. Man ser lösgruset som åt en ZX12 på bilden till och med. Och ja, jag var med. Jag vann den specialsträckan.Stockel skrev:Respekt!!!
Iofs var du kanske med då men ändå. Får se om någon annan vet vad vägen heter. Lämnar datorn nu, lycka till!
Mattias skrev:Jag vet! Det är den där bergochdalbaniga vägen där mannen med ZX12-an kraschade 2004. Öster om Gimo, ni vet. Vägen går söderut. vafan.
Edit: Det är nog DEN böjen, vid DET tillfället, till och med.
benkar skrev:Mattias, upp med en bildfråga nu!
Mattias skrev:Okej, here I go.
Lätt! Svinningevägen, där du försökte döda bambi.Mattias skrev:Okej, here I go.
Biifer skrev:Lätt! Svinningevägen, där du försökte döda bambi.
RoLLER skrev:"tyck-synd-om-mig skjut!
HansJ skrev:Och den här?
Äsch, kungar får inte svara på frågor om deras egna revir... Trodde den var lurigare än så...Mattias skrev:Det är den där skruven, eller vad den heter.
Svinningevägen igen. Ett par hundra meter efter där mattias bild är tagen.HansJ skrev:Äsch, kungar får inte svara på frågor om deras egna revir... Trodde den var lurigare än så...
Den här då?
vitas skrev:Den här då ? Inte från Stockholm, men i Sverige.
vitas skrev:Den här då ? Inte från Stockholm, men i Sverige.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|