Trekvartsrapport:Mattias skrev:Halvtidsrapport:
En hoj i diket.
Fighter skrev:Hur många blev ni?
Mattias skrev:Halvtidsrapport:
En hoj i diket.
Haveristen bärgad till Statoil Gottröra.
Hojen står kvar ute i skogen, krokig och dan.
Föraren har en svullen handled, kanske en stukning eller båtbenet.
På't igen, ba!
Då kanske du har nytta av denna tråd: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=7051Marcus75 skrev:Skada = inte så illa som väntat, dock lite sprockna kåpor och en sned framgaffel
Rundningsmärke skrev:Då kanske du har nytta av denna tråd: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=7051
Skönt att det gick bra med dig, lycka till med hojen!
/A
955i skrev:Väl hemma parkerade jag moppen, duschade och packade väskan med läsning och dricka för en härlig väntan på Sös. Där konstaterades det att jag brytit benet Ja ni läste rätt.
955i skrev:Yepp, här har vi slutrapporten då.
Det var jag som ritade bromsspår i trädgården hos Rallygubben med vattenkannan
955i skrev:Yepp, här har vi slutrapporten då.
Det var jag som ritade bromsspår i trädgården hos Rallygubben med vattenkannan
Skitlöjlig grej så här i efterhand känns det som. Jag valde styra ut på gräset och ta ner farten för att antingen stanna eller köra ut igen på vägen. Tyvärr blev det ett ställ på hojen och den tillsammans med mig välte. Hojen och jag klarade sig extremt bra och har bara två små märken i kåpan som minne för min Gevalia entré i hans trädgård.
Dock så fick jag en smäll på foten och den känndes elakt stukad eller liknande när hojen välte och det blev tvärstopp (åkte kanske max 2 meter på gräset) men inte värre än att jag kunde gå och stödja på den.
Hoppade (läs: haltade) på hojen och körde dom ca 7 milen hem, gick inte att göra växelrörelsen ordentligt så jag körde med hälen vilket funkade fin-fint
Väl hemma parkerade jag moppen, duschade och packade väskan med läsning och dricka för en härlig väntan på Sös. Där konstaterades det att jag brytit benet Ja ni läste rätt.
Så nu är jag gipsad från tårna upp till knäet. Vilken jävla osis. Det sjuka är att min semester börjar i morgon (nu sjukskriven) och att jag för två år sen exakt på denna dag 9 juli gjorde min förra (och då hittills enda) vurpa som slutade med ett armbrott
K-Micke skrev:Det var som f-n. Jag låg ju strax bakom när det hände, hann och tänka att "hmm det var ju här som jag åkte av, hoppas han ser att det nyper höger efter krönet där framme..", sen blev det liksom deja-vu..
Hoppas du har överseende med den skämtsamma tonen i mitt förra inlägg, hade inte den blekaste att det gick så illa.
/Micke
Hulken_1 skrev:En himla otur har du drabbats av, lite sjukt och spooky att det var exakt samma datum som du haft dina olyckor .
Hoppas du blir återställd så du hinner med ett par mer svängar i år.
Nu har du mer tid för att bli riktigt addicted to sporthoj.com
ha det....
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!