Tokigt många besöker sporthoj.com!

Tim

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2003
Hoj
R1
det rycktas om att en R1 rev loss på gotland i mitten av Juli och gjorde ett fint litet semester minne i plastmattan :notme Att länken till filmen ligger här. :rock en riktig crowd pleaser

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Hoj
Street triple..
sökte efter hojsidor, och sen kom man in på Potatoes forum och sen vidare hit... :)

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
Hade vetat om Potatoes mc väldigt länge och sen jag köpte hoj så var man inne där och tittade men den gruppen är tight och man åker inte med dom så det kändes lite fel , sen klickade jag på en länk och hamnade på sporthoj och fattade inte att det var två olika sidor ( båda var liknande med blå design), men sen kändes det att sporthoj var trevligare , och sen har man träffat några mer härifrån .

Bergis

Båda hjulen i backen!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha FZ6-n -04
sökte nog på sporthoj på altavista eller nåt, men det var för 1,5 - 2 år sedan. Har även för mig att adressen har varit med i BIKE på det där webb tipsen som dom brukar ha.

Silverblade

Deadweightless
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
cbr 929 -01 såld!
Hittade nån länk på bike.se, där snackas det alldeles för mycket moppe för min smak. :skitdator

ready steady go!

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
En kompis tyckte att jag skulle kolla in det nya svenska sporhojsforumet han hade hittat på sporthoj.nu (!). Men det fanns inget på den adressen. Konstigt... Det var nära att jag gav upp direkt, men jag testade att gå till sporthoj.com istället och då blev det träff! Trots att detta hände den 1:a april förra året är det inget skämt. Har varit fast sedan dess. :tummenupp

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Det märks att det varit mycket folk här den senaste tiden, det går lite trögare nu. Orkar inte surfa mer just nu.....

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
det var när jag letade efter en r1a att köpa,sökte på goggle..skrev sporthoj och kom hit.nu ängnar man minst 3 tim/dag på sP.. der sajten högsta betyg:)

steff

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -00
d e ju jävligt många som bara surfar runt och inte skriver förutom nån gång ibland : ) bl.a. jag :D. sen har man ju dom hederliga "kändisarna" som sitter och pumpar i trådarna :)

smilee

Tillbaka igen
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX R 750 -87
Jag köpte min nuvarande R1 av Mattias för ett år sedan och fick tipset. Sedan dess är min fru en Sporthojsänka.

Nalken

Gick med
10 Mar 2003
Hoj
CRF 450
j

Via Bikes forum upptäckte att det var fler och bättre inlägg här jämfört med bikes :tummenupp

Sporthoj.com har förenat hela rikets mcgalningar.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Det var en gång för länge sen en gosse vid namn Svidi som satt hemma i Eskilstuna och hade tråkigt. Jag sa åt honom att börja jobba på den bästa sporthojresursen i Sverige. Och vips, så var sporthoj.com igång. Officiellt startdatum var 2002-02-27. Notera i intresseböckerna.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...