Tokigt många besöker sporthoj.com!

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 me lite godis
smygtittade på pmc men tyckte inte de passa mej. men där fanns en länk hur man kom hit ,men hur fan kommer man härifrån de har blivit ett måste å kolla varje dag

Speedy

Potatoesmc.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR1000 -06, svart, snabb
Var väl ganska tidig att regga mig men stannar mest kvar på PMC då det är där jag har mina kamrater och urspung.... :D
Som kunskapskälla är dock SH.com helt oslagbar!

Fredrik :squid

Jokela

Guest
Tror det var en kompis som tipsade..det var väl för något år eller två sen ( vet inte hur länge sporthoj.com har funnits?? )

I allafall då hette jag Blind Guardian i brist på fantasi och körde R1..sen när jag blev av med körkortet förra hösten så var jag knappt inne alls på sporthoj, fråga mig inte varför. Sålde hojen och begravde mig i vintersnön.

Detta år började suget självklart komma tillbaka och således kom man tillbaka till sporthoj i ny form. Båge införskaffades förra veckan så lite "höst" körning får det bli nu. Ska nog till Kinnekulle på söndag ;)

Alltid kul att läsa inläggen här...finns alltid några sjuka personer :tummenupp ( typ Rollers filmer b.la :D )

Nä nu ska jag inte skriva mer strunt, ska upp och jobba också! :(

:squid

frillan

TSIO-550
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki RGV 250- 97, Moto Guzzi 1200 Sport -10.
Jag var inne på zatzy å kollade lite då mattias tipsade om att en ny mc sida skulle lanseras.

Då var det bara å hänga på låset å registrera sig. Tror jag la in den första köpes annonsen på en RGV, och genast fick man en massa lämpliga objekt av mattias.

BadToy

www.assistancekaren.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R K6. Rattar även Nikon D3
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Ravetrancer
Det var så skönta att slippa Potatoes sidan......atck SVIDI!!!!!!!

Tror jag kom 02-02-27, och som nån sa, enkelt att komma hit, men hur i helvete kommer man härifrån??????

Skulle tippa på att jag nog spenderat mest timmar här......bland dom topp10 iaf....

sitter vid sporthoj ca 8-10 timmar om dan.......

Hunter skrev:
Var ganska skönt att slippa dig med faktist..

Muhahahaha :) Samma tanke här :hej

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
hittade faktiskt hit från en länk på.... moppenet, sen bytte jag upp mig! skönt o slippa allt "min moppe gör 150 med en plugg dragen å drar ifrån alla R1or"-snacket... Många moppedister har en förmåga att avrunda uppåt rätt så kraftigt...men det är väll för dom har nått o skämmas för med..

tillför väll inte så mycket, läser mest... men det är väll bäst, är nog svårt o bli omtyckt o accepterad som moppedist här :fakta :notme

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha