Eli skrev:2265187Hallå! Jag är nybliven supermotardägare. Är det någon som har tips på vart man kan leka av sig lite ostört? Typ nerlagt flygfält...?
Lilla rakan bakom Ingram Micro är bra för lek. Blir ännu bättre när den tillfälliga vägbommen plockas bort (när bygget av Nokian & DHL är klart). Då är det en 450 m lång raka med bromssträcka i uppförsbacken.javonanka skrev:2265712Bor du norr om stan så funkar Rosersbergs industriområde gött, jag brukar vara där o leka lite.
/J
Wiseguy skrev:2265841Lilla rakan bakom Ingram Micro är bra för lek. Blir ännu bättre när den tillfälliga vägbommen plockas bort (när bygget av Nokian & DHL är klart). Då är det en 450 m lång raka med bromssträcka i uppförsbacken.
Annars brukar det vara fritt nere vid Samdistrubution/Budist templet.
Efter 21:30 finns det dock en Securitasbil som snurrar i området och farbror blå rullar igenom nattetid då och då.
Säg till nästa gång så dyker jag kanske upp...
Krille-666 skrev:2267374barkaby flygplats är grymt, riktigt lång och bred väg. Var där med fetvadd lite pirrigt bara eftersom jag är 100% säker på att man inte får köra där hehehe. Då snackar vi rakan efter startbanan alltså inte där planen lyfter/landar!
Zunar skrev:2269050Hur kom du in på fältet? Jag var där och rekade igår med bil och hittade en låst stor grind på baksidan av fältet. Antar att du hittade en annan väg in?
Zunar skrev:2269050Hur kom du in på fältet? Jag var där och rekade igår med bil och hittade en låst stor grind på baksidan av fältet. Antar att du hittade en annan väg in?
Krille-666 skrev:2267374barkaby flygplats är grymt, riktigt lång och bred väg. Var där med fetvadd lite pirrigt bara eftersom jag är 100% säker på att man inte får köra där hehehe. Då snackar vi rakan efter startbanan alltså inte där planen lyfter/landar!
Eli skrev:2265187Hallå! Jag är nybliven supermotardägare. Är det någon som har tips på vart man kan leka av sig lite ostört? Typ nerlagt flygfält...?
Ok, får kolla den! Tack för tipset!jimpo skrev:2271177parkeringen på älvsjömässan e klockren
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|