Solid snake skrev:Fan e det för sopa som har knåpat ihop det?
"Also, Cradle of Filth is from Helsinki, Sweden." Sen när e helsingfors i sverige?
Även en annan sak om cradle of filth, det är inte ens black metal, mer gothic metal.
Sjunger bara om vampyrer, sagor o sånt.
Zeeall skrev:"helsinki, sweden" är ett skämt!
läs: http://ruthlessreviews.com/feedback/7.28.04a.html
Hohohoho den va elak, nu blir SS ledsenkaZmur skrev:Var nominerar man nya bidrag?
GSXR1100R skrev:Hohohoho den va elak, nu blir SS ledsen
Om du kör alla RR tävlingar och träningar med tvättbjörnslack i nyllet ska jag sponra dig med 1000:-Chris Ash skrev:King Diamond och Kiss borde ha ensamrätt på tvättbjörnslack. På dem ser det helrätt ut, på dessa herrar ser det...tja......krystat ut.
kaZmur skrev:Var nominerar man nya bidrag?
Solid snake skrev:Hahaha, jättekul fucko, var är det black metal på den bilden? Svara på det eller du kanske inte kan skillnaden.......
Äh. Omöjligt. Dessutom har väl Cradle mången gånger sagt att de bara gör det för pening. Det som är hemskt är att datakillarna med acne och glasögon tror att det är på riktigt. Grymt roliga bilder dock.Markus skrev:Klockrent! av 5 möjliga.
Det värsta är att de tror på riktigt att de ser farliga ut. Självironin existerar knappast i den djävulsbranchen.
GSXR1100R skrev:Om du kör alla RR tävlingar och träningar med tvättbjörnslack i nyllet ska jag sponra dig med 1000:-
Mech skrev:Äh. Omöjligt. Dessutom har väl Cradle mången gånger sagt att de bara gör det för pening. Det som är hemskt är att datakillarna med acne och glasögon tror att det är på riktigt. Grymt roliga bilder dock.
Mech skrev:...datakillarna med acne och glasögon tror att det är på riktigt.
Det var väl det jag sa eller?Chris Ash skrev:För pengar? Du tjänar jävlarimej inte mycket pengar på extrem metal, möjligtvis Cradle of filth, Dimmu Borgir, Cannibal Corpse och någon till som kan plocka ut en kommunalarlön i månaden.
Nä, inte vet jag. Men det är väl den största målgruppen vad jag sett. Man jag är väl cynisk.Markus skrev:Tror dom det verkligen?
Jonny replies... skrev:"The Swedes who come to your home and piss on your fence?"
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|