Topp 10 i Ursäkter att ha tröja över stället

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
2004, Triumph Thruxton
HW skrev:
11. Bara för att det verkar reta så många.
Det är det argumentet som tas upp i alla diskussioner där den som säger det saknar riktiga argument.

Kan inte nån bara stå för åsikten att det e häftigt med hockeyfrilla, för korta jeans och tröja utanpå skinnställ?

Det är ytterst sällan nån säger det och det är det enda argumentet som jag kan tro på även om jag inte håller med. Det är ju t ex jobbigare att ta på och av + tvätta tröjan än att tvätta stället.
 

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
såld... :(
KaZ skrev:
Appropå ADHD... LOL :7peta :hihi :D

Ehhh.. vad har det med ADHD/DAMP att göra? Det är väl ändå överaktiva som får den diagnosen. :7peta

Snarare tvärt om, jag för LAT för att gnugga ställ i evighter så jag åker medvetet runt och ser löjlig ut. :)
 

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
hojlös
Zilversurfer skrev:
Man är inte dum i huvudet för att man har ADHD, ta reda på fakta innan skitsnack, tack. :4skrika

Då ber jag dig förklara för just MIG! var jag skrev att ADHD är att vara dum i huvet!

Please!

Vet mycke väl vad ADHD är då jag har ett kusinbarn med just den diagnosen...

så... :tummenupp
 

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
hojlös
Suomalainen skrev:
Ehhh.. vad har det med ADHD/DAMP att göra? Det är väl ändå överaktiva som får den diagnosen. :7peta

Snarare tvärt om, jag för LAT för att gnugga ställ i evighter så jag åker medvetet runt och ser löjlig ut. :)

Om man på ett skämtsamt sätt (som jag hoppas att denna trådens innebörd va menad som) vrider till det litet så kanske man hajjar själva ironin i det lilla jag skrev... men om man nu inte hajjar det så... fine... who cares... man kan inte begära att alla skall förstå allt... :7peta
Dock tror jag att du hajja! :tummenupp detta skriver jag bara för att inte behöva skriva det senare..

orkar verkligen inte ens ge en förklaring på annat sätt!

Trådpolisen får istallet komma å haffa mig! :tummenupp

Puss
 

Chefen Alabama

Nu i delar!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Bläjd -96, dynokit, helsystem Termignoni, K&N
yonsson skrev:
Det är det argumentet som tas upp i alla diskussioner där den som säger det saknar riktiga argument.

Kan inte nån bara stå för åsikten att det e häftigt med hockeyfrilla, för korta jeans och tröja utanpå skinnställ?

Det är ytterst sällan nån säger det och det är det enda argumentet som jag kan tro på även om jag inte håller med. Det är ju t ex jobbigare att ta på och av + tvätta tröjan än att tvätta stället.
Tröja kan man ha utav en massa olika anledningar.
Det BLIR varmare, det ÄR lättare att tvätta en tröja en ett ställ, en del har kanske INTE råd med nytt fint ställ men vill åka hoj ändå, mfl...

Är detta så svårt att förstå? :confused:
 

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
såld... :(
KaZ skrev:
Om man på ett skämtsamt sätt (som jag hoppas att denna trådens innebörd va menad som) vrider till det litet så kanske man hajjar själva ironin i det lilla jag skrev... men om man nu inte hajjar det så... fine... who cares... man kan inte begära att alla skall förstå allt... :7peta
Dock tror jag att du hajja! :tummenupp detta skriver jag bara för att inte behöva skriva det senare..

orkar verkligen inte ens ge en förklaring på annat sätt!

Trådpolisen får istallet komma å haffa mig! :tummenupp

Puss

Jorå nog hajja jag det, att det var ironiskt. Men grejjen var att det(ironin) liksom inte funkade riktigt pga att jag är precis tvärt om... :tummenupp

Zilversurfer skrev:
Man är inte dum i huvudet för att man har ADHD, ta reda på fakta innan skitsnack, tack.

Aha, o vad menar du med det då? att jag är dum i huvet...? Ta reda på fakta innan skitsnack , TACK! :7peta :tungan (obs ironi...är iof dum i huvet men det kan du inte veta för vi har aldrig snackat...) :)
 

Chefen Alabama

Nu i delar!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Bläjd -96, dynokit, helsystem Termignoni, K&N
K-Micke skrev:
Ja.

:hihi

Idag är det varmt ute. Åker tröjorna av då eller?

:hihi
Ja iallafall min, men då har jag sketasnyggt ställ också! :tomten :rolleyes:
Men så är jag praktiskt lagd också, fryser jag klär jag på mig, är det varmt tar jag av mig.

Skulle tex aldrig få för mig att köpa en Ducati, klenare hoj, med sämre kvalitet till ett högre pris. Men jag är nog förmodligen rackarns tråkig också... :banana
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Chefen Alabama skrev:
Skulle tex aldrig få för mig att köpa en Ducati, klenare hoj, med sämre kvalitet till ett högre pris. Men jag är nog förmodligen rackarns tråkig också... :banana

*harr harr harr* :D
Jag köpte ducce och fick inga pengar över till en Sporthoj.com tröja..

Vill du sponsra så jag får vara med och åka?? :tungan :D
 

starclassic

Är du redan kvar?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
U-Väsby
Hoj
Gsxr 1000 Indestructable 2 Unlimited Edition
anledning 69: " Min pappa är polis, så jag har på mig vad fan jag vill"
 

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
2004, Triumph Thruxton
NMan kanske skulle ha en poliströja så kanske man slipper bli stoppad av civilbilar bakifrån :)
 

starclassic

Är du redan kvar?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
U-Väsby
Hoj
Gsxr 1000 Indestructable 2 Unlimited Edition
Det gnälls alldeles för lite på dom som gnäller över att det gnälls på denna fina sajt.

Jag säger hojsäsong= Tröja PÅ!
Jag säger hojsäsong= Tröja AV!
 
Nyheter
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

KTM presenterar en automatisk manuell växellåda

KTM presenterar sin automat...

Top