betsy
Fuck cancer
Gustav1 skrev:Jorå.
Hur ser din tröja ut då?
Beror på vilken dag i veckan det är, måste ju variera sina tröjval
Gustav1 skrev:Jorå.
Hur ser din tröja ut då?
K-Micke skrev:Om det nu är för insekternas skull, vore det inte bättre med en tröja som sitter tajt, så fladdrar det inte så mycket. En polojumper t.ex., men det ser man aldrig.
K-Micke skrev:Om det nu är för insekternas skull, vore det inte bättre med en tröja som sitter tajt, så fladdrar det inte så mycket. En polojumper t.ex., men det ser man aldrig.
Då blir tanken repig...Suomalainen skrev:Edit: Hmm.. en med dragkedja borde gå att få på sig även om den sitter relativt tajt mot stället, drygt med fladdret precis som du säger. Swedie, fixa! (utan hippohoppa luva)
Inte om dragkedjan sitter på ryggen.Chefen Alabama skrev:Då blir tanken repig...
Suomalainen skrev:Prova dra på dig en tröja som sitter tajt över stället så förstår du... lyckas du utan att ha sönder den så borde du få nobelpris.
Gustav1 skrev:Prova att ta på dig tröjan INNAN du tar på dig hjälmen.
jojjo skrev:fattar inte att det blivit så många diskussioner om TRÖJOR :kocko .......
jag har tröja på för att ha ryggskyddet under OCH skydda för insekter,bra mkt lättare att kasta in tröjan i tvättmaskinen än skinnstället....
om alla gör som dom vill och skiter i andra så blir det lättare och leva.
//kör klokt där ute nu alla sporthojjare//
Gustav1 skrev:Prova att ta på dig tröjan INNAN du tar på dig hjälmen.
japp alla sätt är bra utom dom dåligaThundercat skrev:Har du ryggskyddet på utsidan stället?
Rundningsmärke skrev:11. För att reta K-Micke. Jag ska glida runt hela Sollentuna med min fina, enfärgade, fleece-tröja...
/A
Hayabusarider skrev:Ni har ju glömt den viktigaste och vanligaste anledningen som ingen vågar nämna.... - För att dölja gubbmagen!
KaZ skrev:tröja har man juh för att dölja sin lilla tjocka mage!! trodde alla visste det!
tjing
Hayabusarider skrev:Hehe Kaz,
Jag såg det faktiskt straxt efter att jag postat, men det tål tydligen att sägas många gånger då vi är få som vågar erkänna, eller hur
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|