Toppen i R1000?

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
lös
Nu när säsongen satt igång ser ja en klar vinnare iaf, Niklas Berggren sopar rent i R1000, går inte att hänga med, fan åsså!
Farsgubben ligger 2:a i SO.... rätt imponerad, tungt att vara 38år yngre och inte riktigt hänga med..... :gnissla

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
fezt skrev:
Nu när säsongen satt igång ser ja en klar vinnare iaf, Niklas Berggren sopar rent i R1000, går inte att hänga med, fan åsså!
Farsgubben ligger 2:a i SO.... rätt imponerad, tungt att vara 38år yngre och inte riktigt hänga med..... :gnissla

Ja jag får nog också ändra mig lite! Lasen fegade ur ordentligt på Falken, och den där Berggren blir nog svårstoppad!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
fezt skrev:
No offence men jag håller på din farsa. :yoparty

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
lös
Ahhh... ja tog gubben i Finland ! sweet... mohahaha!

Niklas vann som vanligt, mkt bra kört och kul att han spöa finnarna!

#8 R1000

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2005
Hoj
ingen
fezt skrev:

Tjenare grabben. Kanon insats i perkele-landet(övriga tävlingar med).Tack för dom snälla orden men det är långt kvar.....

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
#8 R1000 skrev:
Tjenare grabben. Kanon insats i perkele-landet(övriga tävlingar med).Tack för dom snälla orden men det är långt kvar.....
Du kommer att vinna hela serien :tummenupp

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
lös
Slut på säsongen

Jahapp... båda serierna avklarade,Niklas tog hem både SM:et och SO:t, farsgubben blev också tvåa i båda serierna. Själv lyckades ja med en tredjeplats i SO:t och SM:t kommenterar ja helst inte... :tummenupp

Kul säsong med en rolig avslutning på åsen... see you all in 2006.

Över och ut// Simpa

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Grymt bra kört av all tre i toppen igåe. Alla nere under 1.10 imponerar på mig i varje fall!

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Niklas har varit helt outstanding hela säsongen, en värdig vinnare i både SM och SO. Och familjen Svensson imponerar stort. Ett stort grattis till er alla, ni förtjänar verkligen era A-licenser.
Ser fram emot era fighter i Superbike nästa år!!!!! :yoparty

Hoppas nu att det är ett gäng som blir uppklassade, så en annan får vara med och slåss om poängen nästa säsong... :D

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Strider skrev:
Instämmer till fullo. Det märkliga är att varje år så kommer det ett par nya rookies från ingenstans som kör fort fom fan. Måste det vara så varenda år? :va

Ha ha ha... Jaa, så jävla orättvist med folk som har talang... :D

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
fezt skrev:
Jahapp... båda serierna avklarade,Niklas tog hem både SM:et och SO:t, farsgubben blev också tvåa i båda serierna. Själv lyckades ja med en tredjeplats i SO:t och SM:t kommenterar ja helst inte... :tummenupp

Kul säsong med en rolig avslutning på åsen... see you all in 2006.

Över och ut// Simpa

Riktigt roligt att lära känna dig, "gubben" & Niklas... 1:a 2:a & 3:a i R1000

Underbara grabbar med fantastisk syn på roadracing..

Ser fram emot att se Er köra SB nästa år

Mvh
Nr 16 R1000
Benny

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Macke skrev:
Hoppas nu att det är ett gäng som blir uppklassade, så en annan får vara med och slåss om poängen nästa säsong... :D
Ja, alla snabba grabbar skall upp i NSB. Vi skall äga pallen i R1000 nästa säsong :) :)

Tack alla för en kunglig RRsäsong och jag har fått träffa så många underbara människor.

/ Kenneth

Last edited:

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
KennethN skrev:
Ja, alla snabba grabbar skall upp i NSB. Vi skall äga pallen i R1000 nästa säsong :) :)

Tack alla för en kunglig RRsäsong och jag har fått träffa så många underbara människor.

/ Kenneth

Du kommer äga på nya hojen! :tummenupp
Fan, jag hängde ju inte ens på dig med Gammelbladen på Åsen. Hur ska det här gå? :D

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning