Ja han var bara 5 sekunder efter per varv Inte illa så tidigt och på ny bana.. hmmWebspy skrev:Drog i stort sett jämnt med Swedie när vi var i spanien i vintras.... o det e ju bra för en nybörjare..... tror Zmurfis rokkar om han håller sig på hjulen !
Swedie skrev:Ja han var bara 5 sekunder efter per varv Inte illa så tidigt och på ny bana.. hmm
Ska vi bråka? Vet inte vad han körde, men hörde iaf 1.07 tider. Jag vara nere på 1.02.Webspy skrev:tror nog han var närmre än så på slutet...
Synd... då får ja spöWebspy skrev:Drog i stort sett jämnt med Swedie när vi var i spanien i vintras.... o det e ju bra för en nybörjare..... tror Zmurfis rokkar om han håller sig på hjulen !
1.04.8 i spanien.Swedie skrev:Ska vi bråka? Vet inte vad han körde, men hörde iaf 1.07 tider. Jag vara nere på 1.02.
Jag säger inte att han är dålig, men jämnförelsen du gjorde var väl sisådär. Om 4-5 sekunder efter är "stort sett jämnt"... jadu.
Hmm... va de så mkt som 4sek så kanske ja kan hänga på zmurfisen...Swedie skrev:Ska vi bråka? Vet inte vad han körde, men hörde iaf 1.07 tider. Jag vara nere på 1.02.
Jag säger inte att han är dålig, men jämnförelsen du gjorde var väl sisådär. Om 4-5 sekunder efter är "stort sett jämnt"... jadu.
Zmurfen skrev:1.04.8 i spanien.
Swedie låg på 10or på åsen,jag låg på 13. Så det är en bra bit kvar.
MEN får jag bara ordning på fjädringen ska det gasas friskt,nybörjare eller inte
Jasså! Det blev så pass bra tid! Grümt!Zmurfen skrev:1.04.8 i spanien.
Swedie låg på 10or på åsen,jag låg på 13. Så det är en bra bit kvar.
MEN får jag bara ordning på fjädringen ska det gasas friskt,nybörjare eller inte
Svenska banor är så korta så det verkar inte bli så stor skillnad mellan förare o förare. Har vi banor som är 2 minuter långa så börjar vi kanske dra isär lite på packet.fezt skrev:Hmm... va de så mkt som 4sek så kanske ja kan hänga på zmurfisen...
Körde inte du höga 1.04r på knutstorp i fjol swedie? isåfall va ja "bara" 1,5sek efter med låga 1.06r....
Den plånboken har redan varit framme,det ska ställas in rätt ocksåMam skrev:Det finns ett svenskt företag som är Jätteduktiga på fjädringar, fram med plånboken...
Ska bli en intessant sommar.....
Japp.. svenska banorna är föör korta *boring*Swedie skrev:Svenska banor är så korta så det verkar inte bli så stor skillnad mellan förare o förare. Har vi banor som är 2 minuter långa så börjar vi kanske dra isär lite på packet.
Vet inte om jag körde 1.04, om inte annat blir det så snart. Fast när är nästa heldagskörning på Knutstorp? Vill köra där igen!
Där e en testdag före danska mästerskapet,tror det va den 19eSwedie skrev:Svenska banor är så korta så det verkar inte bli så stor skillnad mellan förare o förare. Har vi banor som är 2 minuter långa så börjar vi kanske dra isär lite på packet.
Vet inte om jag körde 1.04, om inte annat blir det så snart. Fast när är nästa heldagskörning på Knutstorp? Vill köra där igen!
Välkommen i gänget,har bara kört Gelleråsen och en smc dag på knudanTalpai skrev:Jag ska ladda allt jag har o bromsa sist,men har aldrig kört på Anderstorp,Linköping.
Ska satsa allt på att köra lika fort som dom i toppen vem det nu blir.
Måste ta någon palplats.
Ah! Va bra!! Du ska köra! Du kan inte hålla dig borta!!Geiger skrev:Får jag tid och råd så ska jag köra Anderstorp med Blind's gamla lok.
Får se hur det går... Watch out for #1 !!
Tackar o bockar HagsterHagster skrev:Eftersom jag har dragit mig ur så finns det ingen självklart vinnare längre. Men jag håller på zmurfen!
Geiger skrev:Får jag tid och råd så ska jag köra Anderstorp med Blind's gamla lok.
Får se hur det går... Watch out for #1 !!
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|