Toppen i R1000?

Talpai

Back to basic
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 625
OK Jag får väl yttra mig i detta

Jag ska ladda allt jag har o bromsa sist,men har aldrig kört på Anderstorp,Linköping.
Ska satsa allt på att köra lika fort som dom i toppen vem det nu blir.
Måste ta någon palplats.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Webspy skrev:
Drog i stort sett jämnt med Swedie när vi var i spanien i vintras.... o det e ju bra för en nybörjare..... tror Zmurfis rokkar om han håller sig på hjulen !
Ja han var bara 5 sekunder efter per varv :tummenupp Inte illa så tidigt och på ny bana.. hmm

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Webspy skrev:
tror nog han var närmre än så på slutet...
Ska vi bråka? :) Vet inte vad han körde, men hörde iaf 1.07 tider. Jag vara nere på 1.02.

Jag säger inte att han är dålig, men jämnförelsen du gjorde var väl sisådär. Om 4-5 sekunder efter är "stort sett jämnt"... jadu.

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
lös
Webspy skrev:
Drog i stort sett jämnt med Swedie när vi var i spanien i vintras.... o det e ju bra för en nybörjare..... tror Zmurfis rokkar om han håller sig på hjulen !
Synd... då får ja spö :(

Gick med
12 Jul 2003
Hoj
The Beast
Swedie skrev:
Ska vi bråka? :) Vet inte vad han körde, men hörde iaf 1.07 tider. Jag vara nere på 1.02.

Jag säger inte att han är dålig, men jämnförelsen du gjorde var väl sisådär. Om 4-5 sekunder efter är "stort sett jämnt"... jadu.
1.04.8 i spanien.
Swedie låg på 10or på åsen,jag låg på 13. Så det är en bra bit kvar.
MEN får jag bara ordning på fjädringen ska det gasas friskt,nybörjare eller inte :tummenupp

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
lös
Swedie skrev:

Hmm... va de så mkt som 4sek så kanske ja kan hänga på zmurfisen... :va
Körde inte du höga 1.04:eek:r på knutstorp i fjol swedie? isåfall va ja "bara" 1,5sek efter med låga 1.06:eek:r.... :banana

Mam

mam
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
En blå gixxer K6
Zmurfen skrev:
1.04.8 i spanien.
MEN får jag bara ordning på fjädringen ska det gasas friskt,nybörjare eller inte :tummenupp

Det finns ett svenskt företag som är Jätteduktiga på fjädringar, fram med plånboken... :tummenupp

Ska bli en intessant sommar..... :hihi

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Zmurfen skrev:
1.04.8 i spanien.
Jasså! Det blev så pass bra tid! Grümt!

Du ska ni upp till Sviestadkörningen den 19e? Ny bana, tråkig bana, men tävlingsbana hursomhelst.

Att få rätt fjong på fjädringen är då inte lätt :rolleyes: Får se sen om ens Öhlinsgrejer för mig (next week).

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
fezt skrev:
Hmm... va de så mkt som 4sek så kanske ja kan hänga på zmurfisen... :va
Körde inte du höga 1.04:eek:r på knutstorp i fjol swedie? isåfall va ja "bara" 1,5sek efter med låga 1.06:eek:r.... :banana
Svenska banor är så korta så det verkar inte bli så stor skillnad mellan förare o förare. Har vi banor som är 2 minuter långa så börjar vi kanske dra isär lite på packet.
Vet inte om jag körde 1.04, om inte annat blir det så snart. Fast när är nästa heldagskörning på Knutstorp? Vill köra där igen!

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
lös
Swedie skrev:
Svenska banor är så korta så det verkar inte bli så stor skillnad mellan förare o förare. Har vi banor som är 2 minuter långa så börjar vi kanske dra isär lite på packet.
Vet inte om jag körde 1.04, om inte annat blir det så snart. Fast när är nästa heldagskörning på Knutstorp? Vill köra där igen!
Japp.. svenska banorna är föör korta *boring*
Men de tider ni snacka om från spanien verkar ju vara ngn kort bana. 1min & 2sek ? eller tolkar jag ngt fel.... :va

Vet inte när de é körning på knudan, men de é en av de roligare banorna i sverige.. :eek:)

Gick med
12 Jul 2003
Hoj
The Beast
Swedie skrev:
Där e en testdag före danska mästerskapet,tror det va den 19e

Gick med
12 Jul 2003
Hoj
The Beast
Talpai skrev:
Jag ska ladda allt jag har o bromsa sist,men har aldrig kört på Anderstorp,Linköping.
Ska satsa allt på att köra lika fort som dom i toppen vem det nu blir.
Måste ta någon palplats.
Välkommen i gänget,har bara kört Gelleråsen och en smc dag på knudan :D

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Eftersom jag har dragit mig ur så finns det ingen självklart vinnare längre. Men jag håller på zmurfen!

Geiger

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM RC8R
Får jag tid och råd så ska jag köra Anderstorp med Blind's gamla lok.
Får se hur det går... Watch out for #1 !!

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Geiger skrev:
Får jag tid och råd så ska jag köra Anderstorp med Blind's gamla lok.
Får se hur det går... Watch out for #1 !!

Du kan få sova med mig o Blind.... för gemenskapens skull !

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum