Intressant, verkligen. Vad har den för topphastighet?
Beror på hur snabbt arslet rör på sig
Intressant, verkligen. Vad har den för topphastighet?
Du kan sällan döda en fisk om du skjuter med en hagelspruta rakt ner i en tunna med vatten. För det förmodar jag att det finns i tunnan... Blev lite OT nu...
180 verklig fart - och slö upp dit.
Inget att oroa sig för om man kör båge.
Visst jag har kört race mot bmw zatzygay folk me en sån 2,5tdi , visst jag blev avhängd på rakorna men när det börja svänga så börja jag nosa dom i röven igen och när dom kolla i backspegeln och såg vad det var för bil så gav dom upp .
Fan va dom var knäckta
Men om man lägger en fisk i en tunna och sedan fyller tunnan med hagel, då är det väl inte så lätt att skjuta ihjäl den? Det beror iofs på vad man har för vapen. Med ett vanligt skjutvapen är det inte så lätt men med ett raketgevär är det nog inga problem. Ytterligare en faktor som gör det svårare är att man måste hinna fylla hela tunnan med hagel och avfyra vapnet innan fisken dör av syrebrist och krosskador från haglen. Jag talar nog för alla här när jag ber dig att förklara mer ingående hur fiskskjutandet ska gå till för att det ska vara så lätt som du säger att det är."Shooting fish in a barrel" är ett amerikanskt uttryck som i princip betyder att det är så lätt att man inte kan misslyckas.
Förlåt för min tro att folk har om inte kunskap så åtminståne intelligens nog att kunna räkna ut att det inte skall tas bokstavligt.
Henrik
Man skulle vilja exportera Hamrén till Vimmerby. Då kan du köra bäst fan du vill en hel kväll, han står vid din dörr när du kört klart med blocket fullskrivet
Men om man lägger en fisk i en tunna och sedan fyller tunnan med hagel, då är det väl inte så lätt att skjuta ihjäl den? Det beror iofs på vad man har för vapen. Med ett vanligt skjutvapen är det inte så lätt men med ett raketgevär är det nog inga problem. Ytterligare en faktor som gör det svårare är att man måste hinna fylla hela tunnan med hagel och avfyra vapnet innan fisken dör av syrebrist och krosskador från haglen. Jag talar nog för alla här när jag ber dig att förklara mer ingående hur fiskskjutandet ska gå till för att det ska vara så lätt som du säger att det är.
Dom hade med sina gamla bensin piket fordon en toppfart på ca 200km/h i riktigt fart, dom nya dislarna skall ha den samma fast klart långsammare acceleration dit!!
Hhhmm...
Deras VR6 bussar med 232hk går betydligt bättre än 180km/h - och låna mig en sån och utmana mig på en kurvig väg så skall vi se hur "slöa" dom är...
"Shooting fish in a barrel" är ett amerikanskt uttryck som i princip betyder att det är så lätt att man inte kan misslyckas.
Förlåt för min tro att folk har om inte kunskap så åtminståne intelligens nog att kunna räkna ut att det inte skall tas bokstavligt.
Henrik
Leta istället upp en instruktion i hur man förstår när folk skämtar och läs den själv.Tag en tunna,handla 20kg torsk hos din lokala fiskhandlare,häll tidigare nämd fisk i tunnan,ladda,sikta,med hagel(gevär!)skjut(i tunnan!)
Behöver du hjälp med ännu svårare saker i ditt liv så har jag någonstans en insruktion i hur man använder en tandpetare,vill du jag skall leta upp den?
Henrik
Leta istället upp en instruktion i hur man förstår när folk skämtar och läs den själv.
Leta istället upp en instruktion i hur man förstår när folk skämtar och läs den själv.
Som sagt, sarkasm gör sig illa i skrift. Du är ju lika trög som undertecknad som inte fattade det....
/Mange
Funderar på att anmäla denna tråd för hets mot folkgrupp.........jag menar fiskgrupp
Förlåt,vi tar......hmmmm.....makrill istället!
same shit different name!
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |