Torsdags bus 22/7

Ulvheden

Äntligen med hoj igen :)
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
hemmalagad R1-00*såld* CB1000ra -12 gsx-r 600 -01 *skrotad*
Nope... bara ett gäng mopeder med neonljus! :rofl

Dangerous Dave skrev:
Ni som körde till Malmö, var det bara jag eller var det en poliskontroll vi körde förbi en 5 minuter inna Lockarp? :va
Såg en massa gröna o röda lyktor, men hann inte se OM det var Harry haffa och gänget.

crazy martin

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
tl1000s bad matherfucker
ja det var en trevlig runda. :tungan tycker bara synd om *bad ass maderfakker*som fick hänga ordentigt på rullen för att hänga på med hans 125a!!! men det gick. tack sebbe för de fina bilderna!!!!! mina första på tanken :yoparty .och ni alla som har mörka visir:se till o bytt innan det händer nåt allvarlig.den stakars kaninen hade nog en mörk visir också han såg ju inte att vi kom :( tack boys.vi ses

Ulvheden

Gick med
5 Jun 2003
Hoj
e du redan hemma ifrån macken?! :7peta

crazy martin skrev:
ja det var en trevlig runda. :tungan tycker bara synd om *bad ass maderfakker*som fick hänga ordentigt på rullen för att hänga på med hans 125a!!! men det gick. tack sebbe för de fina bilderna!!!!! mina första på tanken :yoparty .och ni alla som har mörka visir:se till o bytt innan det händer nåt allvarlig.den stakars kaninen hade nog en mörk visir också han såg ju inte att vi kom :( tack boys.vi ses

crazy martin

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
tl1000s bad matherfucker
japp.det var en snut kompis till mig som kom ditt o snacka lite.han sa att det var några idioter som drog här förbi för en stund sen från macken.det var tre hojar :lol vet du nåt om det? :confused:

Ulvheden

Gick med
5 Jun 2003
Hoj
mmm... tror det var de där trimmade mopparna som körde runt med sina häftiga neonljus! :tungan

crazy martin skrev:
japp.det var en snut kompis till mig som kom ditt o snacka lite.han sa att det var några idioter som drog här förbi för en stund sen från macken.det var tre hojar :lol vet du nåt om det? :confused:

Dangerous Dave

Radical Quad-Riders
Gick med
14 Jan 2004
Hoj
Honda VTR1000F
Vem är mördaren???

Ok, vem av er var det som mosade Herr Kanin??????????
Jag såg ingen nina :va

gamle

http://www.sydskanesemse.nu/
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Triumph Sprint St -05 Gixxer 1000 K6
crazy martin skrev:
det var den gamle med sin nya sp1 :yoparty o matias ville avsluta jobbet o ge han rund 2 :yoparty

det tror jag inte på jag bara paserade så han blev väl lite yr när han åkte karusell i vinddraget , där är inget blod eller andra substanser på min posör hoj :D :Bugar :Bugar

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Är det bara jag som tycker man är overkligt dum när man kör med däck där korden syns? Speciellt när man kör i grupp där däcket faktiskt kan vara orsaken till att fler råkar illa ut. :va

Solid snake

Guest
Tackar för en trevlig runda med ett trevligt folk! :)

Synd att man blev liiite ifrånåkt bara. :va

Ajja det kommer väl fler gånger, sen när jag har lärt mig kurvorna och vågar luta igen så har ni inte så mycket i kurvorna. :tungan

NordhNet

05´s första fortkörare? Japp
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
CBR900RR Eldblad -95
CorbenDallas skrev:
Är det bara jag som tycker man är overkligt dum när man kör med däck där korden syns? Speciellt när man kör i grupp där däcket faktiskt kan vara orsaken till att fler råkar illa ut. :va

Tur att han inte testade toppfarten på rakan iallafall :D

NordhNet

05´s första fortkörare? Japp
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
CBR900RR Eldblad -95
Solid snake skrev:
Tackar för en trevlig runda med ett trevligt folk! :)

Synd att man blev liiite ifrånåkt bara. :va

Bättre från-åkt än på-åkt. Föraren i den röda volvon hälsar så gott :D .
Ni hade ju sällskap av mej där bak...

Det var en trevlig runda, får nog mecka lite med hojen så jag inte blir frånåkt av Puddy.
Haren mår under omständigheterna bra, trots avsaknad av inälvor, han hälsar att puddys kord smakar hallon.

edit: stvafle

Matthe

En bra påg
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda Lead 110 -09, sponsor R1:a i fighter utförande samt delägare i Team Golden Boy Racings vinnarmoppe!
crazy martin skrev:
det var den gamle med sin nya sp1 :yoparty o matias ville avsluta jobbet o ge han rund 2 :yoparty

Äh, han låg bara o filmade. :lol

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Matthe skrev:
Äh, han låg bara o filmade. :lol

Domarn, rött kort! :D

Då är man inte längre ensam om att ha klippt en hoppjerka, jag klippte en hare för några månader sedan i 160 - 170. Träffade mitt på vänsterfoten :3freak Harar gör ont när det går fort :rolleyes: :D

Solid snake

Guest
NordhNet skrev:
Bättre från-åkt än på-åkt. Föraren i den röda volvon hälsar så gott :D .
Ni hade ju sällskap av mej där bak...

Jo, men du försvann långt bak i vissa kurvor, trodde bara det var jag o hon som också körde 125a låg bakom mig. :)

Ack så fel jag fick på rakan efter kurvorna. :4skrika

crazy martin

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
tl1000s bad matherfucker
CorbenDallas skrev:

kornen började synas först efter många körda mil.det var ca 20 mil vi kört.
å andra sidan så var han med o körde :tummenupp han vet iaf var gazhantaget sitter!! :yoparty vet du det? :arsele

gamle

http://www.sydskanesemse.nu/
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Triumph Sprint St -05 Gixxer 1000 K6
TheDude skrev:
Domarn, rött kort! :D

Då är man inte längre ensam om att ha klippt en hoppjerka, jag klippte en hare för några månader sedan i 160 - 170. Träffade mitt på vänsterfoten :3freak Harar gör ont när det går fort :rolleyes: :D

Spela fotboll med djur är inte att leka med :gnissla Prova bara inte att sparka dom som är störe om du skulle få syn på nogot längs vägen framför allt om dom har blåa kläder :rofl

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
gamle skrev:
Spela fotboll med djur är inte att leka med :gnissla Prova bara inte att sparka dom som är störe om du skulle få syn på nogot längs vägen framför allt om dom har blåa kläder :rofl

Nu får jag problem, jag är färgblind. Hur gör jag då? :D

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
crazy martin skrev:
kornen började synas först efter många körda mil.det var ca 20 mil vi kört.
å andra sidan så var han med o körde :tummenupp han vet iaf var gazhantaget sitter!! :yoparty vet du det? :arsele
Nä, jag kör väldigt sällan... :rolleyes:

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...