Torsdags bus 22/7

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
NordhNet skrev:
Om de har blinkande ljus på taket och håller ut skyltar och vinkar, då kan du börja ladda foten :tummenupp

Sådana j*vlar har jag sett, en gång var det en stor lastbil som höllt på att måla vägstreck. Vid sidan om stod där en gubbe med flagga som vinkade åt mej att sänka farten.

Då vet jag vad jag ska göra i fortsättningen :brynad

Matthe

En bra påg
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda Lead 110 -09, sponsor R1:a i fighter utförande samt delägare i Team Golden Boy Racings vinnarmoppe!
NordhNet skrev:
Om de har blinkande ljus på taket och håller ut skyltar och vinkar, då kan du börja ladda foten :tummenupp

Peta ner vänstern till källaren och sträck vajern.

PuDDy

pedalbiker
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
sorry
CorbenDallas skrev:
Är det bara jag som tycker man är overkligt dum när man kör med däck där korden syns? Speciellt när man kör i grupp där däcket faktiskt kan vara orsaken till att fler råkar illa ut. :va

Tänkte du jag skulle bära hem hojen sen då från sjöborakan?

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
PuDDy skrev:
Tänkte du jag skulle bära hem hojen sen då från sjöborakan?
Ja, snälla, kan du inte göra det. Två gånger.
Anledningen till att jag frågar är att jag sett det innan o undrar om folk verkligen är så dumma... Förutom då det faktum att däcket är platt som ett bildäck med så lite gummi på mitten vilket gör det till ett elände att kurva med, så är det ju faktiskt farligt också.

När du byter däck, be att få känna på däcket så ska du se hur lätt det är jämfört med det nya...

Solid snake

Guest
Man såg faktiskt inte corden så värst mycket, men jag skulle inte vilja prova.

crazy martin

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
tl1000s bad matherfucker
CorbenDallas skrev:
Anledningen till att jag frågar är att jag sett det innan o undrar om folk verkligen är så dumma... Förutom då det faktum att däcket är platt som ett bildäck med så lite gummi på mitten vilket gör det till ett elände att kurva med, så är det ju faktiskt farligt också.

När du byter däck, be att få känna på däcket så ska du se hur lätt det är jämfört med det nya...[/QUOTE

det var inte så farligt så sluta nu,ok.jag har kört på värre däck än så.och har alltid klarat mig.man får bara ta det lite lungnare än vanligt.men vad vet du om det?har alldrig sett dig köra.förutom när du e ute på sturup o promenerar.så sluta gnäll ok :fyllisar imorrn på torget kl.15!!!skål på dig.

CorbenDallas

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
crazy martin skrev:
CorbenDallas skrev:

När du byter däck, be att få känna på däcket så ska du se hur lätt det är jämfört med det nya...[/QUOTE

det var inte så farligt så sluta nu,ok.jag har kört på värre däck än så.och har alltid klarat mig.man får bara ta det lite lungnare än vanligt.men vad vet du om det?har alldrig sett dig köra.förutom när du e ute på sturup o promenerar.så sluta gnäll ok :fyllisar imorrn på torget kl.15!!!skål på dig.

Det var inte menat som gnäll, jag ställde en fråga o du har onekligen besvarat den. Att du kör på värre däck än så talar ju sitt tydliga språk.
Vad har min körning med saken att göra o varför skulle inte jag veta vad det innebär att köra lugnare än vanligt?

crazy martin

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
tl1000s bad matherfucker
CorbenDallas skrev:
Det var inte menat som gnäll, jag ställde en fråga o du har onekligen besvarat den. Att du kör på värre däck än så talar ju sitt tydliga språk.
Vad har min körning med saken att göra o varför skulle inte jag veta vad det innebär att köra lugnare än vanligt?

kom till torget imorrn så ska jag förklar för dig om du inte fatta det min vän :tungan som jag har uppfattat det så har du bara klågamål o goa*råd* här på den här sajten som du själv inte har nån anning om.sluta var en sån alltvetande för det finns folk som vet bättre än dig,min vän.och om jag kör på slangen eller mmin bror nico i bara tshirt så e det min egen jävla sak om jag slår mig eller nåt.så sluta var så klok om du vet vad jag menar.ok.om slår mig o mår illa så e det min sak.så ge fan i det. häng med istället o lär känna oss istället,vet jag!!!vi utläningar e inte bara banditer vi e trevliga också(när det behovs).pus ouss

Last edited:

CorbenDallas

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
crazy martin skrev:
kom till torget imorrn så ska jag förklar för dig om du inte fatta det min vän :tungan som jag har uppfattat det så har du bara klågamål o goa*råd* här på den här sajten som du själv inte har nån anning om.sluta var en sån alltvetande för det finns folk som vet bättre än dig,min vän.och om jag kör på slangen eller mmin bror nico i bara tshirt så e det min egen jävla sak om jag slår mig eller nåt.så sluta var så klok om du vet vad jag menar.ok.om slår mig o mår illa så e det min sak.så ge fan i det. häng med istället o lär känna oss istället,vet jag!!!vi utläningar e inte bara banditer vi e trevliga också(när det behovs).pus ouss

Martin lille, vad vet du om mitt kunnande? Vad vet du överhuvudtaget? Känner du mig eller? Du har inte sett mig köra så därför kan jag inget eller? Givetvis finns det alltid människor som är bättre och snabbare, men vad det har med den här saken att göra, det kan ju du förklara för mig. Jag har aldrig påstått att jag är snabb heller, tvärtom. (vad nu det har med saken att göra...) Berätta för mig nu vad det är jag inte har en aning om, så kanske jag lär mig nåt på kuppen. Sprid din visdom...

Vad du o din bror gör med era motorcyklar o hur ni är klädda när ni kör, det är som du säger er sak. Har jag någonsin kommenterat det???? Även om det är hela Malmö kommuns sak att betala för att lappa ihop er när ni går sönder...

Jaha, har det faktum att ni tydligen är utlänningar nåt med slitna däck att göra???

PuDDy

pedalbiker
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
sorry
CorbenDallas skrev:
Anledningen till att jag frågar är att jag sett det innan o undrar om folk verkligen är så dumma... ..

Tror du du vinner på att vara lagom kul eller vad.
Jag vet att det inte är bra att köra på corden synlig. Men att du ska hoppa upp i julgranen och fira jävlasmedpuddydagen fattar jag inte.

Om du syftar på att "folk" är = mig så säg då det direkt. ett tips kunde varit att vara lite snällare i framtoningen men nä. du ska på det på fel sätt. och JA jag vet att det fortfarande inte är bra att köra med ett slitet bakdäck. detta kom då fram under färden. lägg ner!!!!! :död

CorbenDallas

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
PuDDy skrev:
Tror du du vinner på att vara lagom kul eller vad.
Jag vet att det inte är bra att köra på corden synlig. Men att du ska hoppa upp i julgranen och fira jävlasmedpuddydagen fattar jag inte.

Om du syftar på att "folk" är = mig så säg då det direkt. ett tips kunde varit att vara lite snällare i framtoningen men nä. du ska på det på fel sätt. och JA jag vet att det fortfarande inte är bra att köra med ett slitet bakdäck. detta kom då fram under färden. lägg ner!!!!! :död

Jag hoppar inte i julgranar (det lämnar jag till honom här -> :tomten ) o jag firar inte jävlasmedpuddydagen heller. Jag håller med, det kunde sagts snällare. Du har rätt. Precis som din reaktion kunde varit ödmjukare. Varför gnälla på mig när du inte är bättre själv?

Och nä, jag syftade inte bara på dig när jag sa folk. Som jag sagt innan i tråden så har jag sett det fler ggr ganska nyligen o därför så undrade jag om det är nåt allmänt vedertaget att man kör på däck som borde byts ut för nästan 100 mil sen.

Last edited:

crazy martin

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
tl1000s bad matherfucker
CorbenDallas skrev:
Martin lille, vad vet du om mitt kunnande? Vad vet du överhuvudtaget? Känner du mig eller? Du har inte sett mig köra så därför kan jag inget eller? Givetvis finns det alltid människor som är bättre och snabbare, men vad det har med den här saken att göra, det kan ju du förklara för mig. Jag har aldrig påstått att jag är snabb heller, tvärtom. (vad nu det har med saken att göra...) Berätta för mig nu vad det är jag inte har en aning om, så kanske jag lär mig nåt på kuppen. Sprid din visdom...

Vad du o din bror gör med era motorcyklar o hur ni är klädda när ni kör, det är som du säger er sak. Har jag någonsin kommenterat det???? Även om det är hela Malmö kommuns sak att betala för att lappa ihop er när ni går sönder...

Jaha, har det faktum att ni tydligen är utlänningar nåt med slitna däck att göra???

jag har kört med dig,min vän.så jag kan säga att jag känner dig rätt bra.på srw och även på onsdagsgazar förra året eller 2 år sen.så sluta nu jag ville vara snäll mot dig men det går ju inte :) sluta nu kompis ok.allt e gammalt o glömt nu.ge dig min vän.ha det trevligt o kör lungt o fint!!!puss puss

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept