Torsdagsbus 7/8 Torso/Lödde

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
ja tror det var fel på den från början med tanke på olje förbrukningen =( men men nu har den skurit så behöver inte oroa mig mer för det iaf

Hehe det är den kommentaren jag oftast får när jag säger att jag kör Triumph, "har du extra oljedunk med dig"

Men surt ändå när det skär sig...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
okej småbarn! nu får ni sluta spamma tråden och fyll på våffellistan. enligt tv4s väderprognos ska det bli 25 grader på torsdag, så våfflor ska det bli. :tummenupp
nu hoppas vi att det blir som dom förutspår, håll tummarna!

Svalan, du kan gärna få skriva upp dig sjlv så folk inte blir nervösa och tror att du inte kommer. :tungan :)

Quman

Radical Riders
Gick med
19 Jul 2008
Hoj
Honda CBF600SA -09
okej småbarn! nu får ni sluta spamma tråden och fyll på våffellistan. enligt tv4s väderprognos ska det bli 25 grader på torsdag, så våfflor ska det bli. :tummenupp

Svalan, du kan gärna få skriva upp dig sjlv så folk inte blir nervösa och tror att du inte kommer. :tungan :)

kan ju inte lita på tv4 dom e ju uppe i stockholm :p

sajklan

Gick med
6 Jun 2007
Hoj

Ajj Ajj Sir :Bugar Jag väntar dock med att skriva upp mig tills att jag är hundra på att jag kan eller inte..

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ajj Ajj Sir :Bugar Jag väntar dock med att skriva upp mig tills att jag är hundra på att jag kan eller inte..

trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrråååååååkmåååååååns!:hihi :crash :blah

sajklan

Gick med
6 Jun 2007
Hoj
trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrråååååååkmåååååååns!:hihi :crash :blah

Nääähääädå Miss Money-Penny.... Vill bara inte ge dig falska förhoppningar för då blir du bara så ledsen i slutändan om det inte blir så :såjaponken :arsele :tuttar

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Nääähääädå Miss Money-Penny.... Vill bara inte ge dig falska förhoppningar för då blir du bara så ledsen i slutändan om det inte blir så :såjaponken :arsele :tuttar

:skrämd how did u know!?? :arsele :D

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...