Torsdagsbus 7/8 Torso/Lödde

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
HALLÅ! inga schackspel utan mig!!! :D :D

öm pung? vem fan har öm pung? va fan missa ja under tiden ja va borta? sajklan, har du varit stygg nu? :va jaha, då va man visst helt fel ute. trodde d va :tuttar sporthojs snubbar gilla inte :arsele , jaja man lär sig nåt nytt varje dag. :tungan :D

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
HALLÅ! inga schackspel utan mig!!! :D :D

öm pung? vem fan har öm pung? va fan missa ja under tiden ja va borta? sajklan, har du varit stygg nu? :va jaha, då va man visst helt fel ute. trodde d va :tuttar sporthojs snubbar gilla inte :arsele , jaja man lär sig nåt nytt varje dag. :tungan :D

Nääh vi spelade inget schack utan dig, fick bara tukta de avundsjuka pojkarna undertiden du var borta :hihi

Man fär väl gilla :arsele också, för det har väl ni kvinnor också eller? Eller du är den enda på jorden som är :arsele -lös?

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Nääh vi spelade inget schack utan dig, fick bara tukta de avundsjuka pojkarna undertiden du var borta :hihi

Man fär väl gilla :arsele också, för det har väl ni kvinnor också eller? Eller du är den enda på jorden som är :arsele -lös?

:hihi

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

jag ska inte förklara vad jag mena den gubben till annars kanske jag blir utslängd från forumet. :D :D va ju inte riktigt så ja tänkte rövgubben. :D

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
jag ska inte förklara vad jag mena den gubben till annars kanske jag blir utslängd från forumet. :D :D va ju inte riktigt så ja tänkte rövgubben. :D

hahah där ser du hur fel det kan bli :rofl :hihi men jag tror nog fattar hur du menade nu :tummenupp

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
för att totalt göra allt svårt... ska vi tända grillen på parkeringen eller ska vi förflytta oss direkt?

Madeye

TouringBeatch
Gick med
6 Jun 2006
Hoj
KTM 990 med packväskor!
det märker du om du skriver upp dig på VÅFFEL listan:D :D

Jag har inte fått något hemligt meddelande :( :gråta

Hoppas iaf att jag kan dyka upp på "the spot" när det är dags. Blev som vanligt piskad av min samordnare så jag har lyxen att börja jobba 3.30 imorgon. Finns ju risk att man sover istället för att tjöra håjj :huvet

Robz

Guest
Kommer med en stygg kamera och ännu värre son bakpå...
PM:a gärna plats - annars bler dä ingen film!

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept