Torsdagsgrill med svalans våfflor 16/7

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Men du. Vissa kan kanske inte köra utan vill bara vara nära en hoj med utrustningen på för att se cool ut kanske.

Den tvättäkta posern? Välkänd art inne storstäderna, känns igen på bristen på utrustning och de platta touring däcken :fakta :rofl:rofl

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Man ska inte köra på torsdagar för det är lillsöndag och då är man oftast bakis. Jag tycker att vi kör på Gaddes förslag. Bussen till bo01!

Gadde

Medlem i lowbudgetracing
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Fireblade-08(Gata), Fireblade-08(Racehoj) R6-00 (Racehoj till salu)
Den tvättäkta posern? Välkänd art inne storstäderna, känns igen på bristen på utrustning och de platta touring däcken :fakta :rofl:rofl

:hoppskrat:hoppskrat
Hittar inte den i Wikipedia!?

Så blev det denna gången, vi får bli glada igen :tummenupp
Tycker de e kul o träffas o köra en sväng!

Mvh // Gadde

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ja, jävlar vilken kväll... :näsblod
Och jag som bara ville åka karusell! :D
Du ringde ju aldrig Tulle!

Chase

Don´t screw with me, Ill screw you back!
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Hojar

Glöm inte nytvättad hoj med igensotat avgas och inte en insekt på fronten. Flashiga dekaler och tankpad och matchande kläder till hojen :D

Chase

Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Hojar

Hmmm,, din hoj ser oförskämt ren ut på bilden och din hjälm ser ut att matcha... :confused:

:banana:banana:banana

Min granne har en Hayabusa som han pendlar med. Jag har kört om honom med min gamla bil på väg till jobb flera gånger. Alltid tvättar han den och allt matchar. Han ville ut på lite roliga vägar nån dag, men med tanke på skicket på hans däck (ser ut som lego däck) så avböjde jag artigt :)

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Hmmm,, din hoj ser oförskämt ren ut på bilden och din hjälm ser ut att matcha... :confused:

:banana:banana:banana

Min granne har en Hayabusa som han pendlar med. Jag har kört om honom med min gamla bil på väg till jobb flera gånger. Alltid tvättar han den och allt matchar. Han ville ut på lite roliga vägar nån dag, men med tanke på skicket på hans däck (ser ut som lego däck) så avböjde jag artigt :)

hahah bilder ljuger vet du ;) ser du min hoj i verkligheten så är den fan allt annat än ren, är aktiv massmördare av småkryp ;)

Ja fan ser d ut som lego så är det fan skiträligt att lägga hojen ner, så var det på mina första hoj. Gubben som hade haft den innan hade lagt på tvättäkta touring däck som var legoslitna, fyfan vikken chock det blev när man kom i höga hastigheter på kurviga vägar ;) hahha

Chase

Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Hojar
hahah bilder ljuger vet du ;) ser du min hoj i verkligheten så är den fan allt annat än ren, är aktiv massmördare av småkryp ;)

Ja fan ser d ut som lego så är det fan skiträligt att lägga hojen ner, så var det på mina första hoj. Gubben som hade haft den innan hade lagt på tvättäkta touring däck som var legoslitna, fyfan vikken chock det blev när man kom i höga hastigheter på kurviga vägar ;) hahha

Ser att du eventuellt kommer från Närke :tummenupp

Jo, så fort man ska svänga lite så händer inget, sen ligger man med knä och armbågsskrap i svängarna.. SCEARY SHIT. Min första såg ut så också, men det berodde på att jag var kass på att köra. Det ändrade man på med ett byte till bättre chassie och en R3 brittisk motor..

Nyfiken Sajklan, Hur är street tripplen om man jämnför med din gamla hoj? Lite sugen på en trajja igen om det inte blir motard. (bra försäkring hos IF)

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
och kör i jeans o t-shirt ser jag, aja baja!!! såg dig nog innan :tummenupp

Är man en posör, som bara tar hojen ner till korvmojen för att impa på tjejerna, så är man. ;)

Hehe, men du kör Ducce. Man måste tvätta dom för att kunna skriva fast allt som skakar loss :krama

Är bra när man ska hitta hem. Bara att följa spåret av muttrar och skruvar. :hihi

Last edited:

Krisse_

Nationalencyklopedin
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
ingen
Hmm detta låter nästan som den gången när vi skulle till Hbg. Då började det redan urarta på Statoil Midhem med 511st viljor o en styck Svalan som satt o sket i 30min :näsblod

Kommer ihåg att det slutade med att Krisse fick cpspel i Hbg på alla o hotade med att köra hem om vi inte kunde bestämma oss :död

HAHA det va tider det.

Jag, sandra och camilla($ syrra) stack ju till falsterbo camping för att hälsa på lite folk, väl framme vad det som om fjortisarna växte på träden :yoparty

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ta bussen till Bo01 då :tummenupp

Hmm, sa du inte att vi skulle köra hem till dig direkt?
Trodde man samlades för lite socialt svammel, för att sen ta nån rolig tur till en slutdestination.
Som jag ser det, Falsterbo, vad för roliga vägar finns det dit från Malmö?Motorväg...
Lödde, vad brukar ni köra för vägar dit? Motorväg sist jag var med.
Idag fanns ett annat alterntiv, Sjöbomarknad (E inte road av marknader eg).
Men där finns ju iaf lite roliga vägar dit.
Ber om ursäkt om jag förstörde din kväll.
Ville bara ut o köra lite mc på litta roliga vägar, du borde testa det litta mera :tummenupp
Köra motorväg o 11:an, nej tack. Då sitter jag hellre hemma o pillar navelludd :glömdet

Mvh // Gadde :)

Jo, var har ja sagt att d va fel att ni körde direkt till mig. Men ja fick ju möta upp resten som INTE vet var ja bor. :tummenupp

Jag kör massa på småvägar, när jag har tid och inte jobbar på mina två jobb!! :rolleyes:

Tulle

The one and only!!
Gick med
23 Nov 2006
Hoj
Kawasaki Z1000 / Ktm 660 (såld) / Stulen R6
Ja, jävlar vilken kväll... :näsblod
Och jag som bara ville åka karusell! :D
Du ringde ju aldrig Tulle!

När jag väl slutat o kom hem så såg jag att du loggade in på msn... drog slutsatsen av att det inte blev nått eftersom ni sa att ni skulle dit.

HAHA det va tider det.

Jag, sandra och camilla($ syrra) stack ju till falsterbo camping för att hälsa på lite folk, väl framme vad det som om fjortisarna växte på träden :yoparty

Vet en tror jag som hade trott att han va in heaven :tuttar :banana

Last edited:

Tulle

The one and only!!
Gick med
23 Nov 2006
Hoj
Kawasaki Z1000 / Ktm 660 (såld) / Stulen R6
Får utse en chef varje gång hahhaha att ingen kan bestämma händer fan alltid tycker jag :rofl:rofl problem är att folk vill inte bestämma, men de har ändå mage att klaga :huvet :tummenupp

Tror vi måste nog börja med o komma överens vad det ska gå ut på på Torsdagar. Ska det va Gazz eller det ska bara va en äta/snacka skit o åka och glo dag.. :confused:

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin