Torsdagskörning 14/4

UllisS

Överlycklig :)
Gick med
5 Apr 2010
Hoj
Kawasaki zx9r -00
OK, då kör vi samling senast 18:00 donken Väsby. Så hinner alla.
Du kan ju dessutom norrvägarna, jag hittar inte där uppe. Uppdaterar högst upp oxå.

Pratar vi bombrepa nu, eller törs man följa med?
Jag är helt klart lite ringrostig, men jag lovar att det går bättre nu än på vår katastrofrunda i lördags :tummenupp

bodhisattva

Liten, ensam och rädd.
Gick med
11 Sep 2008
Hoj
Italienskt
Pratar vi bombrepa nu, eller törs man följa med?
Jag är helt klart lite ringrostig, men jag lovar att det går bättre nu än på vår katastrofrunda i lördags :tummenupp

Klart du ska med, Ragge får väl vänta i korsningarna på oss. Själv känner jag för att köra "inspirerat" men eftersom jag inte kan vägarna så blir det snarare Snigelrepa för min del.

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Har bara kört en halvtimme i år så kommer jag så blir det suuuperlugnt tempo även för mig.. ringrostig e bara förnamnet..

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Yes, den blygheten känner vi ju till. Pröva med att trä en påse över huvudet så döljer du din rodnad i alla fall. Stamningen vet jag inte vad du ska göra åt. :rolleyes: :D :krama

Ååååh , vad guligt sagt :)!!

Norrunda blir perfa!! Jag kommer ta hojen till jobbet, så jag hinner gott och väl till 18. Ett avslut på svea/donk kunde ju vara trevligt.

PS: Jag tar med egen påse att dra över skallen! :papperspåserules

Ruboo

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Rsv4 factory -14
Hej!
Vet inte vart detta passa in mest men tror här ;)
Jag undrar om det finns några träffar samåkningar man kan åka med på? Håller just på att skaffa a1 kort och så eller måste man ha lite värre hojar?
Tacksam för svar!
Rubbe!

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Klart du ska med, Ragge får väl vänta i korsningarna på oss. Själv känner jag för att köra "inspirerat" men eftersom jag inte kan vägarna så blir det snarare Snigelrepa för min del.

Vad är det som säger att inte ni får vänta på mig? ;)Med tanke på ringrost, asfaltsdamm, grus, ovana bilister och temperatur så är ett lågt tempo att föredra. Att hålla igen lite under April månad brukar kännas som en god idé ända tills hornen växer ut under hjälmen och allt förstånd försvinner :D.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati