Pelle
Musteridirektör
Hej hej! Vi syns på GR om inte förr
Jag måste erkänna att jag var lite besviken när jag inte blev omkörd på min lilla 400 på hemvägen...
Hej hej! Vi syns på GR om inte förr
Jag måste erkänna att jag var lite besviken när jag inte blev omkörd på min lilla 400 på hemvägen...
Jag är oskyldig...Jag språkade med några av dom igår på Rosenhill, och jag vet inte om den där uteserveringen kunde hantera så stora egon faktiskt.
Hej!
Vet inte vart detta passa in mest men tror här
Jag undrar om det finns några träffar samåkningar man kan åka med på? Håller just på att skaffa a1 kort och så eller måste man ha lite värre hojar?
Tacksam för svar!
Rubbe!
Ja, titta högst upp i tråden.
Om någon ska till vendelsö när kvällen är slut så vill jag gärna bli bästa kompis med den personen och ta följe dit
Kompis Men vi tar McD Svea först eller hur!?
Om jag kommer med så bor jag i Vendelsö.....
Beror på om jag orkar tvätta hojen och tanka.
När blev du så fåfäng?!
Någon som kan erbjuda tvättplats? behöver tvätta av pärlan lite och har ingen tillgång till slang och jag pallar inte åka in på okq8 för å köra hötryck blääääää
funderar på att ställa på och kroka, isf är det bara att komma och tvätta i enskede
fan så smutt! Det tackar jag för. Då är det slut på funderat och hänga på så kommer jag förbi och tvättar av hojen adress så att jag hittar skulle uppskattas
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|