Holmgren
Ny medlem
Hej
Tänkte starta en tråd om ovanstående kille som jag anser sig vara en stor jävla bluff.
Han utger sig för att vara en wsbk förare och fjädringsexpert.
Går rundor på bandagar och erbjuder fjädringinställningar för 500kr.
Jag och många av mina vänner har ju rent ut sagt blivit blåsta.
Kommer fram till hojen gungar framgafflen lite sen så skruvar han lite friskt bara.
Han gjorde det på min hoj banhoj på Mantorp, blev helt jävla svampig efter det.
Tydligen har han fått någon styrning från Danmark nu och ligger med sponsorer och en flång ny 2013 cbr1000. Om han nu skulle vara en sk ex wsbk förare så tycker jag det är jävligt konstigt att han låg och körde Pb på Knudan igår på 1.09???
Nä en stor jävla bluff är vad han är. Så låt han inte pilla på er hoj!!!!
Hade varit kul om han sj vll kommentera ovanstående. eller iaf betala tillbaka dom pengar han lurat folk på......
//Holmgren
Tänkte starta en tråd om ovanstående kille som jag anser sig vara en stor jävla bluff.
Han utger sig för att vara en wsbk förare och fjädringsexpert.
Går rundor på bandagar och erbjuder fjädringinställningar för 500kr.
Jag och många av mina vänner har ju rent ut sagt blivit blåsta.
Kommer fram till hojen gungar framgafflen lite sen så skruvar han lite friskt bara.
Han gjorde det på min hoj banhoj på Mantorp, blev helt jävla svampig efter det.
Tydligen har han fått någon styrning från Danmark nu och ligger med sponsorer och en flång ny 2013 cbr1000. Om han nu skulle vara en sk ex wsbk förare så tycker jag det är jävligt konstigt att han låg och körde Pb på Knudan igår på 1.09???
Nä en stor jävla bluff är vad han är. Så låt han inte pilla på er hoj!!!!
Hade varit kul om han sj vll kommentera ovanstående. eller iaf betala tillbaka dom pengar han lurat folk på......
//Holmgren