hur kommer tempot bli?
blir det så att man riskerar att bli omkörd av tant asta 83 i sin gammla saab 99?
Bara om hon vet hur man lägger i andra växeln.
hur kommer tempot bli?
blir det så att man riskerar att bli omkörd av tant asta 83 i sin gammla saab 99?
Bara om hon vet hur man lägger i andra växeln.
Ok.
Är rätt sugen på at hänga på men man vill inte att det blir en alldeles för seg runda.
Eftersom jag tycker det går i lagom hastighet så är jag fel person att fråga.
bezerk, spider69, r33z och John-Batong har varit med på tidigare rundor, så de kan kanske ge ett bra svar ifall de råkar logga in och läsa det här inlägget?
Men märker du att du håller på att somna kan du ju alltid hoppa av i Kristianstad.
Jo det e klart. tänkte mer att är det strikta hastighetsregler som gäller eller är det här med hastighet en tollkningsfråga.
Japp! Jag och Akilles82 tänkte köra 09:45. Tar väl knappt fem minuter innan vi är vid Gårdstånga, så vi kan ju ta en snabb sväng inom Shell-macken där. Så 09:50?
I och med jag endast har skinnställ så kör jag och möter upp er vid Gårdstånga 9:50, känns det bra med väder så drar jag vidare med er. Annars får jag nog passa.
Blir första gången man tar en runda med folk så jag hoppas verkligen att det ordnar sig.
I och med jag endast har skinnställ så kör jag och möter upp er vid Gårdstånga 9:50, känns det bra med väder så drar jag vidare med er. Annars får jag nog passa.
Blir första gången man tar en runda med folk så jag hoppas verkligen att det ordnar sig.
Nu har man ju rekomederat matplats till rundan då skulle det ju vara själva fan om man inte hängde med o åt själv.
Nu har man ju rekomederat matplats till rundan då skulle det ju vara själva fan om man inte hängde med o åt själv.
Har också endast skinnställ. tveksamt om det kommer regna. ser rätt bra ut änsålänge iaf.
Det kommer säkert gå hur bra som helst!
Det enda du inte får lov att göra är att köra fortare än du känner du behärskar (om det mot förmodan faktiskt skulle gå för fort ).
Funkar bra att ses vid Gårdstånga. Då blir vi fem som kör därifrån.
Och nu blev jag påmind att jag ju borde ringa dem och säga att vi kommer.
Sätter upp dig, så får du säga till ifall du ändrar dig.
Och grattis till inköpet av hojen! Det var ju en bra hoj på den tiden den kom och det är den säkert fortfarande.
Tack! Måste dock backa, jobb nu i natt... Men hojen går prima, så onsdagsgazz kanske? Ha en fin blomsterrunda i morgon nu
Litta små regn är ingen fara. Bara man inte fryser ihjäl, har inte så mycket kött på bena Äh får ta på mig tre lager underställ så blir det nock fint
timer
Ok.
Är rätt sugen på at hänga på men man vill inte att det blir en alldeles för seg runda.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|