GSXR1100R
The older i get the faster i was
Stugorna (hytte) är billiga,, köper man sen en minigrill och lite kött eller korv i butik så kommer man billigt undan i Norge.
ca 40 mil nord/nordväst om Oslo.NSR_Martin skrev:Hmm, har missat en liten detalj bara, var i norge ligger trollstigen..?
aRWe skrev:ca 40 mil nord/nordväst om Oslo.
Maverick_ou812 skrev:Men på den turen så kunde ni inte o väl...?
GSXR1100R skrev:Stugorna (hytte) är billiga,, köper man sen en minigrill och lite kött eller korv i butik så kommer man billigt undan i Norge.
Maverick_ou812 skrev:Liten fråga... Är det någon som redan nu på allvar planerar en hojsemester?
Intresset har väckts men det känns lite trist att åka ensam.
Någon annan som är i samma situation?
Jag kan tänka mig en resa söderut. Fint väder hägrar!
kjuze skrev:Hej!
Jag är fast bestämd att jag ska åka åtminstonde några längre sträckor i sommar varav en lär bli till trollstigen. Sen är jag inte helt främmande att åka till varmare breddgrader. Då flickvännen inte är så förtjust i motorycklar sitter jag lite i samma sits som dig. Ingen att åka med direkt.
Några deifinitiva planer har inte formats ännu då allt måste stämma med pengar och semester.
Antingen skriver jag något på SH när det blir mer bestämt för min del.
Mvh kjz
kjuze skrev:Skulle vara kul att åka någonstans gemensamt i sommar de som inte har någon annan att åka med. Bestämer mötesplats någonstans och planerar resan via SH.
SISU skrev:I tyskland finns uranov vodka d e guld värt o i amsterdam joo..!
Kan hålla med om autobahn, men det tillhör allmänbildning att ha körtrookie skrev:Jag är sugen på att toura skottland plus en omgång på Isle of Mann...
Sen ett litet tips: Ska man neråt typ alperna...TA BILTÅGET!!! Det e seeegt med autobahn och räknar man på kostnaderna (soppa, däckslitage, servicekostnader osv) så blir det nästan jämt upp...
kjuze skrev:Det står halvnakna tjejer i skyltfönstret!?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|