Tourist Trophy

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
MR Z skrev:
2213579 Hallå alla ni som köpt och provat spelet! Jag undrar om Suzuki TL1000R finns med bland hojar man kan köra?
Det kan finnas. Först såg det ut som att min 954:a inte fanns. Men efter ett tag låste jag upp den. Så det finns massa hojar som man inte ser i början, men som låses upp efter hand att du vinner race.

lerox78

nöjd sm ägare
Gick med
25 Apr 2005
Hoj
yamaha xt660x sm -06
han slår runt...haha

CBR_Koffe skrev:
2279425 Hur gör du för att snubben skall sitta på tanken när man wheelar :confused:

jag har inte fått den än iaf... men jag har ju bara runt 50 hojar
Firefly skrev:
2279446 Det kan finnas. Först såg det ut som att min 954:a inte fanns. Men efter ett tag låste jag upp den. Så det finns massa hojar som man inte ser i början, men som låses upp efter hand att du vinner race.

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
CBR_Koffe skrev:
2279425 Hur gör du för att snubben skall sitta på tanken när man wheelar :confused:
Han är hundradelars sekund från att ligga på rygg på asfalten... :rolleyes:

Det ser ut så när man drar upp den för långt och precis är till att slå runt...

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Firefly skrev:
2279478 Han är hundradelars sekund från att ligga på rygg på asfalten... :rolleyes:

Det ser ut så när man drar upp den för långt och precis är till att slå runt...
aha, då förstår jag :tummenupp
Fan, trodde att det var nått grymt trick som man kunde göra, men det var det tydligen inte då :huvet

-SuperRetard-

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Hoj
z1000
Tjena på er! Har lite frågor, tänkte kanske inhandla spelet... har gillat alla andra Gran T. liren.

Hur är egentligen känslan i spelet, bra vägkänsla eller?
Jag gillade inte Mgp 4 tyckte det kändes spattigt, gillar mer Mgp 3 som är gjort av en annan tillverkare:THQ.
Låter stånkorna som stånkor och radf. som radf.? man måste ju ha gött ljud
Wheelar hojarna på gas, utan att man lutar sig bakåt, gas-släpp-gas ni vet?...om dom har tillräcklig prestanda såklart :D Realistiska wheelies alltså.

Verkar ju vara rätt coolt :yoparty

lerox78

nöjd sm ägare
Gick med
25 Apr 2005
Hoj
yamaha xt660x sm -06
när man kör så sitter du och pressar ner vissa hojar även i stolen för att komma ner det där lilla extra och det är oerhört stor skillnad mellan hojarna.
tyvär är inte det autentiskt ljud med det funkar enligt mig ska du köpa det...du kommer nog inte bli besviken!!

-SuperRetard- skrev:
2289621 Tjena på er! Har lite frågor, tänkte kanske inhandla spelet... har gillat alla andra Gran T. liren.

Hur är egentligen känslan i spelet, bra vägkänsla eller?
Jag gillade inte Mgp 4 tyckte det kändes spattigt, gillar mer Mgp 3 som är gjort av en annan tillverkare:THQ.
Låter stånkorna som stånkor och radf. som radf.? man måste ju ha gött ljud
Wheelar hojarna på gas, utan att man lutar sig bakåt, gas-släpp-gas ni vet?...om dom har tillräcklig prestanda såklart :D Realistiska wheelies alltså.

Verkar ju vara rätt coolt :yoparty

-SuperRetard-

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Hoj
z1000
lerox78 skrev:
2290890 när man kör så sitter du och pressar ner vissa hojar även i stolen för att komma ner det där lilla extra och det är oerhört stor skillnad mellan hojarna.
tyvär är inte det autentiskt ljud med det funkar enligt mig ska du köpa det...du kommer nog inte bli besviken!!

Det låter ju bra :tummenupp Blir nog ett TT nästa vecka!

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Brorsan köpte Tourist Trophy för nån vecka sen. Har suttit och kollat på bilder från spelet här på SH. Och sett bilder på att det finns motarder med i spelet. Hmmm... Vart hittar man dom? Vi i Tierp e kanske tröga och sega. Men vi hittar inte på dom. :D :va

// Lena som är trög i skallen

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Grymt kul spel, köpte det tillsammans med en kompis och satt och spelade hela dan igår och sent in på natten....beroendeframkallande.:hjälm

Jensa

Behov av ännu mera pengar!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZ426-02 såld,R6ss såld
Tider?

Någon som har några bra tider på ngn bana?

bjorasen

Ride the winds of change
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
GSX-R 750
Jensa skrev:
2473587 Någon som har några bra tider på ngn bana?

Jag tycker att Valencia är riktigt rolig att köra på så jag satt hela kvällen igår och försökte komma ner i rekordet i sbk som är på 1.34,nåt.. Kom ner på 1.39,271 som bäst..

Jensa

Behov av ännu mera pengar!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZ426-02 såld,R6ss såld
bjorasen skrev:
2474279 Jag tycker att Valencia är riktigt rolig att köra på så jag satt hela kvällen igår och försökte komma ner i rekordet i sbk som är på 1.34,nåt.. Kom ner på 1.39,271 som bäst..
Då ska ja sätta mig och nöta lite idag!
Vad hade du för hoj?

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...