Träff+Körning Västergötland

Mv Agusta

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2005
Ort
Motala
Hoj
Triumph - 69
Jag undrar om det finns något intresse att anordna en liten träff+körning nu i vår. Skulle vara kul om man fick ihop ett hyfsat gäng. Skriver inte ut något datum då ni får komma med förslag istället, detsamma med samlingsplats.

Själv tycker jag att Jönköping eller Skövde skulle passa som plats. :tummenupp

Datum: Så snart som möjligt! (förutsatt att vädret tillåter då)
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Mv Agusta skrev:
2069157 Jag undrar om det finns något intresse att anordna en liten träff+körning nu i vår. Skulle vara kul om man fick ihop ett hyfsat gäng. Skriver inte ut något datum då ni får komma med förslag istället, detsamma med samlingsplats.

Själv tycker jag att Jönköping eller Skövde skulle passa som plats. :tummenupp

Datum: Så snart som möjligt! (förutsatt att vädret tillåter då)

Jag är på när jag har kk. Troligtvis 12 maj men man vågar ju inte lova nått.
 

Mv Agusta

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2005
Ort
Motala
Hoj
Triumph - 69
Jaa, men det räknar vi med. Frågan är om vi...(JAG) kan hålla mej tills dess. :tungan
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Mv Agusta skrev:
2069187 Jaa, men det räknar vi med. Frågan är om vi...(JAG) kan hålla mej tills dess. :tungan
vill inte föreslå något än dock, håller på att fixa min, men den gick att köra med idag märkte jag iaf så snart kanske, återkommer
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
om det blir skövde kommer jag bara jag inte måste göra nått annat just då. Om det blir jönköping blir det tveksamt, blir en bra bit att åka :gnissla
så det vore bäst om ni kan ta i skövde i så fall.
 

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Om det blir innan jag har sålt 125:eek:rna så hänger jag gärna med. Fast jag förstår inte riktigt logiken i att träffas i Jönköping. Var det inte Västergötland du frågade om?
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Estremo skrev:
2089505 Om det blir innan jag har sålt 125:eek:rna så hänger jag gärna med. Fast jag förstår inte riktigt logiken i att träffas i Jönköping. Var det inte Västergötland du frågade om?
:lol:lol
 

Matte_Aprilia

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Skara
Hoj
Aprilia RS125 -98
Jag är oxå sugen om de blir skövde eller inärheten!

Du Svanen, Om du ska åka hoj till TWT så säg gärna till innan så hänger jag med så ska jag prata med dom lite ang min hoj.

//Matte

Svanen skrev:
2091903 Om det blir Skövde så är jag på!

Min hoj ska in på TWT så fort jag har pengar nu sen är den körklar.
 

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Ort
Helsingborg
Hoj
just nu... ingen
:confused: Skövde eller jönköping då känns falköping som ett bra alternativ det är ju ganska nära till båda. Blir nog större uppslutning?
 

Mv Agusta

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2005
Ort
Motala
Hoj
Triumph - 69
Estremo skrev:
2089505 Om det blir innan jag har sålt 125:eek:rna så hänger jag gärna med. Fast jag förstår inte riktigt logiken i att träffas i Jönköping. Var det inte Västergötland du frågade om?

Logiken är att jag bor har lika långt till Jönköping som jag har till Skövde. :rofl


Nä, men allvarligt. Hade mer tänkt det att kolla upp vad som passade bäst för er. Blev ett misstag när jag skrev rubriken. Småland/Västergötland skulle det väl vart då. :)

Låter som om det blir Skövde. SKa vi bestämma det tycker ni? Någon som ÄR från Skövde som hittar i och gärna runt stan?
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Mv Agusta skrev:
2100949 Logiken är att jag bor har lika långt till Jönköping som jag har till Skövde. :rofl


Nä, men allvarligt. Hade mer tänkt det att kolla upp vad som passade bäst för er. Blev ett misstag när jag skrev rubriken. Småland/Västergötland skulle det väl vart då. :)

Låter som om det blir Skövde. SKa vi bestämma det tycker ni? Någon som ÄR från Skövde som hittar i och gärna runt stan?
Estremo
 

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Jag är egentligen inte från Skövde ursprungligen men jag bor här på veckorna eftersom jag pluggar här. Det finns ärligt talat inga särskilt roliga vägar runt Skövde, åtminstone inte som jag har lyckats hitta. För de flesta som svarat i den här tråden kanske det vore smidigare att träffas i Skara istället?
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Estremo skrev:
2102733 Jag är egentligen inte från Skövde ursprungligen men jag bor här på veckorna eftersom jag pluggar här. Det finns ärligt talat inga särskilt roliga vägar runt Skövde, åtminstone inte som jag har lyckats hitta. För de flesta som svarat i den här tråden kanske det vore smidigare att träffas i Skara istället?
Helt klart, lätt Det röstar jag för. Behöver jag bara åka 1 mil typ hehe. Slipper man åka så långt för att samlas hehe
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Lundgren skrev:
2103574 Helt klart, lätt Det röstar jag för. Behöver jag bara åka 1 mil typ hehe. Slipper man åka så långt för att samlas hehe
Bra då kan ja söva hos dig :tummenupp
 

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Ort
Skaraborg - Kvänum
Hoj
Ingen just nu
När åker vi?

Min hoj är klar. Går kanon!

Tid och datum och jag är på, dock inte Måndag eller Onsdag, tränar då.

Skara låter bra, men vem kan vägar?
 

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Skara låter bra och jag kan nog komma på några lämpliga vägar. Behöver bara bli av med min allergi först så man vågar vistas utomhus. Håll utkik i helgen så kanske jag slänger upp tid och plats om jag ska ut och åka.
 

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Ort
Skaraborg - Kvänum
Hoj
Ingen just nu
Estremo skrev:
2152158 Skara låter bra och jag kan nog komma på några lämpliga vägar. Behöver bara bli av med min allergi först så man vågar vistas utomhus. Håll utkik i helgen så kanske jag slänger upp tid och plats om jag ska ut och åka.


Det låter najs!

Vi blir ju minst två iallafall :tungan

Sen har jag en polare som åker RS och en som åker NSR och han med RSen är jag helt säker att han vill hänga på.
Han ska bara byta kolv men om jag drar dit och hjälper honom så är det klart snart.
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Fan jag har 9 mil dit :gnissla får se om jag har kk så kanske jag kommer. (kör upp imorrn, fredag.
 

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Fint det, då kanske vi blir ett par stycken. Jag såg förresten en gul och svart RS som åkte utanför Västerhöjd här i Skövde i morses. Någon som vet vem det är?

Jag funderar på att åka på bilorientering i Lidköping på lördag kväll. Kanske skulle ta hojen istället. Det vore väl mysigt att vara ett par stycken hojar som åker runt och orienterar på två hjul? :hihi
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top