Träff...

Koskela

Jag bygger FART kameror!
Gick med
8 Sep 2004
Hoj
-02 Honda hornet 600, -01 Honda fireblade 929
Ja nu undrar jag vad som kommer hända kommer det att bli en 125 träff...
Var det inte några här som hade börjat planera... Jag hjälper gärna till men vill inte hålla i största kakan...

Vore jävligt kul :rolleyes: eller blir det kanske SH festen :hihi

_mini_

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2005
Hoj
2015 Kawasaki ER6F
Koskela skrev:
Ja nu undrar jag vad som kommer hända kommer det att bli en 125 träff...
Var det inte några här som hade börjat planera... Jag hjälper gärna till men vill inte hålla i största kakan...

Vore jävligt kul :rolleyes: eller blir det kanske SH festen :hihi
ja är faan på! om det inte blir allt för långt bort härifrån! kan inte åka till ända till norrland.. :hihi men ja är faan på.. kan också hjälpa till men gör inte allt :tummenupp

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
SolitudE skrev:
Vi kan väl helt enkelt centrera Träffen till Sveriges centralaste (?) stad. Jönköping? :)

Latmask. :gnissla
Jag tycker att Göteborg är den centralaste staden i Sverige.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
SolitudE skrev:
Vi kan väl helt enkelt centrera Träffen till Sveriges centralaste (?) stad. Jönköping? :)
Så säger du bara för att du är en sann latmask :fakta

Annars har vi flera träffar i olika städer så får dom som vill komma? Smart :rolleyes:

Stockholm och göteborg så kommer jag gärna.Göteborg är inga problem att köra på en dag, 15+15 plus det man kör där, det är lugnt, stockholm blir ju dock 60 mil tur och retur, plus det man kör där, 20 mil typ, 80 mil på en dag kanske blir lite småsegt, men det finns ju billiga hotell så det löser sig!

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
NSR_Martin skrev:
Så säger du bara för att du är en sann latmask :fakta

Annars har vi flera träffar i olika städer så får dom som vill komma? Smart :rolleyes:

Stockholm och göteborg så kommer jag gärna.Göteborg är inga problem att köra på en dag, 15+15 plus det man kör där, det är lugnt, stockholm blir ju dock 60 mil tur och retur, plus det man kör där, 20 mil typ, 80 mil på en dag kanske blir lite småsegt, men det finns ju billiga hotell så det löser sig!

Hotell Itacha är gratis.

_mini_

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2005
Hoj
2015 Kawasaki ER6F
Är det fler i Stockholms trakten som kan ta emot nattgäster.. eller om någon kan tipsa om någe billigt ställe å sova på så är stockholm väll en bra idé är ju trots allt sveriges huvudstad :mattias för som martin sa så är det lite långt å åka fram och tillbaka har 40mil enkel resa till stockholm.. men vore riktigt kul om alla kunde träffas å köra lite å ha lite skoj! :tummenupp

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Nu ska jag inte göra som alla andra men har ni inte tittat på en sverige karta ... karlstad är faktiskt [nästan i mitten om man skar bort en del av norrland:D]

Jag är lätt på:)

Koskela

Jag bygger FART kameror!
Gick med
8 Sep 2004
Hoj
_mini_ skrev:
Är det fler i Stockholms trakten som kan ta emot nattgäster.. eller om någon kan tipsa om någe billigt ställe å sova på så är stockholm väll en bra idé är ju trots allt sveriges huvudstad :mattias för som martin sa så är det lite långt å åka fram och tillbaka har 40mil enkel resa till stockholm.. men vore riktigt kul om alla kunde träffas å köra lite å ha lite skoj! :tummenupp

Om det behövs övernattnings ställen så har jag plats åt minst 5 pers! :) Finns i Norrtälje ca 7 mil från sthlm!

Återigen... vem/vilka var det som redan hade börjat planera lite? :va

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Koskela skrev:
Om det behövs övernattnings ställen så har jag plats åt minst 5 pers! :) Finns i Norrtälje ca 7 mil från sthlm!

Återigen... vem/vilka var det som redan hade börjat planera lite? :va

inte lätt att planera när man inget vet! :hihi

Du kan väll börja med ett datum kanske?? plats vore ju bra det också

Edit ... det kostar 795 kr med boende å båtresa varför kan bara inte alla träffas på lelles veckan :confused: blir nog billigast och bäst efter som det både går färjer i från stockholm och oskarshamn..... få höra alla anledningar varför inte nu då :rolleyes:

Last edited:

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
_mini_ skrev:

hos mig kan du få sova. Har garage som du kan ställa hojjen också ;)

Koskela

Jag bygger FART kameror!
Gick med
8 Sep 2004
Hoj
RS "Alex" skrev:
inte lätt att planera när man inget vet! :hihi

Du kan väll börja med ett datum kanske?? plats vore ju bra det också

Edit ... det kostar 795 kr med boende å båtresa varför kan bara inte alla träffas på lelles veckan :confused: blir nog billigast och bäst efter som det både går färjer i från stockholm och oskarshamn..... få höra alla anledningar varför inte nu då :rolleyes:

Jag tänker ej bestämma datum osv... Jag kommer vara upptagen större
delen av sommarn så jag tänker inte ge mig in på det här för mycket.
Men det värkar ju inte finnas nått större intresse för det här.. så man får väll ses på nån annan mötesplats som någon annan har anordnat.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Koskela skrev:
Jag tänker ej bestämma datum osv... Jag kommer vara upptagen större
delen av sommarn så jag tänker inte ge mig in på det här för mycket.
Men det värkar ju inte finnas nått större intresse för det här.. så man får väll ses på nån annan mötesplats som någon annan har anordnat.
vadå inget intresse!.. :fatta! är ju jättemånga som verkar på osv.. jag ska bara köra upp sen är de inga problem.. men de e ju tyvär ett tag kvar.. ush ush..

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
philsson skrev:
vadå inget intresse!.. :fatta! är ju jättemånga som verkar på osv.. jag ska bara köra upp sen är de inga problem.. men de e ju tyvär ett tag kvar.. ush ush..
Du vågar väll inte ens tänka tanken på att följa med på en 125:träff phille??!?!? hehe....

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
zpeppy skrev:
Du vågar väll inte ens tänka tanken på att följa med på en 125:träff phille??!?!? hehe....
det är klart jag vågar!.. :tummenupp vad skulle få mig att våga hänga med på en träff med tyngre hojar.. tror du verkligen jag har en chans mot lite större hojar?.. 125or passar rätt bra att köra med ska du se + att jag inte är så bra förare än.

_mini_

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2005
Hoj
2015 Kawasaki ER6F
DJM skrev:
hos mig kan du få sova. Har garage som du kan ställa hojjen också ;)
tackar! :kiss
tyvärr jobbar när det är lelle veckan och kan nog inte ta ledigt.. men lelle veckan låter som en bra ide.. bra för alla..

Koskela

Jag bygger FART kameror!
Gick med
8 Sep 2004
Hoj
_mini_ skrev:
tackar! :kiss
tyvärr jobbar när det är lelle veckan och kan nog inte ta ledigt.. men lelle veckan låter som en bra ide.. bra för alla..

Bra för alla men inte för dig! :pannkyss

:(

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke