Svanen
Psykos Pilot
Jag är defenitivt på om det är efter den 8onde.. Om jag får kortet då villsäga ![Rofl :rofl :rofl](/img/smilies/rofl.gif)
![Rofl :rofl :rofl](/img/smilies/rofl.gif)
Svanen skrev:Jag är defenitivt på om det är efter den 8onde.. Om jag får kortet då villsäga![]()
RS "Alex" skrev:men då ses vi i örebro då, jag tror det var där träffen va![]()
Hur långt är de till skara från jönköping...?Svanen skrev:Örebro.. Dit har jag 20mil så det är lugnt![]()
Om det är någon som bor nedanför eller runt Skara så kan vi vell åka tillsammans?
Det vore mysigt, det är ju inte så kul att åka själv...
En polare till mig följer nog med också!
Jag har inte frågat honom men vafan han får offra sig![]()
zpeppy skrev:Hur långt är de till skara från jönköping...?
zpeppy skrev:Hur långt är de till skara från jönköping...?
jag är på när ja får min cylle och kolv....=)SolitudE skrev:Åtta mil (jag har 5.)
Jag är på!
zpeppy skrev:jag är på när ja får min cylle och kolv....=)
prulle skrev:ja e fett på men inte förens slutet av augisti tyvär...men är de ingen som vet nån stuga eller nått man kan hyra?
så alla kan åka ditt sen festa å sova där ?!?! bara en tanke ja mennar vi lär ju bli fler än 10 pers, ett sånt ställe kan inte kosta mer än 1000 per natt så delr vi på de blir de 100 kr/person.
personligen låter de som några mil syd ost om sthlm är bästa platsen ganska centralt å bra eller?!
kom igen nu om ja kan tänka mig att åka över 60 mil så kan väll ni oxå göra nått sånt sammlar ihop alla vid olika "stationer" runt om i landet sen åker man till sammans därifrån tar faktiskt bara 5-6 timmar från skåne... men då måste nån hitta en stuga å hyra
tvålen skrev:Jag är jävligt intresserad, men kan inte säga att jag är på än, har inte lyckats uttyda VART denna träff skulle va![]()
Itacha75 skrev:Bra att mer folk är på! Jag jobbar fram till den 17:e, sen börjar jag plugget den 24:e igen. Men det finns helger och sovplatser.Vore dock skitbra ifall alla var onyktra, roligare då.
![]()
Jag kan inte då...måste vara efter den 14....kan vi inte köra på en helg elr nått istället...?...=)Svanen skrev:Då skulle kanske den 12/8(fredag) eller 13/8(lördag) passa bäst?
Fixar vi sovplats så är ju allt klappat och klart sen!
Onyktra? Javisst![]()
zpeppy skrev:Jag kan inte då...måste vara efter den 14....kan vi inte köra på en helg elr nått istället...?...=)
Men men kan man inte så kan man inte.....
Vad är det här för lista, och varför är jag uppskriven?Svanen skrev:1. Robban (Itacha)
2. Norton
3. DJM (Japp, du ska med)
4. Biifer (Du med darling)
5. RS Alex
6. Aee
7. Solid
8. Prulle
9. tvålen
10. Svanen
Sålänge det är efter den 8onde så är jag på![]()
Bara jag slipper åka själv härifrån Skara men det verkar vara lite folk nerifrån också
Edit: Mellan den 8onde och den 15onde kan jag.
Jag börjar skolan den 15onde så efter det kan jag bara på helger..
Vad säger ni om den 11/8?
Det är en torsdag.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |