_mini_
Ny medlem
det är klart.. men vadå ja kan la träffa alla någon annan gång!=) haha.. fast hade varit kul att avra med.. jälvla jobbKoskela skrev:Bra för alla men inte för dig!![]()
![]()
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
det är klart.. men vadå ja kan la träffa alla någon annan gång!=) haha.. fast hade varit kul att avra med.. jälvla jobbKoskela skrev:Bra för alla men inte för dig!![]()
![]()
_mini_ skrev:det är klart.. men vadå ja kan la träffa alla någon annan gång!=) haha.. fast hade varit kul att avra med.. jälvla jobb![]()
jag vill ju också komma..RS "Alex" skrev:jag åker dit på söndag den 12kanske blir lite väl snart... den här sporthoj träffen i aug då? är ju billigt och med boende i örebro??
jag vill lätt ha en 125 träff i alla fall men då får man ju se till att bli ett regält gäng
philsson skrev:jag vill ju också komma..![]()
_mini_ skrev:här har det inte hänt mycket på ett tag.. blev inget av den träffen... eller??![]()
1. RS "Alex"RS "Alex" skrev:Början av aug i stockholm om ni kunde ordna boende?
namnlista på vilka som vill vara med:
RS "Alex"
det verkar inte vara många som är på det!! tråkigt..Aee skrev:Hur blir det med någon träff?
_mini_ skrev:det verkar inte vara många som är på det!! tråkigt..
har försökt få igång något många gånger.. men verkar inte ligga i intresse för folk..RS "Alex" skrev:har folk tappat interesse??
vi får ordna det här är det någon som säger jag tänker inte åka dit eller dit??
stockholm örebro vart vill ni vara, camping kan ju alla bo på![]()
_mini_ skrev:har försökt få igång något många gånger.. men verkar inte ligga i intresse för folk..
!ante skrev:Ang sporhojsfesten så bor jag i NÄRHETEN av Fiskeboda! skulle vara kul om det kom ett gäng 125cc dit för jag ska nog ut dit o titta!
Sedan kan det ev finnas möjlighet till boende på min tomt och garageplats. bor ca>2 mil från fiskeboda! (men kan inte garentera något men ifall intresset finns kan jag höra med mina föräldrar!)
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |