Träffar och samåkningar!

LaZoR

Newbie
Gick med
13 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 -03
Blir det nåt åka i helgen???Eller kommer alla ha skallebank denna helg också :D:D:fyllisar

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Fi fan, så mkt som bilen kostar mig ser de ju nästan ut som ja får ta o sälja båda hojarna :gnissla

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Vad är det som hänt? Crossen får du ialf se till att ha kvar då har du ialf nästan 2moppar!

Mje först börja styrväxeln läcka, sen skulle ja kirra hjulinställning hos Klas igår efter byte av det, då hitta han lite mer fel på biljäveln.

Har kanske en köpare nu i veckan på RRen iaf, den andra behåller ja ett tag till o hoppas på att man får tid att köra lite, så se te o dra me mig ut o busa lite me crossarna annars blire väl o sälja den me...

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Mje först börja styrväxeln läcka, sen skulle ja kirra hjulinställning hos Klas igår efter byte av det, då hitta han lite mer fel på biljäveln.

Har kanske en köpare nu i veckan på RRen iaf, den andra behåller ja ett tag till o hoppas på att man får tid att köra lite, så se te o dra me mig ut o busa lite me crossarna annars blire väl o sälja den me...
Ska åka imorgon en sväng om jag hinner få tillbaka min bilfan så jag kan flytta på moppen till utkanten av staden.
Annars är det bara haka på eller så kommer det andra gånger, hoppas att man kan åka en gång i veckan om så knät ska lindas till förbannelse.

Har du audi kolla på ebay.de delar till min gamle bmw häck är gratis där. Köpte en länkarm i Örebro för 1800:- pirat del, på ebay skulle den kosta 500:- hemma i sverige.

Skulle kunna köpa alla stag och trams för ca 5-6k

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Ska åka imorgon en sväng om jag hinner få tillbaka min bilfan så jag kan flytta på moppen till utkanten av staden.
Annars är det bara haka på eller så kommer det andra gånger, hoppas att man kan åka en gång i veckan om så knät ska lindas till förbannelse.

Har du audi kolla på ebay.de delar till min gamle bmw häck är gratis där. Köpte en länkarm i Örebro för 1800:- pirat del, på ebay skulle den kosta 500:- hemma i sverige.

Skulle kunna köpa alla stag och trams för ca 5-6k

Imorrn blir det gelleråsen för min del om jag nyktrar till ordentligt :D :fyllisar

Köpt de delar som pajat hittills på bilen på ebay så komme undan me betydligt mer än hälften av va de hade kostat i sverige, hittat ett länkarms kit för 1700 som ja tänkte prova eventuellt, velar på de eller ett mapco kit som väl ska vara bra vad jag hört för typ de dubbla.
Kostar flis de gör de i varje fall, en bit över 10k de senaste månaderna..

Gick med
17 May 2005
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Jag tänkte ta mig en sväng idag, åker en "längre" runda, kanske till Laxå hållet.
Är nog ute med hojen om ca. 1 1/2tim.

Gick med
17 May 2005
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Ja va fan, ja får ta bilen till gelleråsen o ta lite kort istället för o åka :gnissla

är det inträde idag? Vad händer där, bara lite kurser eller annat?
Kan tänka mig åka dit ta en kaffe och titta på andra som åker, måste bara ut.
Har legat i influensa i 5 dagar,....

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
Har vart där en sväng nu med lilleman.. han måste ju lära sig i tid =)

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Nu har man komme tillbaka från Gelleråsen me ett gäng kort i kameran.
Fundera på att plocka ut hojen o åka tillbaka :D

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...