Nu börjar cross säsongen, så åk och handla dig en.Blir det nåt åka i helgen???Eller kommer alla ha skallebank denna helg också
Blir det nåt åka i helgen???Eller kommer alla ha skallebank denna helg också
Nu börjar cross säsongen, så åk och handla dig en.
Inget och fundera på det är bara köp.Okej, får väl fundera på den saken då
Vad är det som hänt? Crossen får du ialf se till att ha kvar då har du ialf nästan 2moppar!Fi fan, så mkt som bilen kostar mig ser de ju nästan ut som ja får ta o sälja båda hojarna
Vad är det som hänt? Crossen får du ialf se till att ha kvar då har du ialf nästan 2moppar!
Ska åka imorgon en sväng om jag hinner få tillbaka min bilfan så jag kan flytta på moppen till utkanten av staden.Mje först börja styrväxeln läcka, sen skulle ja kirra hjulinställning hos Klas igår efter byte av det, då hitta han lite mer fel på biljäveln.
Har kanske en köpare nu i veckan på RRen iaf, den andra behåller ja ett tag till o hoppas på att man får tid att köra lite, så se te o dra me mig ut o busa lite me crossarna annars blire väl o sälja den me...
Ska åka imorgon en sväng om jag hinner få tillbaka min bilfan så jag kan flytta på moppen till utkanten av staden.
Annars är det bara haka på eller så kommer det andra gånger, hoppas att man kan åka en gång i veckan om så knät ska lindas till förbannelse.
Har du audi kolla på ebay.de delar till min gamle bmw häck är gratis där. Köpte en länkarm i Örebro för 1800:- pirat del, på ebay skulle den kosta 500:- hemma i sverige.
Skulle kunna köpa alla stag och trams för ca 5-6k
Jag tänkte ta mig en sväng idag, åker en "längre" runda, kanske till Laxå hållet.
Är nog ute med hojen om ca. 1 1/2tim.
REGN IGEN! Fu-k!
Ja va fan, ja får ta bilen till gelleråsen o ta lite kort istället för o åka
Har vart där en sväng nu med lilleman.. han måste ju lära sig i tid =)
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|