Nej nu är det slutåkt med moppen i år, bara massa lera från alla bönder.
Grusåkat är det från och med nu som gäller.
Nej nu är det slutåkt med moppen i år, bara massa lera från alla bönder.
Grusåkat är det från och med nu som gäller.
Japp 2010 nästa eller så köper du dig en cross och åker enduro,stubb och is. Som det är nu är vi nog ca 8 st som kommer köra som åker vanlig moppe också.Då ses vi igen om ett år då
Japp 2010 nästa eller så köper du dig en cross och åker enduro,stubb och is. Som det är nu är vi nog ca 8 st som kommer köra som åker vanlig moppe också.
Går att knäskrapa även på isen och åka bakjul och allt annat.
Låna en cross och testa om du tycker det är roligt ialf, eller så får du låna min om du lovar att sätta en backflipFan låter ju sjukt kul med cross, alltid varit en barndomsdröm. Tjejens familj är ju crossåkare så kanske ska försöka skaffa mig en så småningom, får dock bli till nästa år i så fall.
För övrigt var det en riktig trevlig tur idag, toppenväder och trevligt sällskap! Tack danne och Peter!
Låna en cross och testa om du tycker det är roligt ialf, eller så får du låna min om du lovar att sätta en backflip
Var ute en sväng med vanliga moppen bara massa moppepoliser som tittade argsint på en. För att man inte har reflexväst och blinkers.
Låna en cross och testa om du tycker det är roligt ialf, eller så får du låna min om du lovar att sätta en backflip
Var ute en sväng med vanliga moppen bara massa moppepoliser som tittade argsint på en. För att man inte har reflexväst och blinkers.
Japp 2010 nästa eller så köper du dig en cross och åker enduro,stubb och is. Som det är nu är vi nog ca 8 st som kommer köra som åker vanlig moppe också.
Går att knäskrapa även på isen och åka bakjul och allt annat.
Norman i helgen blir det åka om du är intresserad.
Vet inte riktigt i dagsläget, men ett alternativ verkar vara i trakterna av fjugesta på sön. Får reda på mer imorgon, annars får man väl bara ta sig en tur.Taget, var när hur?
Blir te o meka på cross-kitet igen då, snark.
Finns det svarta västar?Be apan fixa en suicidalreflexväst till dig då! Så du blir en i gänget!!
framhjulet är det så man ska göra alltså?Men det rör väl inte dig i ryggen eftersom du kör ifrån dom på framhjulet
För övrigt så ska jag kolla på billiga alternativ till cross
Vet inte riktigt i dagsläget, men ett alternativ verkar vara i trakterna av fjugesta på sön. Får reda på mer imorgon, annars får man väl bara ta sig en tur.
Meka, se det positivt du har bara en hoj att meka med ialf, sen är asfaltsäsongen över.
Finns det svarta västar?
framhjulet är det så man ska göra alltså?
Finns billiga crossar bara vänta och pruta ordentligt.
Ska åka idag! Nån som ska med?? 17,00 ja o jonny åker iaf! Han har ju motard nu så vi åker inga raket farter idagSå slut på sesongen av MC åkandet för dom flesta här inne eller, tycker det är fint väder för att göra någon sorts avslut på det hela.
Ska åka idag! Nån som ska med?? 17,00 ja o jonny åker iaf! Han har ju motard nu så vi åker inga raket farter idag
fan att man fyller år idag och måste fira det hade varit kul och busat lite med motardkillar vad har du för nån? har jonny en me?
tack för en trevlig kväll igår danne och matte.
Grattis grattis!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |