LeZZe skrev:2198076i morgon den 30e är de träning så se till att vara där ca 17.00![]()
Gott mos, ska försöka släpa mig dit...
LeZZe skrev:2198076i morgon den 30e är de träning så se till att vara där ca 17.00![]()
mike andersson skrev:2233757Är det körning nu på Tisdag?
joker78 skrev:2243156Isåfall så krockar det väl med fotbollen Sverige-England![]()
Monobike skrev:2243249Eh... näe.. kl 17-19 åka som fan, 19-20 ta sig hem/serva hojen/duscha osv
20-21 dricka bärs, 21 ---> dricka mer bärs och se fotboll..![]()
joker78 skrev:2249718Ingen träning idag heller...fan det är ju nästan aldrig träning![]()
Eventuellt så skulle det vara träning på Tisdag 27:e Juni. Får besked på Måndag. Återkommer om detta.
joker78 skrev:2254174jaha..sådärja...då var det min tur...vurpade med motarden igår och fick ett sprucket nyckelben![]()
Så helt plötsligt så vart det inge mer motardåka på 6 veckor...minst![]()
Så nu skiter jag fullständigt om det är träning på Tisd. eller inte
Men ni andra som är sugna på att få leka av sej lite, ring till VMS på Måndag och kolla. Det lät inte som att det skulle vara helt omöjligt att få köra då.
...och jag förra söndagen så att man fick ett ännu tunnare skinnställ... hhmmm, tror jag måste klistra dit några fler lappar på detMonobike skrev:2258116Om det nu känns bättre kan jag tala om att jag vurpade idag.. men jag fick bara lite ont i handleden och en söndersmulad hastighetsmätare som straff..
Monobike skrev:2258116Om det nu känns bättre kan jag tala om att jag vurpade idag.. men jag fick bara lite ont i handleden och en söndersmulad hastighetsmätare som straff..
supermoppe skrev:2259656...och jag förra söndagen så att man fick ett ännu tunnare skinnställ... hhmmm, tror jag måste klistra dit några fler lappar på det
Åkte på Enköpingsbanan och fick en helt ofarlig low-siderSuperKnutte skrev:2260411Å du med?![]()
Vad hände då?
SuperKnutte skrev:2260411![]()
En något lite för hög stoppie eller?![]()
Monobike skrev:2257026ajaj, berätta vad hur det hände
supermoppe skrev:2262663Åkte på Enköpingsbanan och fick en helt ofarlig low-sider![]()
Monobike skrev:2262773mm, riktigt klantigt också.. skulle bara bromsa upp den en sista gång innan jag skulle ställa hojen utanför polarnens lägenhet, sen fick man sadeln i bakhuvet ala SuperKnutte style![]()
Monobike skrev:2262773mm, riktigt klantigt också.. skulle bara bromsa upp den en sista gång innan jag skulle ställa hojen utanför polarnens lägenhet, sen fick man sadeln i bakhuvet ala SuperKnutte style![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |