träna motard i västerås

Monobike

Huliganus Slangus
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV1000R Tuono,KTM 525EXC -04 Supermoto Urban Terror Edition (Såld), Honda XR650R SM -02 Big-gun helsystem (Såld), Honda VTR1000 Firestorm med F1 Slipons (Såld)
joker78 skrev:
2243156 Isåfall så krockar det väl med fotbollen Sverige-England :huvet

Eh... näe.. kl 17-19 åka som fan, 19-20 ta sig hem/serva hojen/duscha osv

20-21 dricka bärs, 21 ---> dricka mer bärs och se fotboll.. :tummenupp

joker78

återuppstod
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
Suzuki Bandit 650 -05, gsxr750 -96
Monobike skrev:
2243249 Eh... näe.. kl 17-19 åka som fan, 19-20 ta sig hem/serva hojen/duscha osv

20-21 dricka bärs, 21 ---> dricka mer bärs och se fotboll.. :tummenupp

Låter som en kanon dag :tummenupp

Någon som vet om det blir träning?
Jag har ringt för att kolla men inte fått nått svar på VMS.

joker78

återuppstod
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
Ingen träning idag heller...fan det är ju nästan aldrig träning :mad:

Eventuellt så skulle det vara träning på Tisdag 27:e Juni. Får besked på Måndag. Återkommer om detta.

benzzon

ride on, ride on..
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
CBR929, WR426
Ok, tack för informationen, hade nog iof inte åkt dit idag ändå pga dåligt väder o lite allmän trötthet.. Får hoppas på den 27:e..

joker78 skrev:
2249718 Ingen träning idag heller...fan det är ju nästan aldrig träning :mad:

Eventuellt så skulle det vara träning på Tisdag 27:e Juni. Får besked på Måndag. Återkommer om detta.

joker78

återuppstod
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
jaha..sådärja...då var det min tur...vurpade med motarden igår och fick ett sprucket nyckelben :kryckor
Så helt plötsligt så vart det inge mer motardåka på 6 veckor...minst :huvet
Så nu skiter jag fullständigt om det är träning på Tisd. eller inte :)
Men ni andra som är sugna på att få leka av sej lite, ring till VMS på Måndag och kolla. Det lät inte som att det skulle vara helt omöjligt att få köra då.

Monobike

Huliganus Slangus
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV1000R Tuono,KTM 525EXC -04 Supermoto Urban Terror Edition (Såld), Honda XR650R SM -02 Big-gun helsystem (Såld), Honda VTR1000 Firestorm med F1 Slipons (Såld)
joker78 skrev:
2254174 jaha..sådärja...då var det min tur...vurpade med motarden igår och fick ett sprucket nyckelben :kryckor
Så helt plötsligt så vart det inge mer motardåka på 6 veckor...minst :huvet
Så nu skiter jag fullständigt om det är träning på Tisd. eller inte :)
Men ni andra som är sugna på att få leka av sej lite, ring till VMS på Måndag och kolla. Det lät inte som att det skulle vara helt omöjligt att få köra då.

ajaj, berätta vad hur det hände

Monobike

Huliganus Slangus
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Om det nu känns bättre kan jag tala om att jag vurpade idag.. men jag fick bara lite ont i handleden och en söndersmulad hastighetsmätare som straff..

supermoppe

Men i min värld...
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
DT
Monobike skrev:
2258116 Om det nu känns bättre kan jag tala om att jag vurpade idag.. men jag fick bara lite ont i handleden och en söndersmulad hastighetsmätare som straff..
...och jag förra söndagen så att man fick ett ännu tunnare skinnställ... hhmmm, tror jag måste klistra dit några fler lappar på det

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
Monobike skrev:
2258116 Om det nu känns bättre kan jag tala om att jag vurpade idag.. men jag fick bara lite ont i handleden och en söndersmulad hastighetsmätare som straff..

:3freak
En något lite för hög stoppie eller? :näsblod

supermoppe skrev:
2259656 ...och jag förra söndagen så att man fick ett ännu tunnare skinnställ... hhmmm, tror jag måste klistra dit några fler lappar på det

Å du med? :gnissla
Vad hände då?

Monobike

Huliganus Slangus
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SuperKnutte skrev:
2260411 :3freak
En något lite för hög stoppie eller? :näsblod

mm, riktigt klantigt också.. skulle bara bromsa upp den en sista gång innan jag skulle ställa hojen utanför polarnens lägenhet, sen fick man sadeln i bakhuvet ala SuperKnutte style :tuttar

joker78

återuppstod
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
Monobike skrev:
2257026 ajaj, berätta vad hur det hände

Var ute och lekte med hojen på grushögarna bakom ICA Maxi på Erikslund. Framhjulet halkade till på något och jag for i backen. Vet inte riktigt vad som hände. TOTAL minnesförlust. Var lite komiskt när dom frågade mej på akuten vilket årtal det var och jag inte kunde svara :va
Brutet nyckelben och förmodligen något revben oxå blev resultatet av denna dags lekande.
Fan vad jag redan längtar efter att få köra. Snart bara 5veckor kvar.

(Hoppas det gick bra med handleden och att det inte påverkar körningen)

Lunkan

Å det spruta kyckling...
Gick med
8 May 2003
Hoj
...
Mä....va gör ni pojkar, nyckelben av både här å där! Dags å börja öva fallteknik :tungan

Nä....krya på er

supermoppe

Men i min värld...
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
DT
Är det nån som har koll om man kan köra på banan?. Ringde till en i styrelsen och nästa tisdag skulle det kanske gå att åka men allt känns så väldans luddigt och oklart.

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
supermoppe skrev:
2262663 Åkte på Enköpingsbanan och fick en helt ofarlig low-sider :crash

Ahaaa. :tummenupp
Så länge det är low, och grejjerna håller, så gör det ju faktiskt inte så mycket. :D

Monobike skrev:
2262773 mm, riktigt klantigt också.. skulle bara bromsa upp den en sista gång innan jag skulle ställa hojen utanför polarnens lägenhet, sen fick man sadeln i bakhuvet ala SuperKnutte style :tuttar

:klappar
Välkommen i klubben! :tummenupp Haha.. :lol
Jag känner att man borde försöka lära sej att hoppa av, på något sätt, INNAN man slår knogarna i backen och får hojen i nacken. :tungan

yOOn

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Ingen
Monobike skrev:
2262773 mm, riktigt klantigt också.. skulle bara bromsa upp den en sista gång innan jag skulle ställa hojen utanför polarnens lägenhet, sen fick man sadeln i bakhuvet ala SuperKnutte style :tuttar

VÄRST!!! Jag tror att det var för att KTM har sånadära bra bromsar fram :confused: Hojen funkar bra eller?

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...