Kollemannen
#101 Noll Koll Racing
Men tills dess då...
Träning onsdag för att jag kan en gång då
1. Kollemannen
2.
3.
4.
5.
sex.
1. Kollemannen
2.
3.
4.
5.
sex.
Men tills dess då...
FMCK skall ha tagit över ansvaret från BMK men jag vet inte de sista turerna.
Och varför skulle dom ha något emot att vi kör på deras bana...
Vi orsakar inga skador på banan. Vi tillför pengar till deras verksamhet. Våran körning har varit uppe för diskussion hos dem utan invändningar. Vi har inte haft några klagomål på körningen, tvärtom.
Vi skall inte försöka sänka oss själva här, Fortsätter vi uppträda på ett bra sätt gentemot FMCK, gokart och minimoto folket så ser jag inga problem med fortsatt körning. Vi har som sagt bra kontakt med dem och kommer ta upp besiktning av bana på morgondagens klubbmöte.
Jag planerar nu att hålla ett läger en hel helg V33, 15-16/8.
1. Kollemannen
2. Karin på husan! It's back from the dead!
3.
4.
5.sex. - Ja tack...
Youve got my number!!!
Vi orsakar inga skador på banan. Vi tillför pengar till deras verksamhet. Våran körning har varit uppe för diskussion hos dem utan invändningar. Vi har inte haft några klagomål på körningen, tvärtom.
Vi skall inte försöka sänka oss själva här, Fortsätter vi uppträda på ett bra sätt gentemot FMCK, gokart och minimoto folket så ser jag inga problem med fortsatt körning. Vi har som sagt bra kontakt med dem och kommer ta upp besiktning av bana på morgondagens klubbmöte.
Med inlägget menade jag inte att dissa motarder utan att ni inte skulle bygga upp förstora förväntningar på träningstillfället på gokartbanan.
Det är BMK`s gubbe som är sur.
Har själv varit i sitsen att Eksjö varit närmaste banan om man inte velat gegga i grus.
Mathias
Tror att det kan vara gammelgubben som styrt innan, han har aldrig velat ha oss där, men sålänge vi är välkomna så kommer vi ju vara där...
Varmt som fan var det idag så det var gott med ett dopp i pölen efteråt.
Som sagt:Är det inte bättre att låta sånthär diskuteras på klubbmöten och styrelsemöten med dem som är närmast inblandade där dom kan lägga fram sina egna åsikter och argument i lugn och ro.
Istället för att skapa lösa rykten på allmänna forum om att "någon" är sur.
Något som bara skapar osäkerhet och irritation.
Bättre vi för fram förslag och idéer till våran företrädare för motardsektionen som denne kan framföra vid möten för att alla på banan skall kunna trivas.
Nu har vi iaf ett riktigt bra samarbete med FMCK. Vet inte när jag hade såhär kul sist . Se även tråd för läger V33 under "Supermotard/Offroad".
Se även bild efter dopp i pölen
Vilken är tillverkaren av dubbelsystemet till Yamahan?
Ser intressant ut.
Vilken är tillverkaren av dubbelsystemet till Yamahan?
Ser intressant ut.
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari