Träningsläger 2006 Brno Tjeckien

Hellberg

Ny medlem
Gick med
26 May 2004
Ort
Trollhättan
Hoj
Aprilia rs 250
låter grymt

Undra också om ca pris och hur många grupper blir det, alltså hur mycket körning per dag?
 

maxximus

En stor s(t)ake!
Gick med
25 Sep 2003
Ort
Hemma
Hoj
Dniepr
Kommer det att va som förut att det bara e licensierade förare som e välkommna??
Hoppas inte.... :huvet
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
maxximus skrev:
Kommer det att va som förut att det bara e licensierade förare som e välkommna??
Hoppas inte.... :huvet

Inte för att vara elak, men det hoppas jag! Licensierade förare behöver inte vara snabbare, men de har OFTAST bättre koll på vad som hände på banan och hur de ska "uppföra" sig! Om man tillåter folk utan licens att köra så slutar det med att man delar bana med motarder, AfricaTwins, Guldvingar och annat skit, och jag personligen tycker att det räcker med tyskarna som är där! :D

Ta licens och kom in i matchen! :tummenupp

Jag ska nog dit nästa år igen! :)
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Gahhh! Även om jag suxar på arset så ska jag fan göra allt för att ta mig dit nästa år.
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Goodstuff skrev:
Gahhh! Även om jag suxar på arset så ska jag fan göra allt för att ta mig dit nästa år.

Ja gör det! Grymt bra läger på en sinnessjuk bana och med mycket körning! Billigare dessutom än att köra ner till tex Cartagena... :)
 

RS250RR

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Gbg
Hoj
Honda RS250 -05, Yamaha YZ250-12 Yamaha R6 -09
oscar skrev:
Ja gör det! Grymt bra läger på en sinnessjuk bana och med mycket körning! Billigare dessutom än att köra ner till tex Cartagena... :)


något!!!!!!!!!! :D

(billigare alltså, och banan är grymmt cool)
 

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
Jag är självklart på iår igen....

Hoppas dock på att få mer än 15 varv denna gång.......


Edit: kommer absolut ta 6 dagar denna gång !


Edit II: Förra året kostade det typ 3500 för 3dagar o 5400 för 5 dagar om jag inte minns helt fel.

Ang. tider på banan får du köra "tillräckligt" - Fri körning ca 5-7timmar per dag.... inga grupper under passen som är mellan 60-210 min långa. bara att åka. Det blir inte trångt på en GP-bana. Tänk Anderstorp fast betydligt bredare och nåstan lika lång som anderstorp o falkenberg tillsammans.
 
Last edited:

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Florida
Hoj
Jag vill också med! Är motarder välkommna? Eller har alla samma inställning som grinkucken oscar?
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Hagster skrev:
Jag vill också med! Är motarder välkommna? Eller har alla samma inställning som grinkucken oscar?

Ja, jag har samma inställning som Oscar. Men dessutom tror jag inte du skulle ha skoj på en motard på den banan. 600an kändes liten och slö där. Med motard blir det nog som att åka motorväg...
 

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
Förra året var det bara för oss svenskar licenskravet gällde.... iaf med tanke på alla tyskar som var där o körde.....

Trots att jag ÄR långsammast av alla på den här sajten så tog det mig bara 4! varv att komma ikapp de långsammaste förarna - igen !..... sanslöst va sakta en del körde - trots K5, extra allt!
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Hagster skrev:
Jag vill också med! Är motarder välkommna? Eller har alla samma inställning som grinkucken oscar?
INGA motarder. Inte på BRNO... :lol
Ut och lek med dig i sanden istället mupp ;)

maxximus skrev:
Kommer det att va som förut att det bara e licensierade förare som e välkommna??
Hoppas inte.... :huvet
Definivt bara licenserade. Kan bli farligt annars. Lär nog bli nog med förare ändå.
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Hur mycket samordnas av JRL? Är det egentligen bara vilka datum som gäller eller ordnas t ex boende och transporter också om man vill?
 

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
Dom ordnar endast plats på tyska Bike Promotions körning. transport o boende får man fixa själv !
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Webspy skrev:
Dom ordnar endast plats på tyska Bike Promotions körning. transport o boende får man fixa själv !
Ok, då vet jag. Du nämde 3500 för tre dagar. Har du någon snabbudget för ett tredagarsläger?
 

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
Neutral skrev:
Ok, då vet jag. Du nämde 3500 för tre dagar. Har du någon snabbudget för ett tredagarsläger?


vi var tre sist (Jag, MrLinD och Don Q) det kostade 9000:- i diesel.... har en stor rejsbuss som vi även bodde i. + 2500:- för färjan

ca 4 lax för resa 6-7´ för däck + bensin till hojen o mat. samt ev. boende..
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Värt att veta är att de sålde däck på plats, till dieselhojar iaf, samt att det finns en bensinmack intill depån! :tummenupp
Man kan hyra en pitbox om man vill, och det blir inte så dyrt om man är ett litet gäng. Om man har hyrt pitbox så kan man ju dessutom sova i den! :)
Mat får man på restaurangen som har en massa olika rätter som håller hög kvalitet.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top