Träningsläger Anderstorp i april

The Pilot

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1
Hej

undrar om det finns intresse för ett träningsläger på anderstop i slutet av april?

Innehåller kommer att vara följande:

Genomgång av hoj - tips m.m
Skyddsutrustning - hjälm skinnställ m.m
Stötdämparteori - Öhlinskillar på plats
Körning med tips från mkt erfarna raodracing killar
Ev teori och lisenskurs om intresse finns

Kursen kommer att vara i 2 dagar

The Pilot

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1
anledningen till att jag frågar är att jag måste hyra banan och lägga ut pengar för två dagar!..

Kanon att det finns intresse!!

/A

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Jag är på. Men skippa punkten om skyddsutrustning (för det är väl inte absolut nybörjarnivå?)

The Pilot

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1
Bingo skrev:
Jag är på. Men skippa punkten om skyddsutrustning (för det är väl inte absolut nybörjarnivå?)

nej absolute inte.. men vet ni tex vad som händer ínne i en hjälm?? varför tex arai är populärast bland racingfolk?? i alla kategorier m.m givitvis kommer det inte att ältas om detta i timmar.. vill bara att man ska veta skillnaden..

/A

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
The Pilot skrev:
nej absolute inte.. men vet ni tex vad som händer ínne i en hjälm?? varför tex arai är populärast bland racingfolk?? i alla kategorier m.m givitvis kommer det inte att ältas om detta i timmar.. vill bara att man ska veta skillnaden..

/A
Kör teorin i gryningen och på kvällen så att dyrbar bantid inte går till spillo.

Tc

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
Sport
Blir inte riktigt klok på vad ni har tänkt att inrikta er på,är det för alla eller bara för de som har licens/tänker ta?

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
GSXR1100R skrev:
Kör teorin i gryningen och på kvällen så att dyrbar bantid inte går till spillo.
:fakta

Då skall ju du och jag ägna oss åt offentlig självförnedring :D

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
The Pilot skrev:

/A
Kanon :tummenupp

Har du någon prisuppgift?

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Jag är intresserad.

Men du kan väl inte mena allvar med:

Genomgång av hoj - tips
Skyddsutrustning - hjälm skinnställ m.m

Om jag åker hemifrån ett par dagar för att köra motorcykel på Anderstorp är tiden alldeles för värefull för att lyssna till sådant som är xxx redan på licenskursen. Detta är väl för licensierade förare?

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Är det bara för licens eller kan man komma även om man inte hunnit ta den. Hade tänkt ta den så tidigt som möjligt nästa år men har inte jättekoll på när första omgången är. Kanske någon annan som vet :)

The Pilot

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1
bebbe skrev:
Är det bara för licens eller kan man komma även om man inte hunnit ta den. Hade tänkt ta den så tidigt som möjligt nästa år men har inte jättekoll på när första omgången är. Kanske någon annan som vet :)

Det är för alla... detta är som sagt bara en koll på intresset.. vi får se hur upplägget blir...

Roligt att så många är intresserade på kort tid...

/A

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
The Pilot skrev:
Det är för alla... detta är som sagt bara en koll på intresset.. vi får se hur upplägget blir...

Roligt att så många är intresserade på kort tid...

/A

Lägg in en licens tagning sammtidigt vetja :)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024