Torkel skrev:Med tanke på att vi antagligen har vårt första race på Falkenberg den 23:e med kval den 22:a (preliminärt skvaller från Jörgen) så lutar det åt 3 dagar... Men det blir nog 5 ändå!
Också rädd att det lutar åt 3 dagar...
Torkel skrev:Med tanke på att vi antagligen har vårt första race på Falkenberg den 23:e med kval den 22:a (preliminärt skvaller från Jörgen) så lutar det åt 3 dagar... Men det blir nog 5 ändå!
Men snälla Goodstuff, du får följa med om du villGoodstuff skrev:Jag vill också..
Nu förstår jag inte alls vad du menar....Goodstuff skrev:Bra! Pröjsar du för mig också då?
JRL skrev:All information om träningsläger i Brno Tjeckien
finns på www.jrl-racing.com
Bindande anmälan, prislista på träning, däck och övrig info
Endast tidsschema saknas än.
JRL Racing/Hanna
Mam skrev:Visst är boxarna rätt stora, måste väl kunna dela den på några fler? Blir inte så dyrt då.....
Vi är ev 2 som tänker åka så måste väl kunna rymmas någon till.
benfre skrev:Hur ser upplägget ut ? Hur mycket körtid är det per dag osv ? Hur många cyklar på banan samtidigt?
Vi är tre Rookies som är väldans sugna på en 5-dagars!
mvh Fredrik
Packalén skrev:Tror Jorpes o gänget var ca 12 st i en box förra året. Var ganska trångt men det gick.
benfre skrev:Hur ser upplägget ut ? Hur mycket körtid är det per dag osv ? Hur många cyklar på banan samtidigt?
mvh Fredrik
jorpes skrev:Hur många var vi??? tror vi var 8 i en box, O det var faktiskt helt ok. Det var plats till Dig Packalen o Sjölander också... Så om jag säger att 10 pers är nog övre gränsen i en box...
/Jorpes
En box är 105m2, säkert större än din lägenhet och garage ihop!!Mam skrev:Visst är boxarna rätt stora, måste väl kunna dela den på några fler? Blir inte så dyrt då.....
Vi är ev 2 som tänker åka så måste väl kunna rymmas någon till.
På banan är max 50 pers.Detta är dock inget problem då banans langd är 5.4Km, minsta bredd 15 meter d.v.s Anderstorp x2 (finns ett problem, man kan köra vilse bara på bredden)benfre skrev:Hur ser upplägget ut ? Hur mycket körtid är det per dag osv ? Hur många cyklar på banan samtidigt?
mvh Fredrik
Packalén skrev:Ja så kanske det var. Men många var det i alla fall. Finns det hjärterum så finns det stjärterum
Nej, du kan ha tält.benfre skrev:Box är ett måste eller? Hur är det med el till däcksvärmarna? Finns det och har de samma kontakter som vi?
/Fredrik
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |