Träningsläger i Tjeckien

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015
Mam skrev:
Visst är boxarna rätt stora, måste väl kunna dela den på några fler? Blir inte så dyrt då.....
Vi är ev 2 som tänker åka så måste väl kunna rymmas någon till.
Tjena Mathias. Noterade på anmälningslistan att du och Robban är anmälda. Faan va skoj :yoparty Hörde även att det fanns en grupp C att köra i (för mig som är lite långsam av mig). Så nu kanske man kan överväga att haka på så att ni fyller upp boxen lite:) Robban har nästan övertalat mig att följa med. Måste dock kolla en massa saker först. Du vet... Spargrisen, ledighet, kolla avbokning gällande funktionärskurs som jag är anmäld på och en massa annat.
 

Mam

mam
Gick med
8 Feb 2004
Ort
Tärnsjö
Hoj
En blå gixxer K6
Du Kenneth som du vet är vi ju otroligt snabba så på 5-6 varv är du säkert varvad.... hm vem var det som åker fortast på midlanda av oss 3..... ja just det en viss kenneth. Det blir härlig gemenskap i bussen på väg ner och du med din motivlackade hoj gör sig bra mellan 2 Yamaha... just det det blev en R1a... få gå det med....
Välkommen med oss :tummenupp
 

Epa

Superbike #16
Gick med
11 Aug 2003
Ort
Tärnsjö
Hoj
Wr 450, Gsxr 1000k5
Va trevligt vi ska i Forrden :fyllisar
Klart du ska me Kenneth.
Ja du matthias va e en susuki -05 mot en R1,a. :tummenupp Välkommen till Klubben he,he
 

thundrace

#57 ROOKIE 1000 2005
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Ekeby
Hoj
Honda CBR954RR-03
Klart man blir sugen..lite undran om däckspriser dock,priset på hemsidan är ju typ 5-700 spänn mer än vi ger här i svedala,alltså lönt att släpa med sig...Bara undrar... :va
 

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Ort
Lindome
Hoj
R1 -08
thundrace skrev:
Klart man blir sugen..lite undran om däckspriser dock,priset på hemsidan är ju typ 5-700 spänn mer än vi ger här i svedala,alltså lönt att släpa med sig...Bara undrar... :va

Kolla om du inte kan köpa däcken direkt av Bike Promotion (Det är dom som arrangerar) i Tyskland så slipper du mellanhand. Tror han hette Thomas. Tror att det var typ www.bike-promotion.de eller liknande.

/Erik
 

JRL

Lacke
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Mullsjö
Hoj
Aprilia RSW 125
jorpes skrev:
Kolla om du inte kan köpa däcken direkt av Bike Promotion (Det är dom som arrangerar) i Tyskland så slipper du mellanhand. Tror han hette Thomas. Tror att det var typ www.bike-promotion.de eller liknande.

/Erik
Dessa priser är bike-promotions priser som han säljer för. Det jag gör är att förmedla beställningarna. Om ni köper däck här i Svedala för tusenlappen kan jag bara gratulera, till 125 GP kostar tex Dunlop ca 1300-1500:- i Svedala.
/Johnny
 

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Ort
Lindome
Hoj
R1 -08
JRL skrev:
Dessa priser är bike-promotions priser som han säljer för. Det jag gör är att förmedla beställningarna. Om ni köper däck här i Svedala för tusenlappen kan jag bara gratulera, till 125 GP kostar tex Dunlop ca 1300-1500:- i Svedala.
/Johnny

aha... ok. Ja, vill minnas att det var ganska ok priser på däcken.

/Erik
 

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
Betalt !

Någon mer från stockholm / norröver som vill samåka... eller har plats i sin bil ?

//A
 

alma

#94 i någon klass...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Sköllersta
Hoj
Italienskt utan ram, BMW g450x, pw50, ttr 50, kx 65
Webspy skrev:
Betalt !

Någon mer från stockholm / norröver som vill samåka... eller har plats i sin bil ?

//A

Jag vill samåka... Fast ingen vill samåka med mig :( Hur många dar ska du åka? Jag tänkte åka FEM dagar.

/Daniel
 

JRL

Lacke
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Mullsjö
Hoj
Aprilia RSW 125
Liten påminnelse
Tio dagar kvar till anmälan och betalning
För närvarande 28 st anmälda
Hanna/JRL
 

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015
Epa skrev:
Va trevligt vi ska i Forrden :fyllisar
Klart du ska me Kenneth.
Ja du matthias va e en susuki -05 mot en R1,a. :tummenupp Välkommen till Klubben he,he
Jaa grabbar.... Nu är anmälan gjord :tummenupp Ni vet nog inte riktigt vad ni har gjort som övertalat mig till det här. Men jag tänkte.... äh, va faan... man är ju en riktig sopa på att köra, men man lever bara en gång. Dessutom är det viktigt för alla er andra att ha nåt att träna omkörningar på :) Extra spännade blir det eftersom det under vintern är bytt fjädring, drevning och motor, så hojen kanske inte ens går att köra. Men va faan... ingen kommer ihåg en fegis :)
 

Mam

mam
Gick med
8 Feb 2004
Ort
Tärnsjö
Hoj
En blå gixxer K6
DUKTIG KENNETH!!!!!! :tummenupp

Ska bli rioligt att se din super Honda, din låga profil går vi inte på ska du veta.

Välkommen!
 

Epa

Superbike #16
Gick med
11 Aug 2003
Ort
Tärnsjö
Hoj
Wr 450, Gsxr 1000k5
Brno

Härligt Kenneth :tummenupp
Vi kommer att ha så trevligt :fyllisar
Ska betala bums ja me

Snart bara en månad kvar YES. :banana
 

benfre

Avdankada RR-åkare. Kanske ERF nästa år?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Alingsås
Hoj
CR 250 Tvitakt
Någon som vet något om boende där nere?

Racebussen känns som den kan vara lite kall.....

/Fredrik
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top