Träningsläger på Åland igen ?

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Är några sugna på ett litet träningsläger på Vessingsboda igen ? Jag tänkte ta ut lite semester och kommer att befinna mig på Åland runt helgerna 5-6 juli och 12-13 juli. Jag har kollat och det krockar inte heller med tävlingar.

Jag måste kolla med Nucke att ungdomsgården är ledig och kan hyras först - återkommer om det.

Ska vi köra på en eller två helger ? torsdag till söndag liksom tidigare eller bara över lördag/söndag ? Kanske vi ska förlägga hela veckan från 5 juli till 13 juli där ? (lite dyrare då, men ordentligt med körtid och möjlighet till utflykter och annat skoj). Synpunkter ?

Intresseanmälan som vanligt till mig via PM eller epost.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Vad sägs om körning 5e och 6e för att sedan låta oss som kommer en bit ifrån åka på rörken på måndagskvällen. Tyvärr är man ju inte gjord av pengar annars vore ju hela veckan jäkligt skoj...

Blir det helgen efter känns det väldigt nära tävlingen i sthlm....

Last edited:

Pasi

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
KTM
7-11 juli är det 4-dagars enduro, så det kan bli lite svettigt att hinna med motard både helgen före samt efter.

Slutet av juli eller början av augusti hänger jag gärna med ifall det blir körning då.

devetdu

- Förnekar allt...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
saknas och saknad
jag är med största säkerhet på vilka dagar det nu blir. hoppas att man kan åka med stefan (420) & panzarwagon bara!

Säger bara "ha på er kallingarna denna resa! för jag är nog gay till denna gång!" (internskämt)

sen är två polare till jävligt sugna! (xr 650)
dags att dryga ut det enformiga ktm startfältet!

:crash

jb

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF-R1 -18
Jag är troligen oxå på. Smiska lite Honda bangar man ju inte. med eller utan slicks. :)

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ja! Vad kul!!! :D

Om nu tjejer får följa med den här gången... :(

5-6 juli låter väl utmärkt + några dagar till!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
motardnisse skrev:
till dig eller? :D

Jo, men så berättar jag att du är lite coolare så hänger alla hos dig ett tag........ min fastlandsgroupie följer nog med så jag slussar vidare :tummenupp

Åkte ni någe å härjade på kvällarna istan eller söp ni då, hur är upplägget....... åka hoj från tio till fyra.....äta middag.......duscha........typ........middag......sprit.......

Jag e inte så ........äum........ spritsugen, men man kanske kan ta en strandpromenad å spana på solnedgången? (får jag åka med ändå)

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Det var rätt så lugnt! Johnny (tror att han hette så) med vertemati försvann ena kvällen för att inte komma hem sen på morgonen då vi skulle åka till banan. anders (krattan) fick visa sin färdigheter inom ett visst område så att kjell kunde få ut sin husa
ur bilen! mer får anders berätta :D .det blev bastu varje kväll och en, två, tre öl

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
om Knät funkar nogorlunda så hänger man gärna på och tourar ifrån ktm klubben :D :notme

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Mcbudet skrev:
om Knät funkar nogorlunda så hänger man gärna på och tourar ifrån ktm klubben :D :notme

Tror du Johan har fixat till det där extrahjulet du skulle ha på din sving till dess då :D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
motardnisse skrev:
Det var rätt så lugnt! Johnny (tror att han hette så) med vertemati försvann ena kvällen för att inte komma hem sen på morgonen då vi skulle åka till banan. anders (krattan) fick visa sin färdigheter inom ett visst område så att kjell kunde få ut sin husa
ur bilen! mer får anders berätta :D .det blev bastu varje kväll och en, två, tre öl

Magnus heter han! :p Frågan är om han är människa än?!? :crash

Krattans färdigheter ska vi nog tala tyst om... :rolleyes: :D

Heda: jag är inte så bra på att supa heller, så vi kan väl spela fia med knuff eller tjuvöva på gokartbanan när de andra festar /är bakfulla.. :rock

Freddie: Fel hoj!!!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Yasha skrev:
Magnus heter han! :p Frågan är om han är människa än?!? :crash

Krattans färdigheter ska vi nog tala tyst om... :rolleyes: :D

Heda: jag är inte så bra på att supa heller, så vi kan väl spela fia med knuff eller tjuvöva på gokartbanan när de andra festar /är bakfulla.. :rock

Freddie: Fel hoj!!!

Eller så tar man en tur å "explore busshållplats on åland with fjortisar with stoppis" fast de kansek du inte är så sugen på...... :p

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Jag är inte så hemma på vare sig fjortisar eller stoppiesar... :( Men Anders följer väl med så... :rolleyes:

:D

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...