Heda
TopGun !!!
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Yasha skrev:Det är svårt att göra stoppiesar utan hoj...
E den såld?
Yasha skrev:Det är svårt att göra stoppiesar utan hoj...
Yasha skrev:Inte vad jag vet...
mmmTom Byron skrev:Då kan han väl göra stooooooopis ?
EDIT: Nu har vi spammat sönder den här tråden oxå......
Supermoto skrev:mmm
Vore fint att få se er alla spamdårar på åland. Inte minst jb utan grus
Tom -> Make it happen. Blir det 5e 6e så kommer jag och mindraper iaf (kanske inte ska lova nåt för hans räkning... joooooorå, vi kommer med råfräna pickisen)
TomK skrev:Väntar nu på klartecken för boendet. Banan var det dock ganska lugnt med uthyrningar - även om vi nu är inne i turistsäsongen och det kan dyka upp strö-folk lite nu och då.
Fanns det överhuvudtaget intresse att åka även 11-13 juli eller ska vi skippa det alternativet ? (man kan alltså åka båda helgerna om man är lagd åt det hållet)
jb skrev:Jag är mer intresserad av det sena datumet.
Supermoto skrev:Efter att nu ha tillbringat snart fem timmar på helvetes-jävla-skit-jobbet bara för nån sketens deadlines skull vill jag bara påpeka att "nu jävlar Tom, grejar du så vi får köra den 5-6 JULI".
Är såklart jättesnällmotardnisse skrev:Var snäll nu supermoto så att tom inte blir sur. Han ska ha all tack han kan få för att han lägger ner tid för att vi ska kunna åka någonstans för oss runt stockholm / uppsala mm. Visst går det att åka till rörken men hur mkt åkning blir det där då. Annars får vi väl sova vid banan i värsta fall och duscha i vattenpölen som ligger mitt i banan
Supermoto skrev:Är såklart jättesnäll
Var bara så sur över att ha suttit på jobbet en söndag...
Let me refrace
"Kom igen nu Tom-killen och fixa så vi får köra. Hygglo och schyssta med lite chokladströssel på"
Du ska få en öl av mig varje kväll vi tillbringar tillsammans på Åland, heeeeeee...
Tom Byron skrev:Nononooooooo, du gör fel. TomK är lång å smal, skriva att vi kan använda honom som strippstång så blir han glad och medgörlig *tipsar* "heda förtränger bild i huvudet"
Yasha skrev:Och jag kan ju säga att jag INTE poserar ålande kring en strippstång, ens om den består av en levande mansfigur!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |