Träningsläger på Åland igen ?

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Då kan han väl göra stooooooopis ?

EDIT: Nu har vi spammat sönder den här tråden oxå...... :(
mmm :whip

Vore fint att få se er alla spamdårar på åland. Inte minst jb utan grus ;)

Tom -> Make it happen. Blir det 5e 6e så kommer jag och mindraper iaf (kanske inte ska lova nåt för hans räkning... joooooorå, vi kommer med råfräna pickisen)

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Supermoto skrev:
mmm :whip

Vore fint att få se er alla spamdårar på åland. Inte minst jb utan grus ;)

Tom -> Make it happen. Blir det 5e 6e så kommer jag och mindraper iaf (kanske inte ska lova nåt för hans räkning... joooooorå, vi kommer med råfräna pickisen)

Då kanske man själv får lust att åka, var det inte du och jag som höll på att fajtas på banan? (ktm660 svart), jag säger bara till er som läser detta och funderar på att åka! ÅK!!!!!! Det är fruktansvärt billigt att åka över om man är runt 10 st

phastasphuk

blubb blubb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
990 SMR, Speed Triple 855, Husaberg FE600E, Husaberg FE390
men FAAN vad kul det verkar. men vi får se hur det blir, har jag inget annat för mig och fortfarande trasig så kanske man kan leka kamerakille.

tid hos ortoped på måndag, får se hur det ser ut då, men man hoppas ju.

*springer iväg och köper 10 liter mjölk*

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Hallå!

Hur blir det nu då? Har du hunnit kolla nå't på vilken av helgerna som passar? Och om det kan tänkas vara aktuellt att stanna nå'n dag i veckan oxå?

Vill ju vara säker på att komma med båten... :p

/ Vera *otålig* :rolleyes:

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Status just nu: Jag pratade med Nucke i förrgår kväll och han skulle ringa tillbaka idag och berätta om ungdomsgården finns tillgänglig och hur det ser ut med eventuella *inplanerade* gokartuthyrningar. Det är boendet som är kritiskt för om det blir av eller ej.

De datum som jag bad honom kolla är:

fredag 4 - söndag 6 juli
fredag 11 - söndag 13 juli

Jag kommer troligen att åka över den 3:e eller 4:e och vara där hela tiden fram till 13:e. Den tid som ungdomsgården inte är uthyrd till oss, bor jag i egna stugan. Med andra ord kommer jag själv att åka i vilket fall som helst - men det vore ju fint om det blir av och gärna båda helgerna...

Om någon vill stanna kvar i veckan en eller ett par dagar, så kan det nog gå att lösa (tre-fyra pers på sin höjd).

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Om du grejar så jag (vi alltså) får åka på Åland helgen 5-6 JULI (ok, yasha? ;) ) så ska jag starta dig en alldeles egen fan-club-tråd. Promise....

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Helt rätt Supermoto! Jag vill också åka till Åland den 5-6 JULI ! :whip

Men jag är ännu inte övertygad om att TomK är värd en egen fanclub... :crash

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Väntar nu på klartecken för boendet. Banan var det dock ganska lugnt med uthyrningar - även om vi nu är inne i turistsäsongen och det kan dyka upp strö-folk lite nu och då.

Fanns det överhuvudtaget intresse att åka även 11-13 juli eller ska vi skippa det alternativet ? (man kan alltså åka båda helgerna om man är lagd åt det hållet)

jb

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF-R1 -18
TomK skrev:
Väntar nu på klartecken för boendet. Banan var det dock ganska lugnt med uthyrningar - även om vi nu är inne i turistsäsongen och det kan dyka upp strö-folk lite nu och då.

Fanns det överhuvudtaget intresse att åka även 11-13 juli eller ska vi skippa det alternativet ? (man kan alltså åka båda helgerna om man är lagd åt det hållet)

Jag är mer intresserad av det sena datumet.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Efter att nu ha tillbringat snart fem timmar på helvetes-jävla-skit-jobbet bara för nån sketens deadlines skull vill jag bara påpeka att "nu jävlar Tom, grejar du så vi får köra den 5-6 JULI".

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Supermoto skrev:
Efter att nu ha tillbringat snart fem timmar på helvetes-jävla-skit-jobbet bara för nån sketens deadlines skull vill jag bara påpeka att "nu jävlar Tom, grejar du så vi får köra den 5-6 JULI".

Var snäll nu supermoto så att tom inte blir sur. Han ska ha all tack han kan få för att han lägger ner tid för att vi ska kunna åka någonstans för oss runt stockholm / uppsala mm. Visst går det att åka till rörken men hur mkt åkning blir det där då. Annars får vi väl sova vid banan i värsta fall och duscha i vattenpölen som ligger mitt i banan :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
motardnisse skrev:
Var snäll nu supermoto så att tom inte blir sur. Han ska ha all tack han kan få för att han lägger ner tid för att vi ska kunna åka någonstans för oss runt stockholm / uppsala mm. Visst går det att åka till rörken men hur mkt åkning blir det där då. Annars får vi väl sova vid banan i värsta fall och duscha i vattenpölen som ligger mitt i banan :D
Är såklart jättesnäll ;)
Var bara så sur över att ha suttit på jobbet en söndag...

Let me refrace
"Kom igen nu Tom-killen och fixa så vi får köra. Hygglo och schyssta med lite chokladströssel på"
Du ska få en öl av mig varje kväll vi tillbringar tillsammans på Åland, heeeeeee...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Supermoto skrev:
Är såklart jättesnäll ;)
Var bara så sur över att ha suttit på jobbet en söndag...

Let me refrace
"Kom igen nu Tom-killen och fixa så vi får köra. Hygglo och schyssta med lite chokladströssel på"
Du ska få en öl av mig varje kväll vi tillbringar tillsammans på Åland, heeeeeee...

Nononooooooo, du gör fel. TomK är lång å smal, skriva att vi kan använda honom som strippstång så blir han glad och medgörlig *tipsar* "heda förtränger bild i huvudet"

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Nononooooooo, du gör fel. TomK är lång å smal, skriva att vi kan använda honom som strippstång så blir han glad och medgörlig *tipsar* "heda förtränger bild i huvudet"

Hmm... vad jag vet så har jag aldrig hört talas om annat än brudar som klänger på strippstänger och de enda brudarna jag vet som kanske ska med till Åland är DIN FLICKVÄN och jag!!! Och jag kan ju säga att jag INTE poserar ålande kring en strippstång, ens om den består av en levande mansfigur! :skrämd

Det ÄR gay-varning på ALLA som tyckte det här var en bra idé!!! :whip

:notme

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Yasha skrev:
Och jag kan ju säga att jag INTE poserar ålande kring en strippstång, ens om den består av en levande mansfigur! :skrämd

Det där är ju inte vad jag hört nere i hamnen :rolleyes: :D

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...