Träningsläger på Åland igen ?

phastasphuk

blubb blubb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
990 SMR, Speed Triple 855, Husaberg FE600E, Husaberg FE390
Yasha skrev:
Du kan tom få vara paraplypojke om du vill!!! :D

Men om du frågar mig, så är det högre status på depå-groupie... iaf i huligankretsar! :fakta

:crash

...vad faan har jag sagt och gett mig in på nu då... :rodnar

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
nu är jag med och leker på åland iaf! och jag släpar med mig en polare oxå.
mestadels depå pozer men även lite touring åka med husan!

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Wheeliegirl skrev:
Jag vill oxå va med å leka..... :( :gråta

Blir det nån till Ålands-vända denna sommar? Tom....?
*blink-blink* ;)

Jaha och när tänker fröken dyka upp på dessa breddgrader då ? Nästa vända som jag ska över är nog i skiftet juli/augusti och ett par veckor framöver. Det går nog att hitta någon helg där som är ledig (boende, samt att banan inte är upptagen).

Det är bastubadet som lockar förstås ? Ett tjog nakna svettiga grabbar som sitter och pratar mer skit än vanligt och dricker ljummen pilsner... :D

Brodde

Skillnad på åka och köra.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
525
TomK skrev:

Det är bastubadet som lockar förstås ? Ett tjog nakna svettiga grabbar som sitter och pratar mer skit än vanligt och dricker ljummen pilsner... :D

Jahopp!
Så var den hemligheten vädrad för vinden oxå... :rodnar
Det heligaste en Motardförare har är väl den ljumna ölen i den varma bastun (eller var det den varma ölen i den ljumna bastun??) :öl

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Brodde skrev:
Jahopp!
Det heligaste en Motardförare har är väl den ljumna ölen i den varma bastun (eller var det den varma ölen i den ljumna bastun??) :öl
Glöm inte att "lönnfeta" och "folkpilsner" ska in på ett par ställen...

jb

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF-R1 -18
Brodde skrev:
Jahopp!

Det var precis lagom värme på både öl och bastu.

Brodde

Skillnad på åka och köra.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
525
jb skrev:
Det var precis lagom värme på både öl och bastu.

Hmmm... Nja.. Jag vill minnas att det var någon som stod och tjatade i dörren sist så att den "Kropps varma" bastun blev kall. :p
DÅ var det skönt med en varm öl... Hehe
Det var då automatsäkringen gick!(?) :D :D :D

Men för att locka tjejerna så kan man ju avslöja att dom har en egen bastu. :bow

phastasphuk

blubb blubb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Brodde skrev:
Men för att locka tjejerna så kan man ju avslöja att dom har en egen bastu. :bow

...boring...

Vet att alla fallskärmshoppare ställer sig bakom mig och instämmer :D :tummenupp

Zandrah

Guest
Yasha skrev:
Hoppsan, förlåt! Ska aldrig mer göra om misstaget! :p Men... nä förresten! Jag ska vara tyst nu, du fååår vara paraplyflicka om du vill! :D

Fast iofs depågroupie låter ju lite ballare faktiskt... :D *flinar*

Men självklart kan ju phastasphuk får vara paraplypojke ;)

phastasphuk

blubb blubb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zandrah skrev:
Fast iofs depågroupie låter ju lite ballare faktiskt... :D *flinar*

Men självklart kan ju phastasphuk får vara paraplypojke ;)

Hehe, jag kan vara depågroupie jag med, om det nu visar sig att det faktiskt finns singel tjejer som kör SM....

...yeah RIGHT, och jultomten finns oxå, man får pengar av tänderna man tappar och jag åker till månen i september....

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
phastasphuk skrev:
Hehe, jag kan vara depågroupie jag med, om det nu visar sig att det faktiskt finns singel tjejer som kör SM....

...yeah RIGHT, och jultomten finns oxå, man får pengar av tänderna man tappar och jag åker till månen i september....

Faan (!) va alla är insnöade på singeltjejer, det är bättre att chixen har båjfränd så vet man vad man har dem. Då kan man koncentrera sig på att åka fortare istället för att stila :p

(Det här har inte med saken att göra, men någon har stått på min sadel) :rodnar :rodnar :rodnar

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Faan (!) va alla är insnöade på singeltjejer, det är bättre att chixen har båjfränd så vet man vad man har dem. Då kan man koncentrera sig på att åka fortare istället för att stila :p

(Det här har inte med saken att göra, men någon har stått på min sadel) :rodnar :rodnar :rodnar

Men Heda, jag blir ju impad när du stilar!!! :fakta

(Och jag lovar att jag är oskyldig till sadleståendet... jag har varit på representationsmiddag i Gamla Stan hela kvällen!)

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
phastasphuk skrev:

Precis.. dream on!!! :(

:D

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Brodde skrev:

Va?? Näe, då vill jag inte komma!!! :eek:

Vill ju oxå känna mig som en av grabbarna i gänget, och kräver härmed rätt för Vera och mig att behandlas precis som vilken kille som helst!!
Inklusive sitta svettig med bärs i killbastun, lönnfet, .......och diverse andra manliga förmåner!!

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
TomK skrev:
Jaha och när tänker fröken dyka upp på dessa breddgrader då ? Nästa vända som jag ska över är nog i skiftet juli/augusti och ett par veckor framöver. Det går nog att hitta någon helg där som är ledig (boende, samt att banan inte är upptagen).

Fröken kommer most likely upp i slutet av juli, förmodligen 18e juli och hela v.30....!!!
Hoppas bara att jag får med mig hojen.... :(

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...