phastasphuk
blubb blubb
Yasha skrev:Du kan tom få vara paraplypojke om du vill!!!
Men om du frågar mig, så är det högre status på depå-groupie... iaf i huligankretsar!
...vad faan har jag sagt och gett mig in på nu då...
Yasha skrev:Du kan tom få vara paraplypojke om du vill!!!
Men om du frågar mig, så är det högre status på depå-groupie... iaf i huligankretsar!
Wheeliegirl skrev:Jag vill oxå va med å leka.....
Blir det nån till Ålands-vända denna sommar? Tom....?
*blink-blink*
TomK skrev:
Det är bastubadet som lockar förstås ? Ett tjog nakna svettiga grabbar som sitter och pratar mer skit än vanligt och dricker ljummen pilsner...
Glöm inte att "lönnfeta" och "folkpilsner" ska in på ett par ställen...Brodde skrev:Jahopp!
Så var den hemligheten vädrad för vinden oxå...
Det heligaste en Motardförare har är väl den ljumna ölen i den varma bastun (eller var det den varma ölen i den ljumna bastun??)
Brodde skrev:Jahopp!
Så var den hemligheten vädrad för vinden oxå...
Det heligaste en Motardförare har är väl den ljumna ölen i den varma bastun (eller var det den varma ölen i den ljumna bastun??)
jb skrev:Det var precis lagom värme på både öl och bastu.
Brodde skrev:Men för att locka tjejerna så kan man ju avslöja att dom har en egen bastu.
phastasphuk skrev:...boring...
Vet att alla fallskärmshoppare ställer sig bakom mig och instämmer
Yasha skrev:Hoppsan, förlåt! Ska aldrig mer göra om misstaget! Men... nä förresten! Jag ska vara tyst nu, du fååår vara paraplyflicka om du vill!
Zandrah skrev:Fast iofs depågroupie låter ju lite ballare faktiskt... *flinar*
Men självklart kan ju phastasphuk får vara paraplypojke
phastasphuk skrev:Hehe, jag kan vara depågroupie jag med, om det nu visar sig att det faktiskt finns singel tjejer som kör SM....
...yeah RIGHT, och jultomten finns oxå, man får pengar av tänderna man tappar och jag åker till månen i september....
Tom Byron skrev:Faan (!) va alla är insnöade på singeltjejer, det är bättre att chixen har båjfränd så vet man vad man har dem. Då kan man koncentrera sig på att åka fortare istället för att stila
(Det här har inte med saken att göra, men någon har stått på min sadel)
phastasphuk skrev:Hehe, jag kan vara depågroupie jag med, om det nu visar sig att det faktiskt finns singel tjejer som kör SM....
...yeah RIGHT, och jultomten finns oxå, man får pengar av tänderna man tappar och jag åker till månen i september....
Tom Byron skrev:Faan (!) va alla är insnöade på singeltjejer
Brodde skrev:Men för att locka tjejerna så kan man ju avslöja att dom har en egen bastu.
TomK skrev:Jaha och när tänker fröken dyka upp på dessa breddgrader då ? Nästa vända som jag ska över är nog i skiftet juli/augusti och ett par veckor framöver. Det går nog att hitta någon helg där som är ledig (boende, samt att banan inte är upptagen).
Det är bastubadet som lockar förstås ? Ett tjog nakna svettiga grabbar som sitter och pratar mer skit än vanligt och dricker ljummen pilsner...
Den var ju riktigt kul!phastasphuk skrev:Vill du hellre ha en tjej med radfyra
phastasphuk skrev:Vill du hellre ha en tjej med radfyra
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |