jb skrev:Tom: Du kan skriva upp mig o Mattias Kern igen. Kommer med 99% sannolikhet hänga med.
jb skrev:Tom: Du kan skriva upp mig o Mattias Kern igen. Kommer med 99% sannolikhet hänga med.
Jag brukar säga att funktionella prylar är vackra prylar ergo köra fort är snyggt (Kan ha med att göra att jag är usel på att stila iofs )Tom Byron skrev:Faan (!) va alla är insnöade på singeltjejer, det är bättre att chixen har båjfränd så vet man vad man har dem. Då kan man koncentrera sig på att åka fortare istället för att stila
(Det här har inte med saken att göra, men någon har stått på min sadel)
Wheeliegirl skrev:Fröken kommer most likely upp i slutet av juli, förmodligen 18e juli och hela v.30....!!!
Hoppas bara att jag får med mig hojen....
Japp!Supermoto skrev:Nära nu
TomK skrev:Då får vi anordna lite party och hojåka till dess Ett återbesök på Rörken kanske ?
Supermoto skrev:)[/SIZE]
Bakhjulsflickan->Tjejer i bastun tycker vi (jag iaf) om. Men nån måtta får det väl vara på jämställdheten ändå!?! Svettiga ok men lönnfetheten behåller vi nog för oss själva.... Vad menas med "diverse andra manliga..."????
Tack för det med lönnfetheten. Det är nåt vi är stolta över och har jobbat på i många år, heheWheeliegirl skrev:Ok då, lönnfet skippar jag gärna ändå faktiskt!
Diverse andra manliga....ja....sånt som ni pysslar med, inte vet jag?
Vill bara ha rätten att göra allt som ni gör, (om jag nu skulle vilja det), "trots" att jag e tjej! (alltså inte diskrimineras på nåt vis, för att jag har bröst som e större än era!)
Det var nog Heda han menade! OM det inte vore för att han ääälskar att impa på chixen, så skulle han nog vilja vara en singelpingla i det här läget! Hela Vessingsboda fullt med motardhuliganer som gillar att stajla!Supermoto skrev:Gör en "Ädit" på det inlägget och tala om vem du syftar på, tack...
Vem skulle vilja vara singelpingla? Phuksphast LR HedaYasha skrev:Det var nog Heda han menade! OM det inte vore för att han ääälskar att impa på chixen, så skulle han nog vilja vara en singelpingla i det här läget! Hela Vessingsboda fullt med motardhuliganer som gillar att stajla!
Supermoto skrev:Vem skulle vilja vara singelpingla? Phuksphast LR Heda
Vem vet, de kanske "finner" varann i depån (Jenna skulle inte med va?), muhahahahahaaaaaaaa
phastasphuk skrev:Men är du en SINGEL tjej då ??
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |