Träningsläger på Åland igen ?

jb

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF-R1 -18
Tom: Du kan skriva upp mig o Mattias Kern igen. Kommer med 99% sannolikhet hänga med.

Monobike

Huliganus Slangus
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV1000R Tuono,KTM 525EXC -04 Supermoto Urban Terror Edition (Såld), Honda XR650R SM -02 Big-gun helsystem (Såld), Honda VTR1000 Firestorm med F1 Slipons (Såld)
Nästa vända kommer förmodligen Wazze och jag följa med. Då måste vi få ett eget "newbieheat" :rodnar

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
jb skrev:
Tom: Du kan skriva upp mig o Mattias Kern igen. Kommer med 99% sannolikhet hänga med.

OK. Det blir många denna gång. 18 har vi varit som mest tidigare, men nu 22-26 som kör (räknar jag med) och några till som depåvärmare. Vi får pussla lite för att få plats med fordonen i depån, men det ska gå...

Uppdaterad lista finns på: http://irt.slu.se/tomk/sm/vessingsboda/

På fredagen är det betydligt färre som kör och sen får vi se om det dyker upp någon som vill åka påföljande helg (killarna från Norrtälje eventuellt).

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Faan (!) va alla är insnöade på singeltjejer, det är bättre att chixen har båjfränd så vet man vad man har dem. Då kan man koncentrera sig på att åka fortare istället för att stila :p

(Det här har inte med saken att göra, men någon har stått på min sadel) :rodnar :rodnar :rodnar
Jag brukar säga att funktionella prylar är vackra prylar ergo köra fort är snyggt :fakta (Kan ha med att göra att jag är usel på att stila iofs :rodnar )

Bakhjulsflickan->Tjejer i bastun tycker vi (jag iaf) om. Men nån måtta får det väl vara på jämställdheten ändå!?! Svettiga ok men lönnfetheten behåller vi nog för oss själva.... Vad menas med "diverse andra manliga..."????

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Wheeliegirl skrev:
Fröken kommer most likely upp i slutet av juli, förmodligen 18e juli och hela v.30....!!!
Hoppas bara att jag får med mig hojen.... :(

Då får vi anordna lite party och hojåka till dess :tummenupp Ett återbesök på Rörken kanske ?

RoWi

Kalle är min vän...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBF1000a
Tja skulle vilja följa med tänkte höra om man kunde få skjuts eller om jag skall ta egen bil... :D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Japp! :D

Var lite less på banåkning när vi kom hem igår efter helgens bravader (215 mil och 2 heldagar på bana på ca 48 timmar) och tänkte för mig själv att näää, jag ORKAR inte åka till Åland på fredag... Men det har gått över nu! Vessingsboda here I come!!! :rock

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Supermoto skrev:
)[/SIZE]

Bakhjulsflickan->Tjejer i bastun tycker vi (jag iaf) om. Men nån måtta får det väl vara på jämställdheten ändå!?! Svettiga ok men lönnfetheten behåller vi nog för oss själva.... Vad menas med "diverse andra manliga..."????

:D Ok då, lönnfet skippar jag gärna ändå faktiskt! :)

Diverse andra manliga....ja....sånt som ni pysslar med, inte vet jag? :D :öl :squid :crash :rock :whip :fakta

Vill bara ha rätten att göra allt som ni gör, (om jag nu skulle vilja det), "trots" att jag e tjej! ;) (alltså inte diskrimineras på nåt vis, för att jag har bröst som e större än era!)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Wheeliegirl skrev:
:D Ok då, lönnfet skippar jag gärna ändå faktiskt! :)

Diverse andra manliga....ja....sånt som ni pysslar med, inte vet jag? :D :öl :squid :crash :rock :whip :fakta

Vill bara ha rätten att göra allt som ni gör, (om jag nu skulle vilja det), "trots" att jag e tjej! ;) (alltså inte diskrimineras på nåt vis, för att jag har bröst som e större än era!)
Tack för det med lönnfetheten. Det är nåt vi är stolta över och har jobbat på i många år, hehe ;)

Låt se vad du får och inte får...

:D: får du såklart, ser bättre ut än :mad:

:öl: såklart oxå

:squid: har du bara kk så....

:crash: kk och :squid ger ofta den här (jag klotade i lördags :gråta)

:rock: solkart får du det

:fakta: brukar ju tjejer vara bra på ändå....

:whip : det är nu det blir intessant ;) Vill du ha rätten att :whip så måste du ju även bli :whip själv *gammal-snuskig-gubbe-smiley*

Blev kanske lite invecklat det här. Hoppas du fattar ;)

phastasphuk

blubb blubb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
990 SMR, Speed Triple 855, Husaberg FE600E, Husaberg FE390
Men är du en SINGEL tjej då ?? :D :hej

Ädit: alla andra fattade förutom du supermoto.......

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
phastasphuk skrev:
Men är du en SINGEL tjej då ?? :D :hej
Gör en "Ädit" på det inlägget och tala om vem du syftar på, tack...

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Gör en "Ädit" på det inlägget och tala om vem du syftar på, tack...
Det var nog Heda han menade! :D OM det inte vore för att han ääälskar att impa på chixen, så skulle han nog vilja vara en singelpingla i det här läget! Hela Vessingsboda fullt med motardhuliganer som gillar att stajla! :crash

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
Det var nog Heda han menade! :D OM det inte vore för att han ääälskar att impa på chixen, så skulle han nog vilja vara en singelpingla i det här läget! Hela Vessingsboda fullt med motardhuliganer som gillar att stajla! :crash
Vem skulle vilja vara singelpingla? Phuksphast LR Heda :confused:
Vem vet, de kanske "finner" varann i depån (Jenna skulle inte med va?), muhahahahahaaaaaaaa

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Supermoto skrev:
Vem skulle vilja vara singelpingla? Phuksphast LR Heda :confused:
Vem vet, de kanske "finner" varann i depån (Jenna skulle inte med va?), muhahahahahaaaaaaaa

Äum, mmmmm nja..... är det lås på toaletterna? Jag sover nog där inlåst, stående ifall det behövs *darrar*

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto, det här är INTE VM i missförSTÅND!!! :p

Jag ska skydda dig, Heda! :fakta Pojkarna ska inte få ta dig! :D

Förresten, Phukeliphast aspirerade ju på titeln paraplypojke /depågoupie i helgen!!!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...