Träningstråden

Pirate-girl

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2013
Hoj
Yamaha -R6 09
Alltså jag väger mig mycket sällan, bättre kolla på kläderna om de krymper eller inte...... Meen nu tycker jag att jag format till kroppen så till och med jag ser skillnad dvs blivit starkare och lite tightare kropp´så tänkte kan vara kul å se om det hänt något på vågen med..... Nä hade gått upp:brinnerup ska fan banlysa den där jävla vågen:mad:

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Alltså jag väger mig mycket sällan, bättre kolla på kläderna om de krymper eller inte...... Meen nu tycker jag att jag format till kroppen så till och med jag ser skillnad dvs blivit starkare och lite tightare kropp´så tänkte kan vara kul å se om det hänt något på vågen med..... Nä hade gått upp:brinnerup ska fan banlysa den där jävla vågen:mad:

Vikt är irrelevant. :fakta Det viktiga är att du är nöjd med det du ser i spegeln. :tummenupp

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1000cc chokladbit från 2001
Vad tror du är tyngst, det man får av att träna eller det man får av att slappa? ;) Sen är det som BE skriver. Punkt.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Plåtmannen, stretch, ont, gnäll

Tips från hon som varit med om typ allt (eller inte): Bredare grepp för att inte få för mycket vikt på just biceps så att det känns som om armbågen ska gå av för bicepsen är så jävla stora. Och för en är stel i baksidan av armarna.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Det var helt plötsligt helt jävla amazing.

Jag kör ju OL-böj för att få upp styrkan på framsidan mer så jag är generellt sett svagare i den böjen än lowbar-böj.

Men ställde mig ändå i böjracket och körde 90 kg. 3 set med 6 reps, sen försvann överkroppen :hihi. För en vecka kändes det jävligt tungt med 6or på 85 kg.

Och 50 kg kändes som 30 kg. Var tvungen att höja mig ordentligt, 4 set på 6 reps på 55 kg blev det.

:banana

Och nej, ingen PWO eller BCAA innan passet. Bara lite malto (sportdryck) från det sponsrande företaget. :banana :tuttar:arsele:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:banana:banana:banana:banana:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:kär:kär:kär:kär:kär:smasha:smasha:smasha:smasha:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:rock:rock:rock:rock:rock:rock

:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
det var helt plötsligt helt jävla amazing.

Jag kör ju ol-böj för att få upp styrkan på framsidan mer så jag är generellt sett svagare i den böjen än lowbar-böj.

Men ställde mig ändå i böjracket och körde 90 kg. 3 set med 6 reps, sen försvann överkroppen :hihi. För en vecka kändes det jävligt tungt med 6or på 85 kg.

Och 50 kg kändes som 30 kg. Var tvungen att höja mig ordentligt, 4 set på 6 reps på 55 kg blev det.

:banana

och nej, ingen pwo eller bcaa innan passet. Bara lite malto (sportdryck) från det sponsrande företaget. :banana :tuttar:arsele:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:banana:banana:banana:banana:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:kär:kär:kär:kär:kär:smasha:smasha:smasha:smasha:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:rock:rock:rock:rock:rock:rock

:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar

tillägg:

mother-of-god-meme-rage-face.jpg

jetson

Guest
Tips från hon som varit med om typ allt (eller inte): Bredare grepp för att inte få för mycket vikt på just biceps så att det känns som om armbågen ska gå av för bicepsen är så jävla stora. Och för en är stel i baksidan av armarna.

Mm får se om man behöver bredda, kändes rätt bra efter slaktarstretchuppvärmning... får se hur det blir med lite mer vikt. Fan att man inte börjat med denna övning tidigare :mad

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!