Hej alla stockholmare!
Är det någon som åker från Stockholm för att tränar på Örebrobanan? Då kanske du har lite plats över för mig och min Honda? Det vore grymt kul att få köra på en riktig motardbana.
08-712 91 35
0707-63 45 95
Tack på förhand.
Du kan åka med mig om jag har plats. Kommer inte vara där i helgen, men efterkommande helg blir det nog träning där för mig på lördagen. Kan se efter helgen om det går styra upp samåkning
Nu till helgen är banan stängd, närmsta grannen "bil-i-snöre" ska ha tävlingar och loppmarknad.
Men det gör kanske att det jobbas hårdare på att få till en körning någon annanstans, varför inte Rättvik?
Som sagt, banan är stängd nu i helgen.
Kolla KALENDERN (länk finns under nyheter till vänster) innan ni åker så slipper ni stå med lång näsa för att grinden är låst...
Var i Örebro i helgen och körde bana för första gången!... Det va grymt kul! Synd bara att man skulle smaka på det förbannade gruset på ggr bara. Men men.. Kör man som en kärring så förtjänar man att ligga och spotta grus!
"Träning Solo" Är det = fri träning för motard?
Var det ni som filmade lite oxå ???
Finns det matrialet att titta på någonstans
Eftersom vi även kör träning för Quad valde jag att skriva så som man gjorde fordom, dvs Solo = två hjul/en förare. Sidvagn = duvetvad och Quad = duvetvad."Träning Solo" Är det = fri träning för motard?
Är det körning hos er helgen innan SM, har hört rykte om att det skulle vara arbetsdag/ar då..
Men i er kalender står det Träning solo+quad 5-6 juli, vad e de som gäller..?
Tänkte så man inte åker dit och får en karatta i näven, istället för att få träna..
/R
Är det körning hos er helgen innan SM, har hört rykte om att det skulle vara arbetsdag/ar då..
Men i er kalender står det Träning solo+quad 5-6 juli, vad e de som gäller..?
Tänkte så man inte åker dit och får en karatta i näven, istället för att få träna..
/R
Krävs det några skrapskydd på fotpinnar och sånt numer för träning?
Div skärbrädor och skateboards på hjulaxlarna med? 7 lager bubbelplast runt hojen?
Jaså så man behöver inte ha fotpinnepuckar längre, visst skulle man ha det får nått år sen? Eller var det bara bra om man hade det?Nej nej, se till att ha tömt den på glykol och ha uppsamlingskärl bara.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|