är det nån från linköpings-trakten med stor bil/släp som brukar åka till örebro och köra?
Blöt va man....blöt blev man!
snart vår
Hur är det med nybörjare i Örebro? Måste man ordna licens osv? Skulle jätte gärna komma förbi till sommaren och lära mig av de insatta.
Mvh Fredrik
Ska du tävla behöver du licens. Ska du bara köra/träna på bana så räcker det att du är medlem i en SVEMO ansluten klubb. Kom gärna förbi och prova, vi gör dig till medlem på plats.
Då lär allt jag med testa lite träningar framöver, eller hur är det med gatmoppar? Tjockismotard, men den har 2 hjul den med.
Har dock inte tänkt att tävla i år för att man är såpass färsk. Vill helst lära mig så mycket som möjligt. Dock vet jag inte hur ofta man kommer kunna ta sig dit eftersom man bor i Karlstad. Men här är supermoto intresset stendött om man får säga så. Men jag kommer gärna nån gång under sommaren som sagt och tar del av eran kunskap.
Gatmoppar, tjockismotard, kalla det vad du vill, det går alldeles utmärkt. Det är några stycken 660 som brukar vara där lite då och då.
Det är ett gäng från Karlstadtrakten som kommit hit ett antal gånger, så helt stendött kan det inte vara. Du kan säkert få med dem hit fler gånger så ni kan samåka.
Finns det några planer på ett träningsläger i år? Dags att planera semestern...
Woho, i år ska ja fan köra lite.
Snart dags att byta ut isdäcken mot motardsulorna.
Vi tänkte köra latjolajbanläger med samma stuk vi har haft på Åland dom senaste åren. Över Valborgshelgen eftersom Åland uteblir i år den helgen. Vi måste bara prata med täbygruppen så att det inte möter några hinder där.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|