Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Vi tänkte köra latjolajbanläger med samma stuk vi har haft på Åland dom senaste åren. Över Valborgshelgen eftersom Åland uteblir i år den helgen. Vi måste bara prata med täbygruppen så att det inte möter några hinder där.

Sen kan man ju alltid pussla ihop nåt läger med bra upplägg och instruktörer lite senare i sommar. Återkommer i den frågan.

Låter bra det.

Låter grejt!

Men maj brasan då? Alla tömmer sina Vp-juggar i ett stort fat och eldar 2-takts olja????? :tungan

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Hej,
jag var ute vid banan och kollade igår, Ola A har gjort ett strålande jobb med maskinen och banan ser hur torr och fin ut som helst inför helgens premiär. Dock behövs det jobbas lite innan, det tänkte vi göra på tisdag kl.17 och framåt. Det är inte såå jäkla mycket att göra, mest sätta upp staket som snön haft ner, ju fler som kommer desto snabbare blir vi klara, så jag hoppas på stor uppslutning. Hinner ni inte till 17 eller inte kan stanna så länge så är det helt ok, kom ändå, allt är bättre än inget.

Arbetsdag tisdag 20/4 kl.17->

Träningspremiär lördag 24/4 kl.9-14

Supermotoläger 30/4-2/5, 500kr för 3 dagar inkl. övernattning, fet majbrasa och badtunna, närmare 40st anmälda redan så det blir partaj hela helgen. Självklart öppet för alla att komma och träna som vanligt 200kr/dag. Se http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=222091 för mer info.

Syns på tisdag!

Mvh
Marcus Almqvist
Kontaktperson Teknis MC Supermoto
070-772 78 54

husa harry

8 år med SLANGLÖST
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
#90 HUSABERG FSE 550 -01A + #97 FSE 450 -03A
OJ OJ vilken rolig bana vi har,premiären gick väldigt bra gruspartiet är kanon tack ola för att du fixa asfaltsspill (fräst asfalt) till hopp å dyl = mindre underhåll:Bugar ...kul att se LASSE.R och FROMELL på banan igen å HENKE.K faan vad du kör fort .du tar det i år igen..ja du Lasse du å jag har 94år på banan tillsammans snart 100 år.. vi får avsluta med en rollator med en husamotor innan vi slutar:D MVHARRY

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Supermototräning - tisdag

Någon som kan vara träningsledare? Om ingen annan kan tar jag det men jag slipper gärna. Det är i vilket fall som helst träning 17-20. Kom och kör! :hojsmilie

Marcus
070-7727854

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Hej,
träning imorgon tisdag som vanligt 17-20. Samtidigt skulle jag vilja ha hjälp, vi har blivit lovade att få skräp bortkört om vi gör en hög framför garaget så lite bärhjälp vore bra så vi kan snygga till lite.

Mvh
Marcus
070-772 78 54

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Jag är lite retarded och kan inte hitta reglerna till Endurance i Örebro i sommar. Är det nån som kan länka mig?

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Reglerna finns inte skrivna än men de blir troligtvis som förra gången, då var man 2-3 st per lag, fick köra varsitt kval och en snittid beräknades, sen var det Le Mans-start och 3 timmars race, förarbyte skedde genom att flytta transpondern mellan hojarna, ville man köra på samma hoj togs transpondern bort och sattes tillbaka. Flest varv vinner.

Klart du ska vara med. :tummenupp 10/7 är datumet.

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
INSTÄLLD SUPERMOTOTRÄNING

Ingen träning i Örebro i helgen. Är ni åksugna kan jag rekommendera Rättvik lör-sön eller Eskilstuna sön.

Mvh
Marcus
070-772 78 54

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Reglerna finns inte skrivna än men de blir troligtvis som förra gången, då var man 2-3 st per lag, fick köra varsitt kval och en snittid beräknades, sen var det Le Mans-start och 3 timmars race, förarbyte skedde genom att flytta transpondern mellan hojarna, ville man köra på samma hoj togs transpondern bort och sattes tillbaka. Flest varv vinner.

Klart du ska vara med. :tummenupp 10/7 är datumet.

Sweet :D Tar la me oss två hojar isåfall, måst ju ful-åka lite på KTMen :>

Nu ska det bara listas ut hur man gör med licensen på belgaren...

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Supermototräning ikväll 17-20 som vanligt.

Sen vill jag ha hjälp med att ställa fram allt skit vi har framför garaget så det kan bli hämtat, jag fick ingen hjälp förra veckan..

Mvh
Marcus
070-772 78 54

http://www.teknismc.se/

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Om man är socialt utstött och inte har några vänner får man köra 3 timmar själv?

(seriös fråga faktiskt!) =)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...