Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Fatt rapporter om att det snoar hemma!!! Hur gar det med banan, kommer det att koras pa den till helgen eller.

Lika varmt i Spanien idag som igar, sa lite kyla vore fint. Typ 20 grader i skuggan racker.

det är kanon väder och banan är klar för att köras på.. lite mjukt i gruset iofs

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Har ni fint väder? här öser det ner massa vitt skit från luften..Ja vill åka motard!!

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
Träning 1:a maj helgen

Eftersom jag inte tycker 50 pers på Åland funkar så vill jag och några till härifrån Stockholm väldans gärna komma till er och träna samma helg. Nu är det ju så att väldigt många Teknisare står på listan till Åland och då undrar ju vän av ordning om man kan tänkas få reda på hur det ser ut med träning hos er den helgen/perioden 28/4 - 1/5 ? Kollade på Teknis hemsida men hittade ingenting så....

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Eftersom jag inte tycker 50 pers på Åland funkar så vill jag och några till härifrån Stockholm väldans gärna komma till er och träna samma helg. Nu är det ju så att väldigt många Teknisare står på listan till Åland och då undrar ju vän av ordning om man kan tänkas få reda på hur det ser ut med träning hos er den helgen/perioden 28/4 - 1/5 ? Kollade på Teknis hemsida men hittade ingenting så....

Från teknismc.se: Träningar hålls tisdagar 17-20, lördagar 9-14 och söndagar 9-13.
Ser inte problemet :va :tungan

Vi kan nog övertalas att köra nån extra dag oxå under en sån långhelg :)

Last edited:

Spider

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Från teknismc.se: Träningar hålls tisdagar 17-20, lördagar 9-14 och söndagar 9-13.
Ser inte problemet :va :tungan

Vi kan nog övertalas att köra nån extra dag oxå under en sån långhelg :)
Ok rå. Tänkte...... Ska inte tänka i fortsättningen..... :tummenupp

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07

Mjo det är ju en idé det också.

Hur är crossbanan öppen? Då kan man ju ta med båda hojjarna och varva motard me cross.

Jocke, kolla upp det där me lång helg, om det går att få köra tex på fredagen också. Jag kommer definitiv upp om det blir så, ja måste säga att jag hellre kör där jag har tillgång till grus och en crossbana..

Striden

DARKSTAR
Gick med
5 May 2006
Hoj
KTM 540SM Kawasaki KX500MX/SM.
Ser inte problemet

Vi kan nog övertalas att köra nån extra dag oxå under en sån långhelg

Detta låter som ett kanon bra allternativ till Åland då man spar ca:100mil T&R i körning. Men som tidigare sas går det o köra någon extra dag typ måndagen så vore ju det guld.. :tummenupp :tummenupp

Last edited:

E Ryttervik

#57 S2
Gick med
20 Feb 2006
Hoj
KTM x 2
Men hur ser det ut nu i helgen då, den 31-1/4? ser ju ut att bli rena sommar vädret i sverige! Kan inte örebro öppna en vecka tidigare än vad som är angivet på hemidan? Please!!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Men hur ser det ut nu i helgen då, den 31-1/4? ser ju ut att bli rena sommar vädret i sverige! Kan inte örebro öppna en vecka tidigare än vad som är angivet på hemidan? Please!!

Vi måste jobba en del för att få banan i såpass skick att den går att öppna till påsk. De som hjälper till kan komma att få en liten bonuskörning ;)

husa harry

8 år med SLANGLÖST
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
#90 HUSABERG FSE 550 -01A + #97 FSE 450 -03A
Vi måste jobba en del för att få banan i såpass skick att den går att öppna till påsk. De som hjälper till kan komma att få en liten bonuskörning ;)
HEJ SUPERMOTO ..jag och min son kommer på lördag å joppar mycke .kan ej själv köra på påsk helgen, är i gbg då å SUPtränarlite ,,Martin Lind kanske kommer med HIGHLANDern..vilken fin skapelse, såg den igår ..får prova i sommar..den ser jä.ligt grymm ut ..MVH HUSAHARRY:yoparty

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
HEJ SUPERMOTO ..jag och min son kommer på lördag å joppar mycke .kan ej själv köra på påsk helgen, är i gbg då å SUPtränarlite ,,Martin Lind kanske kommer med HIGHLANDern..vilken fin skapelse, såg den igår ..får prova i sommar..den ser jä.ligt grymm ut ..MVH HUSAHARRY:yoparty

Den blir bättre med...
Han ska få lite ballt kol av mig med så han impar på brudarna i depån...:tuttar

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Han börjar bli stor nu Nicklas. Snart får han börja åka på pappas hoj :)

Spider

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Valborgshelgen....

Har ni några funderingar på utökat/extra öppethållande under valborgshelgen, d.v.s. 28/4 - 1/5 ? Och då menar jag mer tid utöver det som redan står på hemsidan, nåt i stil med det ni gör i påsk.

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
Nu kommer jag hit och har ingen riktig aning om vad som sagts tidigare
men eftersom jag ska pröva på supermoto snart så undrar jag om det är nån som har en film runt banan, vore lite kul :)

Tack på förhand!

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Har ni några funderingar på utökat/extra öppethållande under valborgshelgen, d.v.s. 28/4 - 1/5 ? Och då menar jag mer tid utöver det som redan står på hemsidan, nåt i stil med det ni gör i påsk.

Alla är väl på Åland då? Måste fixa kaffebryggare tills dess. :)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Om folk ställer upp på att vara träningsledare kör vi åtminstone på måndagen (vad det nu blir för datum) under valborgshelgen. Om inte jag fattat fel på vilka dagar som är vilka datum osv..... :crash

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati